2021-03-07, 21:58
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Den hycklande snusförnuftigheten pekar mot
dumpad eller fått vara second hand.
Erinrar mig att JG resonerade omoget kring sitt alierande med HD.

Kränkt är granne till bitterhet. En del behöver agera ut sin bitterhet verbalt och spy galla.
HD och JG är så samspelta i den frågan.
.. Tills det gått överstyr. För i sin yttersta utpost kan det bli värre och då blev JG bekymrad både över vart LWs kropp var och sina egna tillkortakommanden.

Såg en udda kommentar från LW till SD i juni 2017. Vet inte om hon anspelar på HD.

"Ta lite lithium
Du är fantastisk när du visar finsidan
Men dina fulsidor är Vidriga"

Nästa ordval som stack ut var följande.

16 April 2017

LW: "Hon ska hålla skenet uppe som om inget hänt, förutom att jag ska utplånas. Ska hon hålla skenet uppe kan hon inte begära att inte jag också gör det
(..)
Hon vill väl inte stå för sitt sätt utåt, jag ska bara lyda hennes order. Precis som du"

17 april 2017
LW:
" Nu ska jag svara tg som hör av sig
Hon sa att om du rör mig eller mina barn, då har du sett dina egna barn för sista gången"

Det går vilt till där bakom, hade varit givande att ta del av mer ordväxling och vem som kontaktar vem.

Det fetade igen:
Vem är ”du”?

Menar LW att HD sagt att om hon, LW, rör HD eller HDs barn så har hon, LW, sett sina barn för sista gången? Så tolkade jag det första gången jag läste.

Sen tänkte jag på kontaktförbudet som HD utfärdat mellan SD och LW, och plötsligt läste jag texten med andra glasögon.

Då kan man tolka det som att LW menar att HD sagt att om SD rör LW, eller hennes barn, igen så har han sett sina barn för sista gången.

Som sagt, vem är ”du”?
Citera
2021-03-07, 22:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Det fetade igen:
Vem är ”du”?

Menar LW att HD sagt att om hon, LW, rör HD eller HDs barn så har hon, LW, sett sina barn för sista gången? Så tolkade jag det första gången jag läste.

Sen tänkte jag på kontaktförbudet som HD utfärdat mellan SD och LW, och plötsligt läste jag texten med andra glasögon.

Då kan man tolka det som att LW menar att HD sagt att om SD rör LW, eller hennes barn, igen så har han sett sina barn för sista gången.

Som sagt, vem är ”du”?
Har HD och SD ånyo haft en dialog utifrån HDs nådiga "hon får leva" på hösten innan?
Ja. Why not.

Han tycks ju ha svårt att tolka hennes dubbelbottnade åsikter så hon kanske fick vara övertydlig.

Nästa gång hoppas hon dock att hon är död.
Citera
2021-03-07, 22:45
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
/.../

17 april 2017
LW:
" Nu ska jag svara tg som hör av sig
Hon sa att om du rör mig eller mina barn, då har du sett dina egna barn för sista gången"

Det går vilt till där bakom, hade varit givande att ta del av mer ordväxling och vem som kontaktar vem.
Men vad är detta; HD hotar alltså LW med att hon kan ha sett sina barn för sista gången? Har LW hotat att skada HD:s barn? - Nej, det kan uteslutas.
En normalt funtad kvinna uttrycker sig inte som HD - är det HD:s egna ord som LW har återgett, så är ju HD av samma skrot och korn som sin man, som även han hotar LW med familj. Otäcka människor båda två.
De orden, om de är korrekt återgivna, säger det mesta om vem HD är. Inte undra på att hon är nöjd och belåten med att LW är borta.

Efter att LW skrivit ner HD:s ord, återgår hon raskt till sitt och SD:s tidigare samtalsämne.
Citera
2021-03-07, 22:48
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Har HD och SD ånyo haft en dialog utifrån HDs nådiga "hon får leva" på hösten innan?
Ja. Why not.

