2021-03-07, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Nardos: "Asså, varför gör ni inte min mer *wow* liksom?"
Pontus svarar: "Testa att göra en själv då"
*Prinsessan surar men säger inget*
Och detta efter att han redan gjort om hennes till en krona för hon ville ha något annat men sedan inte blir nöjd 🙄🤦🏻‍♀️

Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Ponne avskyr Nardos, han är alltid passivt spydig till henne (Med all rätt eftersom hon är sjukt otacksam).
Älskar hur han är haha

Citat:
Varför ser det ut som att ponne våldsfistat någon i röven? Hans hand är brun på knogarna
Han gjorde ränder på händerna med BUS men det gick inte så bra haha
2021-03-07, 22:48
Medlem
Känns som chansen är liten att Tess åker. Tror det blir Katti tyvärr
2021-03-07, 22:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Med tanke på att BB-produktionen försöker framställa Tess i så god dager det går så går det kanske hem för de som inte ser liven ja. De väljer att inte ta med hur hon springer som ett skållat skinn efter Adrian, hur han springer från henne. Det hade även varit roligt att få se i programmet när han rådissade henne på badrummet. Det var ett av de bättre ögonblick i BBs historia

BB väljer att framställa vissa i bättre dager än vad de är för oss som ser liven.. Bl.a Tess, Pedram, Nardos, Judith och Joel

BB väljer samtidigt att framställa vissa i sämre dager: Simon, Emelie och Katti.

De visar inte när Emelie säger att hon tycker Tess är en fin och bra tjej. De visar inte när Nardos säger fina saker om Simon. De visar dock gärna Simon som ett svin.. som i senaste avsnittet. De väljer också att tona ner Tess festfadäs och hennes manipulation ang Emelie. Katti verkar de också hata eftersom hon ständigt framställs rätt illa i programmen.

Sorry for långt inlägg
Bra inlägg och bra fråga varför de väljer bort en av de skönaste händelserna i BB någonsin. AD gör en ultra cool diss.
Och varför visar de inte när Judith fortsätter att pilla på Emelie när hon gör tummen ner och man ser det klart och tydligt. Katti får en autonominering för lappjävel men inget händer med Judith som egentligen sexuellt hoppar på Emelie, skitsamma om det är på fyllan eller inte.
Sick.
2021-03-07, 22:51
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Det går inte att göra, hon ser allt som en attack på henne.
hehe. Aa. helt sjukt. Enkelriktat i hennes huvud.
Man lägger saker hon säger, i minnet.
sen väntar man någon dag och säger exakt samma sak till henne.
Se hur hon reagerar då.
2021-03-07, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Igen så börjar Nardos hetsa, men ett par normala människor runt henne (som inte accepterar hennes beteende) talar henne till rätta. "Lugn och fin lilla Nardos, så där uppför man sig inte, du har inget att vara upprörd över, sluta jaga din egen svans..."

Precis som hundviskaren, och det verkar faktiskt fungera. Om bara några veckor kanske Nardos kommer ut ur BB-huset som en helt normal människa. Då är det bara några hundratusen oanpassade invandrare kvar, sen är Sverige på banan igen.

Åh, jag önskar att de andra bara hade bytt uppfostringstaktik till Cesar Milan's "Exercise/Discipline/Affection". På med kopplet, motionera hyndan, käftar hon fortfarande så blir det ett kvickt kniptag följt av ett "TSSCH!", Är hon duktig så får hon klapp och beröm. 😍
2021-03-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
HAHAHAHA

Jag skulle rösta på frågan "är Adrian en bra PT?" och valde nej och får veta att jag måste välja ett alternativ till!
Haha, jag fick upp samma sak häromdagen på någon fråga. Helt sjukt hur produktionen håller på.

Dagens glädje fick jag faktiskt av den kreativa träningen som gav extra associationer till bögsex. De i produktionen måste skrattar högt i kontrollrummet. Inte konstigt att de valde att ha DC-kameran där inne ett bra tag.
2021-03-07, 22:53
Medlem
nu vart det rast igen känns det som
2021-03-07, 22:53
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Åh, jag önskar att de andra bara hade bytt uppfostringstaktik till Cesar Milan's "Exercise/Discipline/Affection". På med kopplet, motionera hyndan, käftar hon fortfarande så blir det ett kvickt kniptag följt av ett "TSSCH!", Är hon duktig så får hon klapp och beröm. 😍
Haha, jag beskrev exakt Cesar Milan i ett tidigare inlägg idag. Det är det som krävs för att Nardos ska bli normal.
2021-03-07, 22:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Ja hon sa en gång att Sverigedemokraterna är värre än Hitler. Höll på att dö av garv så blåst och dum i huvudet trodde jag var omöjligt

På sin Facebook skriver Eritrea att "Syrier som röstar på SD är idioter"
2021-03-07, 22:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bra inlägg och bra fråga varför de väljer bort en av de skönaste händelserna i BB någonsin. AD gör en ultra cool diss.
Och varför visar de inte när Judith fortsätter att pilla på Emelie när hon gör tummen ner och man ser det klart och tydligt. Katti får en autonominering för lappjävel men inget händer med Judith som egentligen sexuellt hoppar på Emelie, skitsamma om det är på fyllan eller inte.
Sick.

Det är väl inte "girlpower" eller PK att visa att en tjej som Tess som vågar "ta för sig" får rådissen av en snubbe För mig blev det tvärtom. ÄnglaAnsiktet gjorde en resa på min stege från sista plats till 9 plats efter sitt episka moment igår Hoppas han fortsätter dissa. Det är jättekul.

Ja Judith är verkligen produktionens lilla skyddsobjekt. De visar inte alls hur äckligt hon beter sig när hon ska #metoo:a alla därinne och hennes ständiga madtalks som bränner hål i huvudet på vem som helst. Igår var det riktigt illa. Gjorde mig lätt illamående.
2021-03-07, 22:56
Medlem
visa poolen för helvete big brother
2021-03-07, 22:56
Medlem
Fan vilket tråkigt jädra prat mellan Luis och steph 🙄 Luis har storhetsvansinne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in