Citat:
Den hycklande snusförnuftigheten pekar mot
dumpad eller fått vara second hand.
Erinrar mig att JG resonerade omoget kring sitt alierande med HD.
Kränkt är granne till bitterhet. En del behöver agera ut sin bitterhet verbalt och spy galla.
HD och JG är så samspelta i den frågan.
.. Tills det gått överstyr. För i sin yttersta utpost kan det bli värre och då blev JG bekymrad både över vart LWs kropp var och sina egna tillkortakommanden.
Såg en udda kommentar från LW till SD i juni 2017. Vet inte om hon anspelar på HD.
"Ta lite lithium
Du är fantastisk när du visar finsidan
Men dina fulsidor är Vidriga"
Nästa ordval som stack ut var följande.
16 April 2017
LW: "Hon ska hålla skenet uppe som om inget hänt, förutom att jag ska utplånas. Ska hon hålla skenet uppe kan hon inte begära att inte jag också gör det
(..)
Hon vill väl inte stå för sitt sätt utåt, jag ska bara lyda hennes order. Precis som du"
17 april 2017
LW:
" Nu ska jag svara tg som hör av sig
Hon sa att om du rör mig eller mina barn, då har du sett dina egna barn för sista gången"
Det går vilt till där bakom, hade varit givande att ta del av mer ordväxling och vem som kontaktar vem.
dumpad eller fått vara second hand.
Erinrar mig att JG resonerade omoget kring sitt alierande med HD.
Kränkt är granne till bitterhet. En del behöver agera ut sin bitterhet verbalt och spy galla.
HD och JG är så samspelta i den frågan.
.. Tills det gått överstyr. För i sin yttersta utpost kan det bli värre och då blev JG bekymrad både över vart LWs kropp var och sina egna tillkortakommanden.
Såg en udda kommentar från LW till SD i juni 2017. Vet inte om hon anspelar på HD.
"Ta lite lithium
Du är fantastisk när du visar finsidan
Men dina fulsidor är Vidriga"
Nästa ordval som stack ut var följande.
16 April 2017
LW: "Hon ska hålla skenet uppe som om inget hänt, förutom att jag ska utplånas. Ska hon hålla skenet uppe kan hon inte begära att inte jag också gör det
(..)
Hon vill väl inte stå för sitt sätt utåt, jag ska bara lyda hennes order. Precis som du"
17 april 2017
LW:
" Nu ska jag svara tg som hör av sig
Hon sa att om du rör mig eller mina barn, då har du sett dina egna barn för sista gången"
Det går vilt till där bakom, hade varit givande att ta del av mer ordväxling och vem som kontaktar vem.
Det fetade igen:
Vem är ”du”?
Menar LW att HD sagt att om hon, LW, rör HD eller HDs barn så har hon, LW, sett sina barn för sista gången? Så tolkade jag det första gången jag läste.
Sen tänkte jag på kontaktförbudet som HD utfärdat mellan SD och LW, och plötsligt läste jag texten med andra glasögon.
Då kan man tolka det som att LW menar att HD sagt att om SD rör LW, eller hennes barn, igen så har han sett sina barn för sista gången.
Som sagt, vem är ”du”?