Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Att Katti kväser ur sig Samejävel av misstag och blir autonominerad medans Judith får stanna kvar fast det är sexuellt ofredande, Ja BB är sig likt under TV4 man accepterar inte det Kattis äger som hon gör av misstag men Judiths gör man vad fan är det som pågår.......
Klart som f*n att Judith måste få en konsekvens som hon höll på i fyllan detta är en av orsakerna man förstår hur riggat detta program är, När Tanja & Joel vinner en immunitet som inte ens är nära och att Judith är kvar nej röstningarna fungerar inte som dem ska!
Jag läste nyss aftonbladets inlägg om Judith Nodby och jag är så förbannad på den exekutiva producenten som skriver att hennes agerande inte ska få några vidare påföljder! VILKET HYCKLERI, hade någon av killarna sexuellt ofredat tjejerna så hade de fått påföljder men Judith skyddas.
Judith säger att Joel kör med gaykortet men den enda som kör med gaykortet är Judith för hon tycker det är ok att hon antastar tjejerna.
Jag är också förbannad på de andra i huset som inte konfronterade Judith om hennes sexuella ofredande när det hände eller efteråt. Ingen jävel i detta huset verkar ha någon ryggrad!
Eller har jag missat att de konfronterat henne?