Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Jag är lite som Emelie själv.. Är sämst på att ragga utan vill att killen ska ta första steget. I hennes fall kan man förstå det också med tanke på hennes bakgrund med att hon har varit den fula kompisen som alltid stod i skuggan och aldrig fick killar, och sedan detta med att Tess är så efter honom och hon inte vet vad han tycker om det. Hon väntar väl ut vad som händer där. Tycker Adrian borde göra ett move på Emelie istället :P Då gör han ett statement vem han gillar eftersom han uppenbarligen har flera stycken att välja på.
Okay jag förstår. Men jag är rätt säker på att officeren redan har hintat lite. Emelie vet hur besvärad han var när Tess började limma. Han håller t.o.m. händerna på soffan medan hon slätar av honom. Vem gör något sådant. Alla ser att han inte är intresserad av snurrande flaskor och flyr därifrån. Han vill fortsätta ligga i samma säng som Emelie. Liiiiite, bara liiiite skulle hon kunna chansa. Hur mycket behöver han visa henne att han inte är intresserad av sex och bajssnacket, fingrar i rövar och äta bröstlekar. Han är inte det minsta intresserad av sådant. Han flyr till soffan där andra sitter bl a Emelie. Det borde väl få henne att tänka till. Eller?