2021-03-07, 14:44
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Man har fått övergreppsvibbar nästan rakt igenom hela denna Big Brother-säsongen.

Ni som håller med och även följer t.ex. andra "partysåpor" som Paradise Hotel och Ex on the beach, är det samma sak där eller är det mer ömsesidig attraktion och intresse mellan deltagarna i dessa dokusåpor?

Tänkte om det här med övergrepp och grupptryck är någon trend i reality tv eller om det är Big Brother som sticker ut?

De andra programmen får vi se max 40 min per dag ifrån så svårt att säga. Däremot mycket starkare karaktärer där så kan tänka mig att dagens BB-hus skiljer sig markant. För många pussies.
Medlem
Valde de inte 53 min, jag kan minnas fel dock 🤔
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Gissning: rika och fattiga nästa vecka. Den som vinner paketet får välja polare till den rika sidan
Svinbra gissning, hoppas
2021-03-07, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Någon som tog tiden när dom startade tävlingen.
Så dom inte fuskar,
och tävlingen är avslutad när BB ser att rätt person för produktionen har paketet.

Spelar ingen roll med tiden, har inte rätt person fått paketet ännu när tiden lider mot slutsignal kan de bara köra några snabb byten tills rätt person får det.
2021-03-07, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Valde de inte 53 min, jag kan minnas fel dock 🤔

50 min
2021-03-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
50 min

Ok, tack 😊
2021-03-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
De kommer ju avsluta tävlingen när rätt person håller i paketet fattar du väl. Är det fel person som håller i det när det är några minuter kvar kommer de dra i tutan tills rätt person får paketet.

Aha, ja jo.. men samtidigt så måste ju inte alla ens få chansen att hålla i det eftersom den i praktiken kan gå mellan tre personer hela tiden. Så då måste de vara säkra på att rätt person ens har en chans att få hålla det minst en gång, du menar att de beräknat det då utifrån att Emelie fick börja?
2021-03-07, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Gissning: rika och fattiga nästa vecka. Den som vinner paketet får välja polare till den rika sidan

Ooh, I like that. Shit is going dooown.
Medlem
DannySausages avatar
Ännu en tävling som är superlätt för produktionen att rigga alltså...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ömsesidigt jag har aldrig reagerat i PH, Ex on the Beach som jag gjorde igår.

Okej, tack för svar. Har själv en teori att det kan ha att göra med gruppsammansättningen i Big Brother. I PH och Ex on the beach är nog deltagarna mer "på samma nivå med varandra socialt" även om många även där inte känner varandra sedan tidigare.
2021-03-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Aha, ja jo.. men samtidigt så måste ju inte alls ens få chansen att hålla i det eftersom den i praktiken kan gå mellan tre personer hela tiden. Så då måste de vara säkra på att rätt person ens har en chans att få hålla det minst en gång, du menar att de beräknat det då utifrån att Emelie fick börja?

det här gänget verkar ju dock skicka runt till alla är väl bara AD steph och joel som inte haft paketet ännu
Senast redigerad av allanmadsen 2021-03-07 kl. 14:50.
2021-03-07, 14:48
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Min teori varför Emelie var fet som barn, hon var så jävla gnällig och otacksam så fort hon öppnade munnen tryckte hennes föräldrar glass, kakor och godis i truten på henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in