Citat:
Ursprungligen postat av
Hydraulslangen
Jag gillar att hon är negativ till det mesta!
En uppfriskande kontrast till dom andra radiostyrda mellanmjölksmupparna, som tex det där magra jävla ja-sägande benranglet ( va fan han nu heter?).
Jag gillar också Emelie. Jag förstår att man upplever henne som negativ. Jag TROR att hon har samma jargong och humor som jag har med många av mina kompisar. Och skulle folk lyssna på oss utan att känna oss skulle man tro att vi är väldigt bittra emellanåt 😂 sen tror jag att när hon är som hon är och inte har någon som är likadan som henne i huset så blir det givetvis negativt. Men skulle någon mer med samma jargong och stil komma in så tror jag man skulle få se mer att det är bara en jargong. För då skulle dom kunna "skämta" med varandra i denna underliga (ja det är underligt, trots att jag är likadan ofta 😁😁

stil och då skulle man nog få se att det är bara en stil, så hon skämtar och är och jag tror att hon skulle "blomstra upp" som mer "roligt negativ" än bara negativ som nu.
Trots att jag gillar henne så kan jag förstå kritiken om att hon är negativ och tråkig, men jag tror iaf att det skulle uppfattas helt annorlunda om nån likadan som hon var där inne.