2021-03-07, 17:15
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Är ni analfabeter eller såna där som svarar på players meddelande när han säger att hans fru dog förra månaden med att fråga om han är gift?

Då passar väl oper bättre för er för dom tycker ju inte sånt ens behöver loggas.
Verkar som att dom som jobbar på oper inte har några riktlinjer att följa alls? Skiter i att logga och skriver vad fan som helst.
2021-03-07, 17:23
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Är ni analfabeter eller såna där som svarar på players meddelande när han säger att hans fru dog förra månaden med att fråga om han är gift?

Då passar väl oper bättre för er för dom tycker ju inte sånt ens behöver loggas.
Det verkar som att dom som jobbar på oper inte har några riktlinjer alls? Många av dom skiter i att logga och lovar en jävla massa saker. Finns det inga som kan rensa upp skräpet där?
2021-03-07, 17:37
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det verkar som att dom som jobbar på oper inte har några riktlinjer alls? Många av dom skiter i att logga och lovar en jävla massa saker. Finns det inga som kan rensa upp skräpet där?

Verkligen bottenskrap som inte ens kan sköta ett jobb som detta. Vad gör dom ens där?

Får många där dom varken loggat namn, civilstatus eller jobb när alla står mer där i meddelande och går skitfort att knappa in. Klart jag lätt frågar något om jobbet ifall loggboken inte har någonting i sig om det. Men nej, med Oper i chatterna kan man inte vara säker på vad som tagits upp.
Senast redigerad av Bbobi 2021-03-07 kl. 17:41.
2021-03-07, 18:07
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Verkligen bottenskrap som inte ens kan sköta ett jobb som detta. Vad gör dom ens där?

Får många där dom varken loggat namn, civilstatus eller jobb när alla står mer där i meddelande och går skitfort att knappa in. Klart jag lätt frågar något om jobbet ifall loggboken inte har någonting i sig om det. Men nej, med Oper i chatterna kan man inte vara säker på vad som tagits upp.
Så jövla trött på dom. Håller med dig. Namn-stad -jobb- civilstånd kan inte vara så svårt. Men tydligen så är det omöjligt när man jobbar där.
2021-03-07, 20:01
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Så jövla trött på dom. Håller med dig. Namn-stad -jobb- civilstånd kan inte vara så svårt. Men tydligen så är det omöjligt när man jobbar där.

Anmäl till era coacher och de tar upp det till både o4u och cc.

Ni kommer ihåg vad som hände med Tex? De rök, så anmäl nu ffs.
2021-03-07, 20:06
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes

Skönt att du inte lever efter dina egna principer iallafall
Citat:
ingen gillar en regelråtta

Men jag håller med om att många missköter sig på oper. Fått upp två stycken denna veckan som ville stämma träff med target. Och många skiter verkligen i att logga för det enda man får är ett feedback-mejl varje vecka. Och det är det ju ingenting att bry sig om.
2021-03-07, 20:11
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Bra ide om det är lång kö att bli av med lite konkurrenter.

Kan man använda report abuse funktionen för det? Vore smidigare.

Jag är ingen som normalt sett anmäler men blir lite tröttsamt efter ett tag så dom värsta kan man ju nypa dit i alla fall.
Senast redigerad av Bbobi 2021-03-07 kl. 20:17.
2021-03-07, 20:51
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Verkar som att dom som jobbar på oper inte har några riktlinjer att följa alls? Skiter i att logga och skriver vad fan som helst.

Ja det är tjockt najs
2021-03-07, 20:53
Medlem
frekkinheads avatar
Haha jävla tjallerbyttor hela högen är ni Sånna som ni varar inte länge i branschen. Kom ihåg vad jag sade till er från början: De som håller i denna bransch är de som flyger lågt, är diskreta... men de som vill ha allting, chicas, champagne, cash, coachers beröm... de varar inte.

Så shape up. För ni är alla endast får under G-C ändå.
2021-03-07, 21:17
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Haha jävla tjallerbyttor hela högen är ni Sånna som ni varar inte länge i branschen. Kom ihåg vad jag sade till er från början: De som håller i denna bransch är de som flyger lågt, är diskreta... men de som vill ha allting, chicas, champagne, cash, coachers beröm... de varar inte.

Ja för vill man ha champagne skaffar man sig inte bara ett jobb som faktiskt ger bra betalt istället.

Känns som att nån kände sig träffad?

Rolig tråd det här i varje fall. Måste vara den svåraste på Flashback att veta var gränsen går mellan verklighet och fantasier. Inget här ska tas seriöst.
Senast redigerad av Bbobi 2021-03-07 kl. 21:21.
2021-03-07, 21:24
Medlem
Mopsans avatar
Citat:

Det är ingen som orkar sitta och anmäla,
Tagit jobb som chatthora och inte chattkonstapel.
Väntar. På. Trav.vinsten.fest.skiter.i.jobb.då
Var bor du? Loggar du?
2021-03-07, 22:23
Medlem
Citat:

Flygplats (Paris). Skumpa. 5km klubben (flyger. lågt. bäst. komfort). Horor (2st-Columbianas. bästa. chicas). Cash (16 mille. SEK. 4 mille. Euros). Coacher (fuck. dom*). Landar. Shanghai. 3 horor (2 Japan. 1 Taiwan). Jacuzzi. Massage (thai). Fontän-orgasm(du). Sprut på golvet (jag). 2021. Året (vårt).

*:Förutom.Lisa
Senast redigerad av BronyFurry 2021-03-07 kl. 22:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in