2021-03-08, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Ja, jag fattar fan inte hur dom har tänkt där.

Ingen aning, men jag tror inte att dom vill konkurrera med Farmen på Söndagar. Men lägg BB kl 21 eller 22 istället då
2021-03-08, 13:04
Medlem
kermiths avatar

Nardos och Emelie snackar om precis det vi och resten har sett att Tess är äckligt sugen på Angel Face.
Men det finns fortfarande sneseglare (många från orten här) som tror att hon är intresserad av pizzabagaren
Kanske dags att ha lite koll.
2021-03-08, 13:05
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Med tanke på hur det vinklas i avsnitten så kommer inte Simon ha en chans att vinna miljonen. Det är uppenbart att TV4 vill ha Judith, Joel eller Peddot som vinnare denna säsong. Jag kommer rösta på Simon i alla röstningar men också Tanja så att vi saboterar så att inte TV4 får sin persiska våldtäktsman eller bögarna som vinnare av årets BB. Jag hoppas ni gör detsamma för jag tror bara Simon eller Tanja kan ta dem i en måndagsfinal men nu vet jag inte med tanke på hur fult de väljer att klippa i avsnitten. De kanske också skiter i hur vi röstar så jag vet faktiskt inte hur långt TV4 kan gå för att de ska få vinna.

Du glömmer Luis som är deras största favorit! Äckliga bögen!!!!!!!!!!
2021-03-08, 13:06
Medlem
relationen helt körd mellan emelie och tess finns ingen väg tillbaka enligt emelie
2021-03-08, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos ska fan ändå ha att hon läst Therese precis som vi har
Ja, det är lite imponerande ändå av Narcos. Han har ändå lite insikt och vettiga åsikter ibland. Sedan tycker jag hon borde tagga ner lite mer, även om hon är betydligt mycket lugnare nu än första veckan.
2021-03-08, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Yes. Ligger bra till i graderingen av skitsnack då det faktiskt är sanna påståenden men visst "snackar dom skit". Sann skit dock!

Hade ju varit underbart om Nardos kunde säga exakt det här de pratar om nu till Tess. Hon gjorde ju ett litet försök i badrummet imorse, frågade vilka fler sidor Tess kände att hon ville visa upp. Man kände att Nardos höll tillbaka.
2021-03-08, 13:10
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det är lite imponerande ändå av Narcos. Han har ändå lite insikt och vettiga åsikter ibland. Sedan tycker jag hon borde tagga ner lite mer, även om hon är betydligt mycket lugnare nu än första veckan.

Vi får ha överseende med att hon är ung. Däremot måste hon släppa somaliesvenskan, hon är ju ingen somalier så jag förstår inte varför hon pratar som en.

Nardos 23 år är 10 gånger mer mogen än Tess 30 år.
2021-03-08, 13:10
Medlem
Man såg även i bikten från häromdagen (fanns med i avsnittet) när Nardos satt med AD i bikten och frågade honom rakt ut vem av Tess och Emelie han var mest intresserad av. Hennes rakt på-attityd är underbar! Sen var det givetvis ett svävande svar, ”har gått för kort tid för att säga yada yada” vilket till viss del är förståeligt men ändå..
2021-03-08, 13:11
Medlem
Zingo2s avatar
Nardos är fan smart. Hon växer.👍 Hon ser det vi alla ser, gällande Tess.
Bara Tess åker idag blir jag nöjd, men risken är att Nardos åker.
2021-03-08, 13:11
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Nardos och Emelie snackar om precis det vi och resten har sett att Tess är äckligt sugen på Angel Face.
Men det finns fortfarande sneseglare (många från orten här) som tror att hon är intresserad av pizzabagaren
Kanske dags att ha lite koll.
God Morgon Grodan....
Ja du sneseglarna ser lite fen för Angel face är den Tess vill ha MEN hon kommer inte åt han, Man börjar tro han är GAY Angel Face för han visar inget intresse för ngn av tjejerna i huset utan han håller dem utanför sin parameter zon!
2021-03-08, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Meeeen snälla....tror du på riktigt på det där själv? Tanja och Stephanie är skitsnygga, och det verkar inte som "tjejer" vill ha ut dem, så din teori håller inte. Jag tycker Therese har en platt och tråkig personlighet, oskön som fan och snackar skit om andra, därför vill jag ha ut henne. Hon är inte ett dugg snygg i mina ögon, men skönhet ligger i betraktarens öga så du får tycka hon är snygg men du måste väl ha mer innnanför pannbenet än att du tror att ALLA tycker samma gällande ex. vad man tycker är snyggt. Annars är du ju jäkligt inskränkt.

Dom är skitfula.
2021-03-08, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Vi får ha överseende med att hon är ung. Däremot måste hon släppa somaliesvenskan, hon är ju ingen somalier så jag förstår inte varför hon pratar som en.

Nardos 23 år är 10 gånger mer mogen än Tess 30 år.
Tänkte tillägga det, att hon skulle bli mer lyssnad på om hon pratade ren svenska. Ja, Tess är trasig på ett helt annat sätt än Narcos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in