2021-03-08, 10:19
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Tror det menas mer hur hon nu när hon hänger löst visar upp sig på det sättet. Inget före det? Nu helt plötsligt är det dessa sidor vi ska få se.... Ingen annan gör/gjort så när dem hängt löst?

Fasy jag tycker Tess har spelat på det ganska mycket från början ändå.
Tess har inget annat att komma med än sitt utseende, och sättet hon använder det på är riktigt pinsamt. Men samtidigt - det är som sagt mycket pengar i potten och om man då väljer att försöka hålla sig kvar på det sättet så är det väl fine? Pinsamt - Ja, men i slutändan är det vi (tillsammans med bb's ev. fuskande) som avgör, och funkar det så gör det.
2021-03-08, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Linda Rosing knullade utan täcke, funkade svindåligt

Haha 😆
Nej men ärligt, så uppenbart hon gör det att hon gör det för hon hänger löst.
2021-03-08, 10:20
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grejen är att hela Eritrea och alla somalier i Sverige är samlade för omröstning. Det kommer att bli svårt att få ut henne i första taget. Hon måste nog sitta mot typ Tanja eller liknande.
Är helt enig om det.
Hon sitter säkert ikväll.
Hon måste sitta mot enbart starka spelare för att ha en chans att åka ut.
Ikväll handlar det om Luis eller Katti.
Simon och Nardos och Tess sitter säkert.
Tess har gjort tv i flera dagar nu vilket tyvärr kommer att rädda henne.
Luis tog en fylla för att få vara kvar och PK maffian vill ha ut "den fruktansvärda rasister Katti.

Katti behöver hjälp att få vara kvar!!!
2021-03-08, 10:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ikväll gäller de.
Ska Katti verkligen behöva åka hem bara för att hon sakt ett förbjudet ord. Seriöst!? Hur löjligt är inte det!??!
Hon är kvinnan som verkligen behövs i huset, både bland oss tittare men framförallt för deltagarna.
Hon är sig själv hela tiden, från dag 1 till skillnad mot flera av de andra som gör tv när dom blir nominerade för utröstning.
Det lär stå mellan henne och Luis (tro mig, de andra sitter säkert!).
Inget ont om Luis, han är säkert en snäll snubbe (om än lite underlig) men vad har han gjort I huset så här långt?
Ja han hade en fylla härom kvällen och va lite småkul men sen har han mest setat vid köksön och väntat på mat eller slumrat sittande i soffan.
Han vaknade till senaste dagarna passande nog när han hänger löst...
Nej, rädda Katti nu. Tanten är värd att få vara kvar!
Hon har fått mina två röster den här veckan och jag hoppas att fler kan tänka på samma sätt.

#saveKatti
Fan gillar Katti oerhört mycket. Hon har mycket kvar att ge. Jag gav henne en av rösterna.
Hon har dessutom överlevt två omröstningar redan. Hoppas och tror på det bästa ikväll. Hon har nog en stark skara hos dom som röstar under kvällarna och de är viktigast.
2021-03-08, 10:24
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Fler män än kvinnor? Intressant..
Källa på det?

Testa att googla om du är intresserad.
Men här har du en artikel.
https://www.google.com/amp/s/amp.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/fler-unga-killar-an-tjejer-saljer-sex
2021-03-08, 10:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag vet Mergimsyndromet är inte att leka med, vi får hålla ut till de sista två veckorna.
Instämmer helt. Det blir en pina men inget man kan göra något åt tyvärr
Mergim var som en böld förra året och jag minns albanflickan Lindita som samlade Balkanröster.
2021-03-08, 10:25
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan gillar Katti oerhört mycket. Hon har mycket kvar att ge. Jag gav henne en av rösterna.
Hon har dessutom överlevt två omröstningar redan. Hoppas och tror på det bästa ikväll. Hon har nog en stark skara hos dom som röstar under kvällarna och de är viktigast.
Ja tror många glömt henne de senaste dagarna tyvärr. Dom flesta har röstat på Simon eller Nardos.
I tv-inslagen är de även hon som fått minst tid av de som hänger löst den här veckan.
Tror BB vill ha ut henne men hoppas verkligen hon klarar sig.

Man borde skapa fler konton för att kunna lägga flera röster... 🙄

#saveKatti

Edit. Kvinnodagen idag. Rädda Katti.
2021-03-08, 10:26
Medlem
Sladderbrallas avatar
Som nån sa.....att tess ser gammal å sliten utan smink. Där är jag beredd att hålla med.
Hon är heelt olik sig utan, väl drf hon håller på timvis med sminkning. Meeeen att upprättahålla en fasad varje dag med 7 lager smink å fransar å hela kittet är så sorgligt att se.
En rätt trasig människa där innuti.
2021-03-08, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Alltså.. wow. Bara wow. Hahaär trodde inte tess hade sånna ”djupa” personliga sidor att visa upp! Kanske har hon fler?! Vilken fantastisk människa! Glida i underkläder på golv, woooow
Som Ponne hade sagt: "hon är helt jävla crazy asså"
Medlem
Oh, slutet av avsnitt 20! Bikterna! Kan alla snälla se så vi kan diskutera? Haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag gillar att ha Nardos i huset. Jag gillar att se hur hon är idag jämfört med första dagen, än mer hur hon är idag efter att suttit fast med Simon. Nardos är en genuin människa och att vara i det där huset förändrar hennes attityd och beteende till det bättre. Hon tar ändå till sig av kritiken.

Hon är inte en bakomryggentalande orm som exempelvis Therese

håller med
2021-03-08, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Som Ponne hade sagt: "hon är helt jävla crazy asså"

MESSIII-TESS!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto