2021-03-07, 21:36
Medlem
något kul som hänt idag eller har nardos och co surat hela dagen som vanligt ?
2021-03-07, 21:36
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag är också säker på det xrlpyt.
Skulle förvåna mig oerhört annars.
Tror på Angel Face som en liten joker.

Torres skapar inte många fiender på utsidan. Hade ett riktigt Judas-moment när han gav Pedram immunitet men annars är han fläckfri AD.

Tror många morsor uppskattade när han tog avstånd från gårkvällens orrelek. Han kommer ha många röster, AD.
2021-03-07, 21:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
När tjat-Maja Therese började med alkis -pensionärtjafset så satte Nardos Therese på plats rätt bra. Att det var dumt att komma en vecka efter och klaga på Emelie.

Ja det gjorde hon.. Nardos är i princip den enda som säger ifrån och faktiskt går direkt till personen när det är något. Cred för det.
2021-03-07, 21:37
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men Grodan då?
Det är nog första gången i BB som båda könen verkar sugna på Angel Face. Det bästa är att han skiter i det.
Grodan?
Ja just nu har han nog mest att vinna på att inte välja ut nån. Som upplagt för ännu mer avund- och svartsjuka...
2021-03-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
något kul som hänt idag eller har nardos och co surat hela dagen som vanligt ?

inte ett skit
2021-03-07, 21:38
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Heter Joel Elnur? https://i.imgur.com/BPJqRWz.jpg
Precis det här jag önskade att någon screenade. Vad håller mupparna på med? 🤣 Homeless fashion?
2021-03-07, 21:39
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Känns som teknikern fattade exakt hur det såg ut med tanke på vilka vinklar man valde i den situationen.

Fan vilket antiklimax att ha såna träningskompisar som Pedram och Luis. Ingen böjer parallellt på en struntvikt om 40 kg. Borde köra kroppsvikten till dom får in rörelsen.

Haha sant 🤣👍
2021-03-07, 21:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Torres skapar inte många fiender på utsidan. Hade ett riktigt Judas-moment när han gav Pedram immunitet men annars är han fläckfri AD.
Tror många morsor uppskattade när han tog avstånd från gårkvällens orrelek. Han kommer ha många röster, AD.
Helt riktigt. Hans känns nog helylle i stugorna.
Det Judas momentet är svårt att smälta just nu. Låt oss hoppas att det var nybörjarfiasko.
Annars vetefan.
2021-03-07, 21:41
Medlem
Omöjligt för mig att avgöra om jag gillar han Lui eller inte. Ibland känns han rätt skön & rolig men sen vissa gånger så känns han bara jobbig och man orkar knappt se honom.
2021-03-07, 21:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Grodan?
Ja just nu har han nog mest att vinna på att inte välja ut nån. Som upplagt för ännu mer avund- och svartsjuka...

icon
Har du redan glömt Grodan
2021-03-07, 21:43
Medlem
Mouchinos avatar
Det här med att deltagare från förra årets BB skulle dyka upp måste ju handla om nån Joker som när Jockiboi kom in som en deltagare.. Någon som hört något mer eller är det bara dravel?
2021-03-07, 21:43
Medlem
icons avatar
Kollar avsnittet och ser Therese studsa som Lennie. Är det det som händer nu, hon har transformerats till en kvinnlig strippvariant av Lennie för att "gå hem i stugorna"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in