måste ändå säga att Pedram har vunnit den här striden. Han gick från att sova ensam och bli baktalad av therese som ständigt säger "jag är inte intresserad av honom, han vägrar ta ett nej" till att sova tsm med tanja varje kväll, som dessutom säger på sanning eller konka att han är den snyggaste i huset och samtidigt ha therese som slänger sig på honom. Fake eller ej, faktum kvarstår att hon gör en massa med honom nu som hon tidigare sa att hon aldrig skulle göra för "hon var inte intresserad"
Tanja sade redan dag 2 att hon är sugen på AD och han är så jävla snygg. Steph höll med. När Emelie dock sade att hon var extra sugen så backade hon. Igår ligger Tanja på Peddos bröst och säger ännu en gång att AD är snyggast och Steph tittar på henne. Peddos min var inte riktigt vacker efter det
Är Nardos alla vänner efterblivna eftersom hon måste säga ”förstår du” i varannan mening?
Alla dom som säger sig gilla Nardos skulle inte stå ut en dag med henne, förstår du, förstår du, förstår du..
Tess har haft på sig utmanande kläder tidigare, det var inte bara i lördags. Under poolfesten stod hon ju på bardisken och dansade i en dräkt som gjorde allt annat än att täcka hennes underkläder ...
Måste bara säga att Nardos visar sig vara riktigt resonabel och klok i hur hon beskriver Tess nu för emelie. Trots att hon pratar om henne i tredjeperson så är hon fortfrande snäll mot henne men samtidigt ger logisk och resonabel kritik. "Jag vet att hon är smart. Hon har en bra perosnlighet. Jag förstår inte varför hon beter sig på det sättet. det är så onödigt. det ska komma av sig själv"
Är Nardos alla vänner efterblivna eftersom hon måste säga ”förstår du” i varannan mening?
Alla dom som säger sig gilla Nardos skulle inte stå ut en dag med henne, förstår du, förstår du, förstår du..
Är väl lite som amerikaner som på samma sätt använder ”you know what I mean” eller ”you hear what i’m sayin’”.