2021-03-07, 19:26
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hahah ja just det.. Det var för övrigt det roligaste Pedram gjort i huset. När han gick in i skräckrummet och båtmotorn gick igång i baljan och han kastade sin toffla mot högtalarna i ren skräckreaktion

😂😂😂 Just det. Farligt vapen den där tofflan 😏
2021-03-07, 19:26
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Perfekt då kanske hon tvättar dom varje dag. Och duschar varje dag. Något som jag missat.
Nog tvättar dem kläderna regelbundet och duschar vad jag har sett iaf, Simon var och hjälpte hon vid ett tillfälle bla....
2021-03-07, 19:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Måste erkänna att Nardos är rolig nu. Hon bjuder ju på underhållning
Njjaa de vettefan.
Medlem
Blir förmodligen en repris på nattens eskapader, imorgon kväll, om Therese klarar sig kvar i utröstningen.

De tror nog då att sexlekar är det vi vill se i BB, gänget som leker sanning och konka.

Wait and see!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Råkade se 15 min av kvällens avsnitt. Trist att Simon blir vinklad som en jävla fitta. Har aldrig sett ett avsnitt innan utöver måndagsfinalerna men nu förstår jag verkligen hur många omröstningar är helt orimliga.

Ja produktionen vinklar det precis hur de vill och de har sina favoriter. Antar att de inte haft med Pedrams utbrott och annat i avsnitten ,så de väljer vilka de vill måla upp som dåliga på en kvart och framhäva de som mestadels av tiden är NADA vad gäller utstrålning och charm. Nej Efter detta tycker jag att BB ska läggas ner för det är ändå inte tittarna som avgör då produktionen styr så mycket av upplägget och hur det visas upp.

Orimligt och frustrerande för oss som ser liven.
2021-03-07, 19:28
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nog tvättar dem kläderna regelbundet och duschar vad jag har sett iaf, Simon var och hjälpte hon vid ett tillfälle bla....
Disko fitta igår och samma byxor idag. Hon vädrade dom iallafall inatt.
2021-03-07, 19:30
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja produktionen vinklar det precis hur de vill och de har sina favoriter. Antar att de inte haft med Pedrams utbrott och annat i avsnitten ,så de väljer vilka de vill måla upp som dåliga på en kvart och framhäva de som mestadels av tiden är NADA vad gäller utstrålning och charm. Nej Efter detta tycker jag att BB ska läggas ner för det är ändå inte tittarna som avgör då produktionen styr så mycket av upplägget och hur det visas upp.

Orimligt och frustrerande för oss som ser liven.

Exakt så, håller med dig i allt! Nu är avsnittet uppe i 30 minuter konstant dålig vinkling av Simon, fy fan så sjukt. Allt har handlat om vilken horunge han är. Trodde inte vinklingen var såhär illa.
2021-03-07, 19:31
Medlem
för helvete bb ring momoa då och skicka in han i huset till therese då kommer det knullas
2021-03-07, 19:31
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Har negrerna i huset duschat någon gång? I så fall så har jag missat det.
Nardos har tydligen duschat, Något jag missat.
Samma byxor dag ut, dag in. Men hon ska tydligen ha tvättat dom också. hehe
2021-03-07, 19:33
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Nardos har tydligen duschat, Något jag missat.
Samma byxor dag ut, dag in. Men hon ska tydligen ha tvättat dom också. hehe

Hon har duschat åtminstone en gång vad jag vet. Hon duschar dock ihopkrupen och med bikini. Tar med sig morgonrock och döljer sin kropp väldigt väl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Har negrerna i huset duschat någon gång? I så fall så har jag missat det.

Vad är det för fel på dig? fyfan vad äcklig du är!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om Katti lämnar imorgon så vet man att TV4 skiter i rösterna och kastat ut henne pga sin groda på fyllan. Hon har överlevt 2 måndagsfinaler redan och verkar ha några fans bland alla vuxna människor som tittar och röstar under måndagsfinalen men som kanske inte följer LIVEN eller BB på sociala medier.

Luis eller Therese kommer få lämna då de är alltid sist i röstningar men jag tror systern kan rädda Therese lätt nu när röstningen är öppen i över 48 timmar så Luis borde få lämna imorgon, tyvärr.

EDIT: Det bästa för säsongen hade varit om Therese fick lämna. Sjuk tråkig människa som visar rumpan för snubbarna, sminkar sig 5 timmar varje dag och försöker vända gruppen mot Emilie. Hon kommer inte växa under framtida veckor eller erbjuda oss några andra sidor. Det får räcka nu.

Mmm trodde Therese var en tjej med skinn på näsan som liksom skulle visa att man kan vara snygg och vettig. Så tråkigt att se någon sälja så billigt för röster. Dumförklarar tittarna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in