2021-03-07, 19:16
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hur kan man vara en vuxen människa och inte veta hur man hackar en lök? Luis får informera Adrian om rätt sätt.

Luis är "expert" på allt, han läxar upp alla. Det bästa när han pratar om sina kunskaper om kvinnors kroppar. Undrar om han har sett en naken kvinna i verkligheten, det tvivlar jag på. Sitter i soffan i sitt hörn och upplyser unga om sex J.... äckliga surgubbe!!!! Nu när han känner att han kanske åker ut då börjar han vakna och spela roligt
2021-03-07, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Luis är "expert" på allt, han läxar upp alla. Det bästa när han pratar om sina kunskaper om kvinnors kroppar. Undrar om han har sett en naken kvinna i verkligheten, det tvivlar jag på. Sitter i soffan i sitt hörn och upplyser unga om sex J.... äckliga surgubbe!!!! Nu när han känner att han kanske åker ut då börjar han vakna och spela roligt

har han inte knullat leila k?
2021-03-07, 19:18
Medlem
Contragulationss avatar
Råkade se 15 min av kvällens avsnitt. Trist att Simon blir vinklad som en jävla fitta. Har aldrig sett ett avsnitt innan utöver måndagsfinalerna men nu förstår jag verkligen hur många omröstningar är helt orimliga.
2021-03-07, 19:19
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
har han inte knullat leila k?
Han kanske är en Torsk.
2021-03-07, 19:19
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Nardos svarta byxor luktar säkert godis i skrevet. Har hon inga andra.
Har någon sett henne duscha än?
Hört talas om att dem har en tvättmaskin & torktumlare månne???
2021-03-07, 19:20
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Dessutom tror hon att hon kan gå in i en butik och köpa saker momsfritt.
Ja, man kan ju undra hur dumma i huvudet dessa människor i huset är!!!🙈🙈🙈
2021-03-07, 19:21
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han åt inte bara godis.. han pussade på dem. Det var bara bullshit det de sade nu. Dessutom slickade och pussade han på hennes bröst inne i poolrummet innan bubbelpoolen och då hade hon minsann ingen godis-BH på sig. Antar att de har kollektiv "minnesförlust".

Hahaha sant! Men han är nog rädd att hans mamma ska tofflan han, som han sa 🙈
2021-03-07, 19:23
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hört talas om att dem har en tvättmaskin & torktumlare månne???
Perfekt då kanske hon tvättar dom varje dag. Och duschar varje dag. Något som jag missat.
2021-03-07, 19:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Hahaha sant! Men han är nog rädd att hans mamma ska tofflan han, som han sa 🙈

Hahah ja just det.. Det var för övrigt det roligaste Pedram gjort i huset. När han gick in i skräckrummet och båtmotorn gick igång i baljan och han kastade sin toffla mot högtalarna i ren skräckreaktion
2021-03-07, 19:24
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55

Han ville ju inte prata om hur många han legat med, så känns ju mer som han varit med kopiöst många.. lite fööör många enligt han själv kanske, och han sa väl att han var bi inatt sa ni? Så är väl både kvinnor och män då?
2021-03-07, 19:24
Medlem
haha luis blick
2021-03-07, 19:25
Medlem
Måste erkänna att Nardos är rolig nu. Hon bjuder ju på underhållning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in