2021-03-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Kollar avsnittet och ser Therese studsa som Lennie. Är det det som händer nu, hon har transformerats till en kvinnlig strippvariant av Lennie för att "gå hem i stugorna"?

Det beteendet har ju Pontus redan kört flertal gånger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Haha, jag beskrev exakt Cesar Milan i ett tidigare inlägg idag. Det är det som krävs för att Nardos ska bli normal.

Återvände och läste det nu, rent guld!
Medlem
Men Ponne, det är väl självklart vad Adrian ska få för figur. En liten mössa! Skärp dig nu och kom på det!
Medlem
xrlpyts avatar
Vad snackar Luis ens om? Han verkar tro att alla, egentligen, förtjänar att bli Hollywood-kändisar..
2021-03-07, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
visa poolen för helvete big brother
Deras kroppar är under ytan, de saknar mikrofon, plaskar och kastar en boll...
2021-03-07, 23:01
Medlem
Lunatics avatar
Jag tror folk i huset börjar bli lite trötta på Nardos Osköna attityd.
Det kommer spricka. Känns som Ponne tar täten.
2021-03-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Deras kroppar är under ytan, de saknar mikrofon, plaskar och kastar en boll...

ja å det är fan så mycket roligare än att se nån leka med en vattenflaska
2021-03-07, 23:03
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
På sin Facebook skriver Eritrea att "Syrier som röstar på SD är idioter"
Det är iofs sant. Alla med utländsk bakgrund som vill ha hit fler av sina släktingar ska ju verkligen inte rösta på SD. Vill man ha hit sina släktingar ska man rösta på socialdemokraterna, och det blir ju en självuppfyllande profetia på ett sätt, eftersom de anländande släktingarna också kommer rösta på socialdemokraterna som släppte in dem i landet..
2021-03-07, 23:04
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Återvände och läste det nu, rent guld!
hehe
2021-03-07, 23:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är väl inte "girlpower" eller PK att visa att en tjej som Tess som vågar "ta för sig" får rådissen av en snubbe För mig blev det tvärtom. ÄnglaAnsiktet gjorde en resa på min stege från sista plats till 9 plats efter sitt episka moment igår Hoppas han fortsätter dissa. Det är jättekul.

Ja Judith är verkligen produktionens lilla skyddsobjekt. De visar inte alls hur äckligt hon beter sig när hon ska #metoo:a alla därinne och hennes ständiga madtalks som bränner hål i huvudet på vem som helst. Igår var det riktigt illa. Gjorde mig lätt illamående.

Yep. En officer och en gentleman får fem näckrosor av fem möjliga av. Nu hoppas jag att han tar ett snack med Emelie. Bara inte Joel cockblockar dom efter att han inte fick slänga sitt ben på Angel Face och blev förbannad och ville inte att Emelie och AD skulle få sova i samma säng efter det. Han har ju hintat till Nardos att officeren skulle kännas fint

Judith incidenten måste nog räknas in som det mest förvirrade ögonblicket. Enligt lagen är ett nej ett nej, tumme ner är ett nej och räknas som försök till våldtäkt. Alkohol räknas inte. TV4 gör absolut ingenting åt saken och försöker att gräva ner det. Det skulle nog inte vara bra PR. Men att inte följa lagen är ett misslyckande. Judith borde sitta i en taxi på väg till hotellet.
2021-03-07, 23:06
Medlem
lillaflippens avatar
Tror det kan bli tufft för Judith när BB är över och de övriga deltagarna vågar prata med varandra och vågar kritisera Judith utan att behöva tänka på spelet och en miljon kr.

Då tror jag att det kommer pratas högt om hur Judiths obehagliga sexuella beteende var i huset och det kommer bli tufft för Judith. Men BB kommer säkert låta detta fortlöpa och låter Judith hantera skiten efteråt istället för att prata med henne, ge henne en autonominering som katti fick så hon fattar allvaret i det nu innan det är helt försent.
2021-03-07, 23:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Du är antingen 10 år gammal eller helt dum i huvudet.

Tanja försöker ha tålamod med den strandade psykos-valen Juddan för att hon inte ska behöva bli första deltagare i BB:s historia att bli transporterad i val-sele från kran från gården (eller ett stort nät från en lyftkran, ni fattar, tänk Rädda Willy filmerna eller nåt jag vetifan jag är ingen marion biolog) iförd tvångsjacka när hon får total psykos för att Tanja säger vad hon tycker om henne egentligen och ber henne dra åt helvete och lämna henne ifred.

Tanja är en skön människa som inte vill såra Juddan. Men gilla henne. Det gör hon INTE.
10 år är nog en ganska rimlig gissning och att hon är helt jävla dum i huvudet är framgick tyvärr väldigt tydligt förra året.😉
Rädda Tanja från våldtäktsJudith!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-07 kl. 23:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in