2021-03-07, 15:57
  #97
Medlem
Seriens stora behållning var som konstaterat Persbrandt som Gunvald. Men framförallt var det Persbrandt som en ung och pigg Gunvald. I takt med att Persbrandt blev äldre och tröttare blev även serien tröttare.
Citera
2021-03-09, 01:13
  #98
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Mannen på taket anses vara den bästa beck flmen.

Ja, det var frågan om en film i ordets rätta bemärkelse. Fantastisk regi och utsökta skådespelarinsatser. Det som kläms fram nu är ju löjeväckande trams.
Citera
2021-03-09, 01:25
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Seriens stora behållning var som konstaterat Persbrandt som Gunvald. Men framförallt var det Persbrandt som en ung och pigg Gunvald. I takt med att Persbrandt blev äldre och tröttare blev även serien tröttare.

Kanske värt att göra som Bond - att skådespelaren byts ut med tiden, dock lite oftare? Så kanske man får tillbaka dåtidens Persbrandt-kvaliteten någon gång.
Citera
2021-03-09, 08:02
  #100
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BBO990
Kanske värt att göra som Bond - att skådespelaren byts ut med tiden, dock lite oftare? Så kanske man får tillbaka dåtidens Persbrandt-kvaliteten någon gång.

Manus är nog viktigare än skådespelarna.

De verkar skita i att försöka skriva något bra nuförtiden...
Citera
2021-03-09, 17:53
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Manus är nog viktigare än skådespelarna.

De verkar skita i att försöka skriva något bra nuförtiden...

Jo, de vill säkert pumpa ut så mycket åt gången som möjligt. Handlar alltid om pengar.
Citera
2021-03-12, 16:17
  #102
Medlem
Blivit?
Dom har alltid varit värdelösa.
Citera
2021-10-27, 06:44
  #103
Medlem
Jag har inte orkat titta på dom nya filmerna, har sett reklamen och där fick jag nog
Citera
2022-01-21, 01:05
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Jag har inte orkat titta på dom nya filmerna, har sett reklamen och där fick jag nog

Aa de är inte tillräckligt bra Kristofer Hivju är en bra skådespelare gillar honom mycket men regin är för dålig blir inte spännande alls Ger er här ett klipp av Gunvalds finest momets

https://www.youtube.com/watch?v=720RyQ2ITSc
Citera
2022-01-22, 17:20
  #105
Medlem
bees avatar
Grannen är i storform i Rage Room iaf...
Citera
2022-01-27, 21:32
  #106
Bannlyst
Är någon av de nyare värt det? Inte tittat sedan Gunvald försvann, bara tittat om den första serien med Haber ifrån sent 90-tal, bra grejer! Riktigt rått kallt intro på den tiden.

Men finns det iaf någon av de nyare man inte sett som är värd det?
Citera
2022-01-27, 21:36
  #107
Medlem
Dom har väl aldrig varit bra
Citera
2022-01-27, 22:22
  #108
Medlem
dooeys avatar
Håller med TS. De första var bra, särskilt Lockpojken (första), Skarpt Läge och Annonsmannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in