2021-03-08, 07:54
Medlem
Vet någon var Ponne sover?

Är Joel själv i sin säng?
2021-03-08, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Vet någon var Ponne sover?

Är Joel själv i sin säng?

i soffan han gav nog upp att sova bredvid katti det var med ponnes sömnproblem en katastrof redan från första stund
2021-03-08, 08:01
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jag gillar att hon är negativ till det mesta!

En uppfriskande kontrast till dom andra radiostyrda mellanmjölksmupparna, som tex det där magra jävla ja-sägande benranglet ( va fan han nu heter?).

Jag gillar också Emelie. Jag förstår att man upplever henne som negativ. Jag TROR att hon har samma jargong och humor som jag har med många av mina kompisar. Och skulle folk lyssna på oss utan att känna oss skulle man tro att vi är väldigt bittra emellanåt 😂 sen tror jag att när hon är som hon är och inte har någon som är likadan som henne i huset så blir det givetvis negativt. Men skulle någon mer med samma jargong och stil komma in så tror jag man skulle få se mer att det är bara en jargong. För då skulle dom kunna "skämta" med varandra i denna underliga (ja det är underligt, trots att jag är likadan ofta 😁&#128513 stil och då skulle man nog få se att det är bara en stil, så hon skämtar och är och jag tror att hon skulle "blomstra upp" som mer "roligt negativ" än bara negativ som nu.

Trots att jag gillar henne så kan jag förstå kritiken om att hon är negativ och tråkig, men jag tror iaf att det skulle uppfattas helt annorlunda om nån likadan som hon var där inne.
2021-03-08, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
i soffan han gav nog upp att sova bredvid katti det var med ponnes sömnproblem en katastrof redan från första stund

Katti ligger i soffan
2021-03-08, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Katti ligger i soffan

ofan jag kollade bara in som hastigast så tog för givet att pontus gett upp när kattis drog igång sitt snarkande men ser nu att ponne ligger i sängen
2021-03-08, 08:11
Medlem
Aha så det är han som ligger o den sängen.😊
2021-03-08, 08:12
Medlem
DjPuttes avatar
Att Katti kväser ur sig Samejävel av misstag och blir autonominerad medans Judith får stanna kvar fast det är sexuellt ofredande, Ja BB är sig likt under TV4 man accepterar inte det Kattis äger som hon gör av misstag men Judiths gör man vad fan är det som pågår.......

Klart som f*n att Judith måste få en konsekvens som hon höll på i fyllan detta är en av orsakerna man förstår hur riggat detta program är, När Tanja & Joel vinner en immunitet som inte ens är nära och att Judith är kvar nej röstningarna fungerar inte som dem ska!
2021-03-08, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Att Katti kväser ur sig Samejävel av misstag och blir autonominerad medans Judith får stanna kvar fast det är sexuellt ofredande, Ja BB är sig likt under TV4 man accepterar inte det Kattis äger som hon gör av misstag men Judiths gör man vad fan är det som pågår.......

Klart som f*n att Judith måste få en konsekvens som hon höll på i fyllan detta är en av orsakerna man förstår hur riggat detta program är, När Tanja & Joel vinner en immunitet som inte ens är nära och att Judith är kvar nej röstningarna fungerar inte som dem ska!

nä hela skiten är buller och bång därför tror jag att kattis 99,5% åker idag

skule inte förvåna mig om topp 6 ser ut såhär

judith (lebb)
joel (bög)
therese (silionbröst fin kropp sånt går alltid hem hos tittare först med att ligga???)
nardos (blatte)
simon (tittarnas bad guy men husets stora pajas omtyckt av alla)
tanja (influencer har följare)
2021-03-08, 08:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Verkar som Tv4 kör nån slags sado hbq-kampanj nuförtiden, dom verkar vara fast beslutna att en (otrevlig) bög ska vinna farmen (riggade tävlingar till den elaka bögens fördel) och en väldigt störd lesbisk kock BB.

Skitsamma att hon är fullständigt galen, pervers våldtäktskvinna som våldför sig på (nästan) alla kvinnliga deltagare.

Colleteral Damage enligt Tv4.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-08 kl. 08:34.
2021-03-08, 08:26
Medlem
Var är Nardos?
2021-03-08, 08:32
Medlem
Naaaw har dom hittat en säng tsm nu? nästan så man får en tår i ögat
2021-03-08, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Och tanja är ju världens finaste. När judith skulle samla pluspoäng hos tanja (inför luis), och snacka skit om simon, så väljer tanja att slå ner det och säga jag får ont i magen när jag märker hur folk vänder saker mot simon.

Vilken jävla hjälte!

Jag missade det här! När var det? Vill du berätta lite mer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in