2021-03-08, 01:06
Medlem
Lala.s avatar
Plot twist: Adrian och Joel blir BBs kärlekspar.
2021-03-08, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är alla i sovrum 1 för att Steph och Simon ska få vara ifred i sovrum 2? Det kan väl aldrig vara möjligt.

alla förutom emelie, förstår inte varför hon är kvar
2021-03-08, 01:07
Medlem
Menade Therese det verkligen ordagrant igår när hon sa att hon skulle visa fler sidor av sig själv? Har inte sett annat av henne än hennes röv sen igår eftermiddag

Desperata skata åk hem imorgon till dina fula quotes på väggen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Joel har halva inne
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
alla förutom emelie, förstår inte varför hon är kvar

Hon vill väl kolla att inget mys händer.. Kanske cockblocks-Joel som har beordrat henne att göra det. :P
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
EEEEH MACKAREEENA!

"Om ja hör minstaa lilla smack då åker ni ut FÖRSCHTÅrNii" "Dä fett rezpektlöst"
2021-03-08, 01:08
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Menade Therese det verkligen ordagrant igår när hon sa att hon skulle visa fler sidor av sig själv? Har inte sett annat av henne än hennes röv sen igår eftermiddag

Desperata skata åk hem imorgon till dina fula quotes på väggen

Det var inga fina sidor vi fick se.
2021-03-08, 01:09
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Haha
Avstängd
nu är peddo grym släktforskare också han ska hjälpa luis hitta sina colombianska föräldrar om luis vill. luis har inte ens namn på sina riktiga föräldrar är omöjligt att hitta dem.

peddo: ring mig så kommer jag hitta dem åt dig
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag är lite som Emelie själv.. Är sämst på att ragga utan vill att killen ska ta första steget. I hennes fall kan man förstå det också med tanke på hennes bakgrund med att hon har varit den fula kompisen som alltid stod i skuggan och aldrig fick killar, och sedan detta med att Tess är så efter honom och hon inte vet vad han tycker om det. Hon väntar väl ut vad som händer där. Tycker Adrian borde göra ett move på Emelie istället :P Då gör han ett statement vem han gillar eftersom han uppenbarligen har flera stycken att välja på.

Okay jag förstår. Men jag är rätt säker på att officeren redan har hintat lite. Emelie vet hur besvärad han var när Tess började limma. Han håller t.o.m. händerna på soffan medan hon slätar av honom. Vem gör något sådant. Alla ser att han inte är intresserad av snurrande flaskor och flyr därifrån. Han vill fortsätta ligga i samma säng som Emelie. Liiiiite, bara liiiite skulle hon kunna chansa. Hur mycket behöver han visa henne att han inte är intresserad av sex och bajssnacket, fingrar i rövar och äta bröstlekar. Han är inte det minsta intresserad av sådant. Han flyr till soffan där andra sitter bl a Emelie. Det borde väl få henne att tänka till. Eller?
2021-03-08, 01:10
Medlem
HatarIslams avatar
Adrian ligger hos Tishko. Smygbög.
2021-03-08, 01:11
Medlem
Emilie är en riktig fullblodspsykopat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem