2021-03-07, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nochance
Men seriöst vafan skulle verkligen någon släpa.med sig 3 månader gamla grisdelar och fota för att få uppmärksamhet? Nä.. och delarna är för ljusa det ser inte ut att vara från en hårig gris. !

Jodå klart de har gjort.
Tror det mesta om folk här.
Tror du på allvar att teknikerna missat detta på en brottsplats?
Det där är djurdelar. Det är inga människodelar
Citera
2021-03-07, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
https://www.bildtagg.se/bild/gz3uzwjpvugxdfalyry8dk10

https://www.bildtagg.se/bild/novbb2m1znv6289bsp0mwd2a

Ni som vart på platsen. Va tror ni dessa skador på stenen kommer ifrån? Och om något hade detonerat. Hade de inte märkts mer, ni som kan. Och framförallt obduktion. Ser ut som steten har repat av något hårt. Men förmodligen av alla som klättrat. Fallande stenar, erosion och trä. @nedramlok ?

Anledningen art jag funderar om det är självmord är att
-armen/benet verkar gått av.
-delarna är spridda
-Det va november(deppig månad)
-lämnar saker hemma
-någon form av brev (verkar som de vart inplastad men förpackningen brytits?)
-märken på stenar
-bombgrupp

men mkt talar för olycka men det är många saker nu även för självmord.
(Rättelse, november är statistisk lågsäsong för sjmord)

Inga sprängskador där, inte.
Finns inget splitter.
Citera
2021-03-07, 23:59
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Fire, de va någon som skrev om ett kuvert. E på telefonen så ka än inte söka. Kam vart i denna tråden eller den parallella.
finns 2 trådar. En om Denis och en om fyndet.
Citera
2021-03-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killeisthlm
Jodå klart de har gjort.
Tror det mesta om folk här.
Tror du på allvar att teknikerna missat detta på en brottsplats?
Det där är djurdelar. Det är inga människodelar

Ja eftersom dessa delar låg långt in under en annan sten enligt uppgift från den som tog kortet och de fick peta med en pinne för att få fram det så finner jag det inte alls osannolikt. Såg tidigare här till exempel inträden att någon berättade om att han hittat en halv käke efter en olycka. Så det är inte alls otroligt att polisen lämnat en del saker de inte hittar det är ganska stora ytor att gå igenom. Inte som en 15kvadrats 1a precis.
Citera
2021-03-08, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
I den här tråden är det enbart JAG (och min son) som sett kvarlevor som hittades 1 meter från större skreva. Det är enbart JAG (och min son) som känt konsistens.
Det är enbart JAG (och min son) som känt lukten.
Och jag tror det finns mer i lilla skrevan.

Lägg ned gris-snacket genast då ni enbart baserar det på mina bilder.

Även om jag hoppas att det är något annat så är JAG helt övertygad om att Polis missat detta helt, det har inte lagts dit i efterhand och även om det nu skulle vara ett djur skulle inte Polisen lämna det på plats då det låg i omedelbar närhet av fyndplats.

Såhär skriver hen i en annan tråd.
Lägg ner gris-snacket.

Ni har inte hittat några mänskliga kvarlevor.
Inget från en människa, ser ut så där.
Vem försöker du lura?
Citera
2021-03-08, 00:02
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Inga sprängskador där, inte.
Finns inget splitter.

De är ju tydliga märken på stenarna. Du får nog gå med metalldetektorer om du ska hitta splitter. De studsar nog iväg mot stenen vid detonation och faller ner me vind och snö för att bli kamouflerat/svårt o hitta. Men sure, De syns inge splitter. Men de syns märken av något.
Metall / projektiler brukar inte fästas i sten. Faktum är att stenen nog är hårdare t.om.
Senast redigerad av Asb3rger1337 2021-03-08 kl. 00:05.
Citera
2021-03-08, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nochance
Ja eftersom dessa delar låg långt in under en annan sten enligt uppgift från den som tog kortet och de fick peta med en pinne för att få fram det så finner jag det inte alls osannolikt. Såg tidigare här till exempel inträden att någon berättade om att han hittat en halv käke efter en olycka. Så det är inte alls otroligt att polisen lämnat en del saker de inte hittar det är ganska stora ytor att gå igenom. Inte som en 15kvadrats 1a precis.

Teknikerna har inte missat så stora delar.
De är ditlagda i efterhand, och är inte människodelar.
Citera
2021-03-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Användaren Pudrig får ursäkta, men det luriga är som jag nämnt att delar av gris och människa kan vara svåra att skilja från varandra. Det som möjligen ser skumt ut med "lillgrisen" är att den är kapad till höger — om det skulle vara mänsklig vävnad. Jag vågar fan inte avgöra vad det är. Kan bara se vad Pudrig menar när det ska vara en spädgris. Har dock varit rätt inne på att det är människa.

Hej här är jag och bemöter det mesta då jag är van! Du ser väl rätt klart vad som är storgrisen utan huvud och sen den lilla med bara ett huvud och en hov?
Citera
2021-03-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
De är ju tydliga märken på stenarna. Du får nog gå med metalldetektorer om du ska hitta splitter. De studsar nog iväg mot stenen vid detonation och faller ner me vind och snö för att bli kamouflerat/svårt o hitta. Men sure. De syns inge splitter men de är märken.
Metall / projektiler brukar inte fästas i sten. Faktum är att stenen nog är hårdare t.om.

Inga splittermärken på de stenarna.
Ej heller i träd runt i kring.
Hur sprids splitter från en hgr?
Citera
2021-03-08, 00:06
Medlem
Citat:
Ni har inte hittat några mänskliga kvarlevor.
Inget från en människa, ser ut så där.
Vem försöker du lura?

Jag ironiserade.
Citera
2021-03-08, 00:08
Medlem
Citat:
Teknikerna har inte missat så stora delar.
De är ditlagda i efterhand, och är inte människodelar.

Fast på riktigt, hur sannolikt är det att någon sparar grisdelar i 3,5 mån för att ha och ta med ifall någon skulle hitta en kropp? Och placera ut.
Citera
2021-03-08, 00:08
Avslutad
om D.A är uppkäkad så är han nog utbajsad runtom i hela skogen vid det här laget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in