2021-03-08, 11:27
Medlem
Chandler Bings avatar
Finns det inte en diagnos när man pratar om sig själv i tredje person!? Tänker på Judith, hon säger sitt namn mer och mer nu!
2021-03-08, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
absolut. Men faktum kvarstår att alla i huset och vi tittare nu ser att det är inte Pedram som vägrar ta ett nej, så som tess ständigt påstod. Utan nu är det hon som går till honom. Han behöver inte honom egentligen för han sover med tanja nu. Men han började med noll tjejer och har nu 2, även om en av dem egentligen inte vill ha honom så kastar hon sig ändå på honom. Vilket både boostar hans självkänsla och hur han syns utåt

precis du har helt rätt ska dock bli intessant hur hon agerar imorgon om hon blir kvar
2021-03-08, 11:34
Medlem
Gutis avatar
Ni glömmer inte bort att också rädda Simon istället för att taktiskt rösta på tex katti så Tess åker!? 😘
2021-03-08, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Äntligen någon som sett på samma program som mig!
Sengångaren har inte gjort ett skvatt mer än sin tv-fylla och en berättelse om att han inte fick mat som barn. Övrig tid har han sovit i soffan eller pratat osammanhängande när han fått en fråga av någon.
Men vissa följer Älgvandringen på SVT också...

Han är först på maten och tar alltid 3ggr så mycket som alla andra. Inte konstigt att de andra går hungriga och ingen mat finns
2021-03-08, 11:46
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
absolut. Men faktum kvarstår att alla i huset och vi tittare nu ser att det är inte Pedram som vägrar ta ett nej, så som tess ständigt påstod. Utan nu är det hon som går till honom. Han behöver inte honom egentligen för han sover med tanja nu. Men han började med noll tjejer och har nu 2, även om en av dem egentligen inte vill ha honom så kastar hon sig ändå på honom. Vilket både boostar hans självkänsla och hur han syns utåt

Intressant hur olika man uppfattar saker. Jag skrattar rätt ut åt Pedram och att han skulle ha 2 tjejer. Det enda som har hänt är att han har fått pussa på Tanja - som egentligen verkar helt obrydd om Pedram men tar det snyggaste som bjuds, och Tess bara teasar honom men han får ju inget där. Istället verkar Tanja och Tess vara bra vänner och Tanja frågade ju t.om Tess innan hon började strula med Peddot, för hon har större lojalitet mot henne än mot Pedram.
Så i mina ögon är Pedram den stora förloraren här som blir playad. Vilket är väldigt underhållande att se.
2021-03-08, 11:55
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Intressant hur olika man uppfattar saker. Jag skrattar rätt ut åt Pedram och att han skulle ha 2 tjejer. Det enda som har hänt är att han har fått pussa på Tanja - som egentligen verkar helt obrydd om Pedram men tar det snyggaste som bjuds, och Tess bara teasar honom men han får ju inget där. Istället verkar Tanja och Tess vara bra vänner och Tanja frågade ju t.om Tess innan hon började strula med Peddot, för hon har större lojalitet mot henne än mot Pedram.
Så i mina ögon är Pedram den stora förloraren här som blir playad. Vilket är väldigt underhållande att se.

Fast precis som Tanja inte tycker att Pedram är den snyggaste så tycker han heller inte att hon är den snyggaste.

Sluta vara så dubbelmoral när agendan är så uppenbar.
2021-03-08, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor

absolut som jag sa här över tess spelar sina kort helt öppet just nu för att få röster och "visa sina nya sidor av sig själv" just nu är pedram det bästa valet att göra det med. igår var det både simon och adrian hon klängde på

som du säger tanja bryr sig inte ett skit om pedram hon bara strular med peddot för att han är snyggast just nu
2021-03-08, 12:03
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Hoppas att Katti lämnar idag. Finns inget mer att hämta där. Tyckte hon var skön 1-2 veckorna. Men nu känns hon mer som en boomer som hamnat på fel ställe. Har hellre kvar Therese (för potentiellt drama) och Luis för att han och Simon är en klockren duo.
Nardos och Simon sitter tvärsäkert.
Håller med dig där.Gillar inte Tess alls men lite drama är bättre än denna Katti som inte liksom passar in
2021-03-08, 12:04
Medlem
Sladderbrallas avatar
Läste nyss på tess syrras konto i kommentarer att nån röstat med 30 olika konton på henne att hon ska få stanna........😢
2021-03-08, 12:06
Medlem
Sladderbrallas avatar
Å hur gör man för att rösta flera gånger som många skriver att dom gjort?
2021-03-08, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Läste nyss på tess syrras konto i kommentarer att nån röstat med 30 olika konton på henne att hon ska få stanna........😢

Jävlar vad desperat 😅 Men ja hon kommer nog stanna.... tyvärr.
2021-03-08, 12:08
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Å hur gör man för att rösta flera gånger som många skriver att dom gjort?

Skapar flera konton att rösta ifrån.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in