2021-02-25, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Är Filip känd för något mer än att vara son till Kristin ?
Han är ju fotomodell.
Citera
2021-02-25, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Han är ju fotomodell.

Ok har inte särskilt bra koll på fotomodeller men kul för honom 🙂 Han ser bra ut så kan förstå jobbet
Citera
2021-02-25, 20:49
Medlem
sm4wits avatar
Framgång föder framgång Inte svårt att skita när arselet är fullt
Citera
2021-02-26, 03:50
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Han är ju fotomodell.
Okej, han ser bra ut. Kanske kan knipa några flickröster (tror inte de går till Don Amina eller Susanne Axell i a f). Han verkar gå en utbildning för att bli PT så han passar väl bra in i den ytliga, egofixerade familjen och samtiden. Men någon måste veta något om hur han fick lägenheten? Eller tipsa mig om hur jag kan ta reda på det? Var var han skriven dessförinnan? Hur kunde familjen gå förbi bostadskön när det redan fanns en bostadsrätt? På vilket sätt var Kristin med och fixade detta?
Citera
2021-02-26, 17:10
Medlem
Har KK sillisar alltså?
Citera
2021-03-07, 18:04
Medlem
Kaspersens besatthet av Linn Hegdal börjar bli obehaglig. Innan dess var det Calle Sterner hon inte kunde släppa taget om. Han fick väl säga ifrån till slut då han hade flickvän och allt.
Citera
2021-06-01, 22:35
Medlem
Hon måste vara en av Sveriges vackraste kvinnor. Och ändå suger hon innkinderna på varenda bild. Blir galen på det. Hennes syrra filmade henne och hon trodde det var stillbild, direkt sög hon in kinderna....biter i dom på insidan liksom. Varför?
Citera
2022-02-01, 20:57
Medlem
Nisse Holm ser bra ofräsch ut. För mycket festande på Stureplan? Inte riktigt hennes typ känns det som, men han är säkert en supertrevlig.
Citera
2022-04-04, 23:02
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoseTheHat
Kaspersens besatthet av Linn Hegdal börjar bli obehaglig. Innan dess var det Calle Sterner hon inte kunde släppa taget om. Han fick väl säga ifrån till slut då han hade flickvän och allt.
KK e en rätt obehaglig person rent allmänt. Halva Sthlm har historier om hennes hävdelsebehov o intriger m allt o alla. Skriver böcker om välbefinnande men verkar vara i stort behov av läkning o hitta sitt eget liv, sjukt hycklande. Som när hon flög halva jordklotet för att lära sig hållbarhet…… det är ett godhetsknarkande av astronomiska proportioner - det tror jag alla som vart nära människan håller med om
Citera
2022-04-05, 05:41
Medlem
E157s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValackObama
KK e en rätt obehaglig person rent allmänt. Halva Sthlm har historier om hennes hävdelsebehov o intriger m allt o alla. Skriver böcker om välbefinnande men verkar vara i stort behov av läkning o hitta sitt eget liv, sjukt hycklande. Som när hon flög halva jordklotet för att lära sig hållbarhet…… det är ett godhetsknarkande av astronomiska proportioner - det tror jag alla som vart nära människan håller med om

Verkligen? Do tell.
Kan hålla med om att den där hållbarhetsresan var riktigt korkad.
Citera
2022-04-05, 13:54
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E157
Verkligen? Do tell.
Kan hålla med om att den där hållbarhetsresan var riktigt korkad.
fråga valfri i familjen Parnevik eller Wahlgren så får du riktigt mkt info
Citera
2022-04-05, 15:15
Medlem
E157s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValackObama
fråga valfri i familjen Parnevik eller Wahlgren så får du riktigt mkt info

Ja men jag tappade min mobil med deras telefonnummer när jag tog helikoptern till Operakällaren så kan inte ringa just nu. Du får gärna säga B när du sagt A.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in