2021-03-08, 10:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Du vann, jag ger upp. Din pappa är starkare än min. Bye

Farsan är död. Han söp ihjäl sig. En överlevd GBG raggare som hade sett sina bästa dagar redan på 80-talet. Bra att morsan överlevde det livet efter den gamla Cadillacen. Tack för tipset i alla fall.
2021-03-08, 10:12
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Enligt fullkomliga idioter på Instagram känner flera stycken människor som bor i DANDERYD och DE har röstat på Nardos, sådeså!!!
2021-03-08, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Det handlar ju dock om en ganska rejäl vinstsumma?
Och enligt dig får man gärna visa upp sin kropp i vilka sammanhang som helst - förutom just när det kommer till tävlingar som involverar pengar då eller?

Tror det menas mer hur hon nu när hon hänger löst visar upp sig på det sättet. Inget före det? Nu helt plötsligt är det dessa sidor vi ska få se.... Ingen annan gör/gjort så när dem hängt löst?
2021-03-08, 10:13
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Same here! Om folk stödröstar på honom och skiter i Simon så åker han. Och det får inte hända!

Tack, en sansad röst. Blir ju rädd när jag ser att folk helt plötsligt blivit frälsta i Luis.
2021-03-08, 10:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Enligt fullkomliga idioter på Instagram känner flera stycken människor som bor i DANDERYD och DE har röstat på Nardos, sådeså!!!
Grejen är att hela Eritrea och alla somalier i Sverige är samlade för omröstning. Det kommer att bli svårt att få ut henne i första taget. Hon måste nog sitta mot typ Tanja eller liknande.
2021-03-08, 10:14
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Tror det menas mer hur hon nu när hon hänger löst visar upp sig på det sättet. Inget före det? Nu helt plötsligt är det dessa sidor vi ska få se.... Ingen annan gör/gjort så när dem hängt löst?
Linda Rosing knullade utan täcke, funkade svindåligt
2021-03-08, 10:16
Medlem
aina08s avatar
Ikväll gäller de.
Ska Katti verkligen behöva åka hem bara för att hon sakt ett förbjudet ord. Seriöst!? Hur löjligt är inte det!??!
Hon är kvinnan som verkligen behövs i huset, både bland oss tittare men framförallt för deltagarna.
Hon är sig själv hela tiden, från dag 1 till skillnad mot flera av de andra som gör tv när dom blir nominerade för utröstning.
Det lär stå mellan henne och Luis (tro mig, de andra sitter säkert!).
Inget ont om Luis, han är säkert en snäll snubbe (om än lite underlig) men vad har han gjort I huset så här långt?
Ja han hade en fylla härom kvällen och va lite småkul men sen har han mest setat vid köksön och väntat på mat eller slumrat sittande i soffan.
Han vaknade till senaste dagarna passande nog när han hänger löst...
Nej, rädda Katti nu. Tanten är värd att få vara kvar!
Hon har fått mina två röster den här veckan och jag hoppas att fler kan tänka på samma sätt.

#saveKatti
2021-03-08, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Det är många kvinnor som säljer sina kroppar för pengar, och ännu fler män faktiskt. Så äckligt vet jag inte...

Fler män än kvinnor? Intressant..
Källa på det?
2021-03-08, 10:17
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grejen är att hela Eritrea och alla somalier i Sverige är samlade för omröstning. Det kommer att bli svårt att få ut henne i första taget. Hon måste nog sitta mot typ Tanja eller liknande.
Jag vet Mergimsyndromet är inte att leka med, vi får hålla ut till de sista två veckorna.
2021-03-08, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
För att inte tala om hur KOPIÖST jobbig hon (narcos) är.

Årets säsong skulle VERKLIGEN tjäna på om Narkos försvann, hon är ju bara en fullkomligt hjärndöd version av Amilia med fullständigt tomma evighetsmonologer, helt utan rationellt innehåll.
Bara ett jävla evigt egopladdrande av en EXTREMT korkad, osäker och bortskämd unge.

Men att svenska folket/Tv4 skulle ha vett nog att befria oss från henne, är väl tyvärr att hoppas på för mycket?
Jag gillar att ha Nardos i huset. Jag gillar att se hur hon är idag jämfört med första dagen, än mer hur hon är idag efter att suttit fast med Simon. Nardos är en genuin människa och att vara i det där huset förändrar hennes attityd och beteende till det bättre. Hon tar ändå till sig av kritiken.

Hon är inte en bakomryggentalande orm som exempelvis Therese
2021-03-08, 10:18
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Fler män än kvinnor? Intressant..
Källa på det?
Joel t ex han råkade säga kund när han berättade om män han fått kontakt på nätet och sedan träffat för sex.
2021-03-08, 10:18
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Haha Simon spyr i duschen fyfan stackars kille, alkohol är verkligen skit... Man har kul nån timme sen spyr man och hela dagen efter är förstörd

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Att Tess nu står och säger att en sida av henne var den hon visade i lördags, en annan var den igår när hon gled i underkläder på såpagolvet.

Nardos är fan the voice of reason de två emellan. Och det säger en del.

Alltså.. wow. Bara wow. Hahaär trodde inte tess hade sånna ”djupa” personliga sidor att visa upp! Kanske har hon fler?! Vilken fantastisk människa! Glida i underkläder på golv, woooow

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in