Han tycks ju ha svårt att tolka hennes dubbelbottnade åsikter så hon kanske fick vara övertydlig.

Nästa gång hoppas hon dock att hon är död.

Ja, mycket tyder på att det är HD som styr och ställer bakom kulisserna.
Citera
2021-03-07, 22:50
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Men vad är detta; HD hotar alltså LW med att hon kan ha sett sina barn för sista gången? Har LW hotat att skada HD:s barn? - Nej, det kan uteslutas.
En normalt funtad kvinna uttrycker sig inte som HD - är det HD:s egna ord som LW har återgett, så är ju HD av samma skrot och korn som sin man, som även han hotar LW med familj. Otäcka människor båda två.
De orden, om de är korrekt återgivna, säger det mesta om vem HD är. Inte undra på att hon är nöjd och belåten med att LW är borta.

Efter att LW skrivit ner HD:s ord, återgår hon raskt till sitt och SD:s tidigare samtalsämne.
Jättekonstigt. Men det är ju inte första gången det är udda uttalanden om att försvinna och död.
Reagerade iaf på det som stod.
Såg du kommentaren om att SD behöver ta Litium?
Något udda den också.
Citera
2021-03-07, 22:53
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Det fetade igen:
Vem är ”du”?

Som sagt, vem är ”du”?
HD förmedlar de orden till LW i en chatt; "du" syftar på LW.

2017-04-10 16:50 -L*na W*ssström: Hon sa att om du rör mig eller mina barn, då har du sett dina egna barn för sista gången
Citera
2021-03-07, 22:57
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
HD förmedlar de orden till LW i en chatt; "du" syftar på LW.

2017-04-10 16:50 -L*na W*ssström: Hon sa att om du rör mig eller mina barn, då har du sett dina egna barn för sista gången

Men LW skriver väl om detta till SD?
Så då skulle ”du” kunna vara SD? Eller?

Inte för att jag vet om det har någon betydelse - mer än att HD inte verkar vara att leka med.
Citera
2021-03-07, 22:57
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Jättekonstigt. Men det är ju inte första gången det är udda uttalanden om att försvinna och död.
Reagerade iaf på det som stod.
Såg du kommentaren om att SD behöver ta Litium?
Något udda den också.
Ja, udda; kan ju vara så att HD äter Lithium för sin sjukdom. Och att LW inte kan låta bli att trycka till där om att han kanske också är i behov av lite medicin för att bli mera balanserad.
Citera
2021-03-07, 22:59
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja, mycket tyder på att det är HD som styr och ställer bakom kulisserna.
Ja, de har en konstig konstellation som stör mig, de är oavsett FÖR överens vad det nu än rör sig om.
Att tro att en partner är oskyldig är en sak men att pyssla med alternativ gärningsperson, storstäda, dravla om blod etc är lite överkurs.
Han har henne som en helig madonna samtidigt som han kan bete sig som trash.
Citera
2021-03-07, 23:00
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Men LW skriver väl om detta till SD?
Så då skulle ”du” kunna vara SD? Eller?

Inte för att jag vet om det har någon betydelse - mer än att HD inte verkar vara att leka med.
Föregående:

2017-04-10 16:48-L*na W*sström:Nu ska jag svara tg som hör av sig

Det är alltså HD som ska ha hotat LW angående barnen.
Citera
2021-03-07, 23:01
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja, udda; kan ju vara så att HD äter Lithium för sin sjukdom. Och att LW inte kan låta bli att trycka till där om att han kanske också är i behov av lite medicin för att bli mera balanserad.
Ja, så tänkte jag också. Sen byte till Quetiapin?
Citera
2021-03-07, 23:03
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ja, så tänkte jag också. Sen byte till Quetiapin?
Mycket möjligt. Har nog provats ut lite av varje där i och med att hon ska ha varit svårbehandlad under sjukdomstiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in