2021-03-07, 20:56
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Killen påstod för en månad sedan att han såg DA bli kidnappad av poliser i kostym, därtill har han fabricerat bevis som styrker hans påståenden för att verka "trovärdig", kontaktat vittnen/anhöriga, gjort en YouTube film där han beklagar sorgen till familjen allt för att få uppmärksamhet. Ja vad ska han hitta på härnäst kan man ju undra? Ibland önskar man att det fanns en blockera funktion på flashback som sållar bort allt personer som honom skriver men de hade troligen inte hjälpt då denna person tycks ha minst 4 konton.
Jag vet, följt tråden och denna person. Han är störd.
Citera
2021-03-07, 21:00
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buckshot
En person med samma skor som DA hade. Det är inget bevis men hur många lik ligger det i skogarna runt Sthlm med samma skor?

Fast hur vet du om den är riktig? Personen som först la upp den är en djupt skadad person. Allt man kan göra är att spekulera.
Citera
2021-03-07, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Jag funderar på hur stor kvarlevan är som ni hittade? Vad är din uppfattning?

1 Kg
Citera
2021-03-07, 21:05
Medlem
Lägg din bild i redigeringsprogram o dra få färgfilter så ser du att det är något material som ligger runt och i vävnaden , blått/lila-grund .
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
https://forumbilder.com/i/rxbm

Postar igen.
Citera
2021-03-07, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedramlok
1 Kg

Vad tror du om det vi har kommit fram till här, nämligen spädgris?
Citera
2021-03-07, 21:08
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedramlok
1 Kg
Ok! Längd och bredd?
Citera
2021-03-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
Denna då?
https://www.bildtagg.se/bild/14tef9tb1imkomolhd6woy5

Om någon fortfarande tror det är människorester så rekommenderar jag ett besök till optiker. Man ser ju både bak och fram tassarna precis där de ska vara. Sedan skulle aldrig polisens tekniker efter så lång tid på platsen lämna så tydliga "bevis" som en hög av kvarlevor från människan.

Däremot är det ju intressant hur människan hamnade där. Gissar på att (om det är A.d) att han sprang och hålet var dolt av något, springer man i hyfsad fart och trampar ner i något sånt plötsligt slår man nog lätt huvudet hårt nog att man aldrig vaknar igen. Men finns ju också möjlighet något hänt någon annanstans och han sökt sig ner dit för skydd. Isåfall borde han ju lämnat spår runt om , för att sökinsatser ska hitta honom
Citera
2021-03-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enlitenide
Lägg din bild i redigeringsprogram o dra få färgfilter så ser du att det är något material som ligger runt och i vävnaden , blått/lila-grund .

Har tyvärr inte möjlighet just nu. Men vad ser du där?

Jag kan säga till 100% att detta är grisdelar, spädgris, ogrillade, absolut inte kvarlevor från människa.
Citera
2021-03-07, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firelinefireline
Känns inte som att du har så bra koll på djur. Djur är absolut as ätare men det är ganska få djur som lever i det reservatet som skulle röra människokött.
Varför hade inget djur ätit av människokött?
Citera
2021-03-07, 21:30
Medlem
radarpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Har tyvärr inte möjlighet just nu. Men vad ser du där?

Jag kan säga till 100% att detta är grisdelar, spädgris, ogrillade, absolut inte kvarlevor från människa.

Är det du som gjort kommentarerna i bilden? Låter som ett logiskt resonemang men varför förklaras inte benpipan med tillhörande kulled som sticker ut ur "skinkan"? Helt oproportionerligt för att tillhöra en spädgris.
Citera
2021-03-07, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Ok! Längd och bredd?

Det var fragment av en kropp, djur el människa och jag är ingen expert.
Hade ingen våg och ville inte skära i det, ännu mindre ta med händer.
När jag fiskade upp det med pinne såg det bränt ut. Allt som var synligt ovanifrån var svart.
Jag petade på det av en ren slump, och det var ca 1 meter ned onåbart med handen.
Längden 60-80 cm osymmetrisk vävnad. Tjockare, bredare på vissa ställen och ytterst tunt på andra men det höll ihop.
Jag föreställer mig att det är del av längre muskel-vävnad-muskelfäste eller annat. Döm själv av bilder.
Har själv svårt att se att det skulle vara en strimlad gris, mindre djur eller liknande.
Men jag vet inte. Däremot misstänker jag att det kan ligga mer där.
Gick inte ta bilder då allt ändå såg ut som mylla.

Att jag lagt ut bilder på Flashback betyder inte att jag inte ringt polis när jag stod där, som vissa utgått ifrån.
Citera
2021-03-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Varför hade inget djur ätit av människokött?

De flesta djur som lever i det reservatet äter inte människokött mer än att de möjligen tar en enstaka tugga och sen lämnar dom köttet. Möjligen att nån kråka eller korp tagit nån enstaka bit men har mycket svårt att se att något annat djur skulle ätit upp nån större mängd av den upphittade kroppen. Speciellt när den stinker av sprängmedel och smält plast dessutom utöver människa.

De djur som möjligen hade ätit om de levt I reservatet är björn, förutsatt att den inte gått i ide vid tillfället. Sen möjligen vildsvin men dom har knappast bökat runt på den steniga fyndplatsen.

Jag tycker verkligen alla bevis som framkommit styrker självmord med hjälp av sprängmedel och en förhoppning om att aldrig bli funnen. Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in