Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Det är väl inte "girlpower" eller PK att visa att en tjej som Tess som vågar "ta för sig" får rådissen av en snubbe

För mig blev det tvärtom. ÄnglaAnsiktet gjorde en resa på min stege från sista plats till 9 plats efter sitt episka moment igår

Hoppas han fortsätter dissa. Det är jättekul.
Ja Judith är verkligen produktionens lilla skyddsobjekt. De visar inte alls hur äckligt hon beter sig när hon ska #metoo:a alla därinne och hennes ständiga madtalks som bränner hål i huvudet på vem som helst. Igår var det riktigt illa. Gjorde mig lätt illamående.
Yep. En officer och en gentleman får fem näckrosor av fem möjliga av. Nu hoppas jag att han tar ett snack med Emelie. Bara inte Joel cockblockar dom efter att han inte fick slänga sitt ben på Angel Face och blev förbannad och ville inte att Emelie och AD skulle få sova i samma säng efter det. Han har ju hintat till Nardos att officeren skulle kännas fint
Judith incidenten måste nog räknas in som det mest förvirrade ögonblicket. Enligt lagen är ett nej ett nej, tumme ner är ett nej och räknas som försök till våldtäkt. Alkohol räknas inte. TV4 gör absolut ingenting åt saken och försöker att gräva ner det. Det skulle nog inte vara bra PR. Men att inte följa lagen är ett misslyckande. Judith borde sitta i en taxi på väg till hotellet.