2021-03-07, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Du tycker det var ok att Pedram fick slicka på hennes silikontuttar och lår? Att hon står på toa och är som en hora och väntar på att AD ska komma ut? Hon är hemsk, tyvärr.
Ja precis, allt jag lämnade osagt och allt jag inte sett tycker jag är OK.
2021-03-07, 17:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nä, han verkar vara en av de som sett igenom Ponne baserat på vad han sagt om honom.

Ja och många av oss här också. Ponne är en sån där "vända kappan efter vinden" kille.
2021-03-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Du tycker det var ok att Pedram fick slicka på hennes silikontuttar och lår? Att hon står på toa och är som en hora och väntar på att AD ska komma ut? Hon är hemsk, tyvärr.

fast att tvinga sig på någon måste ju vara värre än i tess fall som lämnar ut sig som en hora och säger kom slicka mig ta mig knula mig gör vad du vill med mig där var alla parter med på det

judith verkligen tvingade av kjolen trots att emelie gjorde tiumme ner
2021-03-07, 17:32
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ja precis, allt jag lämnade osagt och allt jag inte sett tycker jag är OK.
Ok, då vet jag hur du tänker och fungerar.👍
2021-03-07, 17:32
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Man måste vara blind för att ha missat den episoden. Det är väl därför det tas upp på IG. Hade Simon gjort något liknade på en flicka där inne hade bbpolizei tvingat ut honom ur BB som med Katti.
Aaa. hehe
Jag tror BB tyvärr kommer fake'a att katti fick minst röster och får lämna.
Därför vågar dom ha flera som hänger löst. för ingen av dom andra behöver lämna.
Kanske har fel, men ska bli intressant i morgon på Tv sändningen.
2021-03-07, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och många av oss här också. Ponne är en sån där "vända kappan efter vinden" kille.
Nämen är det Travis Fimmel du har som avatar.
2021-03-07, 17:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Aaa. hehe
Jag tror BB tyvärr kommer fake'a att katti fick minst röster och får lämna.
Därför vågar dom ha flera som hänger löst. för ingen av dom andra behöver lämna.
Kanske har fel, men ska bli intressant i morgon på Tv sändningen.

Hmm. Du kan ha rätt där. Tyvärr
2021-03-07, 17:39
Medlem
Den här Ponne gillar jag! Tror det är riktige lelle Pony som hittat huset för en stund.
2021-03-07, 17:42
Medlem
Anonym396s avatar
Om Katti lämnar imorgon så vet man att TV4 skiter i rösterna och kastat ut henne pga sin groda på fyllan. Hon har överlevt 2 måndagsfinaler redan och verkar ha några fans bland alla vuxna människor som tittar och röstar under måndagsfinalen men som kanske inte följer LIVEN eller BB på sociala medier.

Luis eller Therese kommer få lämna då de är alltid sist i röstningar men jag tror systern kan rädda Therese lätt nu när röstningen är öppen i över 48 timmar så Luis borde få lämna imorgon, tyvärr.

EDIT: Det bästa för säsongen hade varit om Therese fick lämna. Sjuk tråkig människa som visar rumpan för snubbarna, sminkar sig 5 timmar varje dag och försöker vända gruppen mot Emilie. Hon kommer inte växa under framtida veckor eller erbjuda oss några andra sidor. Det får räcka nu.
Senast redigerad av Anonym396 2021-03-07 kl. 17:44.
2021-03-07, 17:49
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Har du bilder på det
Har stopmotion film, Stum film, Svart vitt och i färg och även spegelvänd video.
Tyvärr inga bilder. Så... hej då.
2021-03-07, 17:50
Medlem
Nån som har tips på vad man kan kolla på istället nu när det inte händer ett jävla piss i huset? 🥱😴
2021-03-07, 17:51
Medlem
Emmvalentines avatar
För mig får Kattis eller Luis lämna.
De övriga har ju ändå visat att de kan behövas för lite drama.
Visst Luis va rolig inatt, men känns inte som det räcker då han den andra tiden mest sitter och flåsar.
Inget ont om Kattis heller men av de som är kvar så känner jag minst för dom.

Tess tror jag faktiskt kommer att bli roligare och roligare nu när hon släppt ner lite på sin mur. Hon behövs ju när det är många som är intresserade av henne. Tror även Adrian kan bli kul när han känner sig bekväm i gruppen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in