Citat:
Ursprungligen postat av
BBO990
Kanske värt att göra som Bond - att skådespelaren byts ut med tiden, dock lite oftare? Så kanske man får tillbaka dåtidens Persbrandt-kvaliteten någon gång.
Manus är nog viktigare än skådespelarna.
De verkar skita i att försöka skriva något bra nuförtiden...