2021-03-08, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Han sa det i vardagsrummet när de satt och åt nyss och då var, Tess, Adrian, Pedram, Katti och Pedram där. Och precis då kom Emelie dit och de bytte samtalsämne.
Therese det bittra idioten lös upp när Joel ville prata skit om Emelie.

Joel är en riktig orm. största i huset misstänker jag. för en stund sen råkade emelie kalla honom för simon och sa "simon..NEJ hahah jag menar joel såklart"
Varav joel helt stonefaced svarade "Therese...nej jag menar emelie"
och nardos i bakgrunden "OOH SHIT HAHAHAH". och Adrian fattade ingenting
2021-03-08, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Skillnaden är att Pedram gör det mot någon som är åtminstone någorlunda intresserad medan Therese gör det mot någon som är totalt ointresserad.

tror faktiskt hon inte är intresserad av peddot däremot av mössan hon gillar däremot uppmärksamhet hon får av peddot. men den dagen hon känner minsta lilla öppning hos adrian kommer hon hugga direkt och samtidigt tokdissa peddot
2021-03-08, 00:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Skillnaden är att Pedram gör det mot någon som är åtminstone någorlunda intresserad medan Therese gör det mot någon som är totalt ointresserad.

Exakt.. Pedram får åtminstone något för besväret. Tess får bara diss, efter diss, efter diss.. och fortsätter ändå
2021-03-08, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Therese är en kvinnlig Pedram mot Adrian alltså. Överallt är hon efter honom. Putar med röven. Duschar i oändlighet. Tvångshånglar upp honom. Sminkar honom. Tjatar om deeptalks. Vad håller hon på med? Hon framstår som så desperat och med 0 självrespekt. Jag skulle känna mig jagad om jag var Adrian.. Han borde hångla upp Emelie snarast så han blir av med kaninkokerskan Tess.
Jag tycker att du beskriver Emelie där. Riktigt creepy hur hon stalkar Adrian (Emelie alltså).
2021-03-08, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Jag tycker att du beskriver Emelie där. Riktigt creepy hur hon stalkar Adrian (Emelie alltså).

det tycker inte jag att hon gör
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
EXAKT! Hon är såååå otroligt desperat och uppmärksamhetskåt. Hon bjuder ut sig och går runt och poserar hela tiden och fattar inte att Adrian blir obekväm. Adrian märker ju att hon vill ha honom och försöker vänligt visa att han inte är intresserad. Men antingen fattar inte Tess eller bryr hon sig inte.
Hoppas verkligen Tess lämnar imorgon för hon är värst i huset.

Jag tror att det går hennes ära förnär att han inte är intresserad. Hon klarar inte av det. Hon är nog van att få vad hon vill när det kommer till män och när då Adrian visar noll intresse blir det syntax error i huvudet på henne och det slår slint och hon fortsätter på samma sätt fast värre och värre.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Joel är en riktig orm. största i huset misstänker jag. för en stund sen råkade emelie kalla honom för simon och sa "simon..NEJ hahah jag menar joel såklart"
Varav joel helt stonefaced svarade "Therese...nej jag menar emelie"
och nardos i bakgrunden "OOH SHIT HAHAHAH". och Adrian fattade ingenting

Oj det missade jag. Jag vill att Joel ska hålla Emelie om ryggen för Therese får inte ta med honom på hata-emelie-tåget som hon försöker starta. Adrian är olik många andra i huset. Ett tag trodde jag han bara var där på besök för att utföra något hemligt uppdrag.
2021-03-08, 00:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror faktiskt hon inte är intresserad av peddot däremot av mössan hon gillar däremot uppmärksamhet hon får av peddot. men den dagen hon känner minsta lilla öppning hos adrian kommer hon hugga direkt och samtidigt tokdissa peddot

Hon har redan dissat Peddo, medan officeren har nu dissat Tess vid tre tillfällen.
Slutsatsen blir att Peddo och Officeren kommer tokknulla varandra
2021-03-08, 00:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne

Emelie stalkar honom också till viss del, ja. Men hon trycker inte upp stringröv i hans ansikte, hon tvångskysser honom inte, hon tjatar inte på honom.. Hon jagar och förföljer på ett mer raffinerat sätt än Tess ändå :P
2021-03-08, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
4 psykfall som leker något, dom ska inte vara i big brother utan köras direkt till ankaret!! dom är inte friska. fläsk-luis, tanja-tarded , flatdith-flodhäst , bög-el
Ta tillbaka det du skrev om Tanja NU!
2021-03-08, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hon har redan dissat Peddo, medan officeren har nu dissat Tess vid tre tillfällen.
Slutsatsen blir att Peddo och Officeren kommer tokknulla varandra

haha lätt
2021-03-08, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Emelie stalkar honom också till viss del, ja. Men hon trycker inte upp stringröv i hans ansikte, hon tvångskysser honom inte, hon tjatar inte på honom.. Hon jagar och förföljer på ett mer raffinerat sätt än Tess ändå :P
Stämmer, men det syns klart och tydligt att hon svansar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in