2021-03-08, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Läste nyss på tess syrras konto i kommentarer att nån röstat med 30 olika konton på henne att hon ska få stanna........😢

ja det känns jävligt moget men hade tess verkligen behövt dem rösterna? är det inte ganska uppenbart att hon klarar sig kvar idag. Säg att hon får 3dje mest röster så klarar hon sig ju och den kapacitet tro jag hon har jag tror t.o.m att hon tar hem hela röstnignen ikväll med tanke på mupparna förutom simon hon sitter mot idag

hade det varit vem man ville skulle lämna hade hon däremot åkt ut med huvudet före
2021-03-08, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Skapar flera konton att rösta ifrån.

det där har jag testat och då står det att jag redan röstat från denna enhet
2021-03-08, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nu är det Therese som sitter löst och henne jag diskuterar, skiter väl i om gossar trånar efter henne. Hon har inget annat att erbjuda än att visa bröst och röv, vilket jag är totalt ointresserad av.

Hon är har en 10 ggr intressantare personlighet än tråkiga Emelie.
2021-03-08, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det känns jävligt moget men hade tess verkligen behövt dem rösterna? är det inte ganska uppenbart att hon klarar sig kvar idag. Säg att hon får 3dje mest röster så klarar hon sig ju och den kapacitet tro jag hon har jag tror t.o.m att hon tar hem hela röstnignen ikväll med tanke på mupparna förutom simon hon sitter mot idag

hade det varit vem man ville skulle lämna hade hon däremot åkt ut med huvudet före

Som någon skrev innan.... att dem kanske redan i början säger två som sitter säkert och att man sen får rösta vem av dem tre sista man vill ska lämna. Om det inte blir som du säger att Tess har flest röster. Nog enda sättet hon kan åka på.
2021-03-08, 12:20
Medlem
Lägg dom där jävla veckofinalerna på söndagar och börja ny vecka på Måndagar. Har jag sagt sen förra säsongen. Nu har vi två dagar i veckan där det inte händer något
2021-03-08, 12:21
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Skapar flera konton att rösta ifrån.
Tänkte åxå så. Men varje konto måste ju va kopplat till ett kort. Fick för mig att det måste va olika bankkort med.
2021-03-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Lägg dom där jävla veckofinalerna på söndagar och börja ny vecka på Måndagar. Har jag sagt sen förra säsongen. Nu har vi två dagar i veckan där det inte händer något
Ja, jag fattar fan inte hur dom har tänkt där.
2021-03-08, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Som någon skrev innan.... att dem kanske redan i början säger två som sitter säkert och att man sen får rösta vem av dem tre sista man vill ska lämna. Om det inte blir som du säger att Tess har flest röster. Nog enda sättet hon kan åka på.
Är nästan säker på att två kommer räddas i soffan och de övriga tre skickas in i uppdragsrummet. Att dom skulle påbörja en ny omröstning tror jag inte då man har kunnat rösta kvar sin favorit sen igår.
2021-03-08, 12:26
Medlem
haha tess gjorde nyss en adrian tokdissade peddot på badrummet nyss

hon skulle tvättar masken från ansiktet tar typ 1 minut sen är peddot där och ska göra samma sak tess går in på toan direkt väntar till pedram dragit direkt ut till spegeln igen
2021-03-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Är nästan säker på att två kommer räddas i soffan och de övriga tre skickas in i uppdragsrummet. Att dom skulle påbörja en ny omröstning tror jag inte då man har kunnat rösta kvar sin favorit sen igår.

Sant, inte rättvist nollställa deras röster 😬
2021-03-08, 12:29
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Fast precis som Tanja inte tycker att Pedram är den snyggaste så tycker han heller inte att hon är den snyggaste.

Sluta vara så dubbelmoral när agendan är så uppenbar.

Dubbelmoral? Vad snackar du om?

Det som beskrevs i inlägget var i princip att nu uppfattar vi och tittarna honom som en "kung" med två brudar vilket jag inte håller med om, jag har en annan uppfattning, förstår du vad det innebär?
2021-03-08, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tjejer vill ha ut Therese för som vanligt är tjejer falska idioter som inte tål kvinnor som är snyggare än dom själva.
Men eftersom man röstar kvar nån så vet jag inte hur dom ska göra för att få ut Therese.
Simon och Nardos verkar sitta säkert.

Meeeen snälla....tror du på riktigt på det där själv? Tanja och Stephanie är skitsnygga, och det verkar inte som "tjejer" vill ha ut dem, så din teori håller inte. Jag tycker Therese har en platt och tråkig personlighet, oskön som fan och snackar skit om andra, därför vill jag ha ut henne. Hon är inte ett dugg snygg i mina ögon, men skönhet ligger i betraktarens öga så du får tycka hon är snygg men du måste väl ha mer innnanför pannbenet än att du tror att ALLA tycker samma gällande ex. vad man tycker är snyggt. Annars är du ju jäkligt inskränkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in