2021-03-08, 09:08
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Att Katti kväser ur sig Samejävel av misstag och blir autonominerad medans Judith får stanna kvar fast det är sexuellt ofredande, Ja BB är sig likt under TV4 man accepterar inte det Kattis äger som hon gör av misstag men Judiths gör man vad fan är det som pågår.......

Klart som f*n att Judith måste få en konsekvens som hon höll på i fyllan detta är en av orsakerna man förstår hur riggat detta program är, När Tanja & Joel vinner en immunitet som inte ens är nära och att Judith är kvar nej röstningarna fungerar inte som dem ska!

Jag läste nyss aftonbladets inlägg om Judith Nodby och jag är så förbannad på den exekutiva producenten som skriver att hennes agerande inte ska få några vidare påföljder! VILKET HYCKLERI, hade någon av killarna sexuellt ofredat tjejerna så hade de fått påföljder men Judith skyddas.
Judith säger att Joel kör med gaykortet men den enda som kör med gaykortet är Judith för hon tycker det är ok att hon antastar tjejerna.

Jag är också förbannad på de andra i huset som inte konfronterade Judith om hennes sexuella ofredande när det hände eller efteråt. Ingen jävel i detta huset verkar ha någon ryggrad!
Eller har jag missat att de konfronterat henne?
2021-03-08, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag är nervös inför idag. Vill inget hellre än att tråkiga desperata falska Therese lämnar.

Men jag har en dålig magkänsla och är rädd att Katti eller Luis får lämna, men det behövs verkligen kloka vuxna i detta dårhuset. Själv röstade jag på Luis.

Röstade också på kung Luis, han behövs därinne. Det gör Katti med och det är så synd att båda dem sitter för tyvärr blir det väl nån av dem som får lämna trots att den som förtjänar att lämna är Therese. Tråkig, stel och bekräftelsesökande så in i helvete. Jag tror aldrig jag sett en så färglös människa i BB, eller jo förresten, 2011 var det en som kom in Madde hette hon, de var lika tråkiga och de två mest meninglösa deltagarna genom historien.
2021-03-08, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Tror ej Emelie är medveten om Tess skitsnack om henne
Även fast Steffi frågade henne vad som hade sagts.Jag skulle ha undrat vem som hade sagt det
2021-03-08, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nä, är osäker om hon ens vet att det var Tess som berättade för Steffi från första början. Någon som vet?

Tycker ändå det säger någonting om henne, hon frågade inte ens ”vem har sagt det?” när hon blev konfronterad utan svarade direkt hur hon menade och varför hon sa så. Det är inte många där inne som hade struntat i vem som ”tjallat”. Hehe.

Håller med dig!
2021-03-08, 09:13
Medlem
Citat:
Jag läste nyss aftonbladets inlägg om Judith Nodby och jag är så förbannad på den exekutiva producenten som skriver att hennes agerande inte ska få några vidare påföljder! VILKET HYCKLERI, hade någon av killarna sexuellt ofredat tjejerna så hade de fått påföljder men Judith skyddas.
Judith säger att Joel kör med gaykortet men den enda som kör med gaykortet är Judith för hon tycker det är ok att hon antastar tjejerna.

Jag är också förbannad på de andra i huset som inte konfronterade Judith om hennes sexuella ofredande när det hände eller efteråt. Ingen jävel i detta huset verkar ha någon ryggrad!

Dubbelmoralen och hycklandet vet inga gränser hos TV4 tydligen... Katti åker på autonominering över en skitsak som t.o.m flera samer har gått ut och sagt "neeeeej, det är inget vi tar illa åt oss av" men det sätter sig tv4 över o bestämmer att jo det var kränkande, inte ens den befolkningen som tillhör det får ha något att säga om det...
Men Judith däremot, som beter sig riktigt vidrigt stundtals (vilket jag personligen skiter i, det jag inte skiter i är att hade en kille gjort likadant hade hant åkt ut med huvudet före o blivit stenad till döds) det är såå fel, var fan är jämställdhetskrigarna nu?
2021-03-08, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Även fast Steffi frågade henne vad som hade sagts.Jag skulle ha undrat vem som hade sagt det
Eller så skulle man ha hållit käften för husfridens skull.Svårt det där....
2021-03-08, 09:14
Medlem
Citat:

I vilket sammanhang slängde hon det om att ”dra gaykortet” i Joels ansikte? Hörde henne yttra orden, kan ha varit innan ett avsnitt eller något men inte mer än så. Vad menade hon? Låter ju helt absurt, speciellt efter hennes beteende de senaste dagarna..
2021-03-08, 09:14
Medlem
GaffelJannes avatar
Vem tror ni får lämna ikväll? Eftersom man röstar på vem man vill ha kvar och inte tvärtom, tror jag fan det blir Luis som får lämna 🙁.. Om man skulle röstat ut någon hade nog Simon åkt.
2021-03-08, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Vem tror ni får lämna ikväll? Eftersom man röstar på vem man vill ha kvar och inte tvärtom, tror jag fan det blir Luis som får lämna 🙁.. Om man skulle röstat ut någon hade nog Simon åkt.

luis eller katti åker
2021-03-08, 09:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Läste det också precis. Kan inte få in det i min hjärna hur de resonerar. Man behöver alltså vara jude för att någonting händer överhuvudtaget. Jude verkar vara det magiska ordet för ett kännbart straff. Snacka om att singla ut människor. Judith skall räknas som en kille, inget annat. Hon är en predator. Det är inget sött och eller gulligt att tvinga sig på andra tjejer som säger nej. Måste det ske en fullskalig våldtäkt innan det blir en åtgärd alltså. Det är verkligen en skev syn som dikterar innehållet.
2021-03-08, 09:18
Medlem
klart det första tess gör är att köra upp röven för kameran
2021-03-08, 09:20
Medlem
Therese frös nyss ihjäl och låg instoppad som en jävla burrito, meeeeen sen kom hon på att hon ska visa mer sidor oss sig själv så AV med täcket och ut med röven..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in