Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Både Netflix och HBO har mycket bra material och en hel del dokumentärer som jag ännu inte har sätt. Stand up och ständigt nya 80-tals rullar som är episka. Såg för ett par dagar sedan Bird on a Wire med Mel Gibson och Goldie Hawn. Episk. Jag hat sätt den förut men det var ett millennium sedan. True Crime är växande och det är intressant. Många serier som jag missat. Bill Maher varje vecka. Kanske inte som Letterman men jävligt roligt. Oj som sagt alldeles för mycket att nämna. Du menar att BB skulle alltså vara intressantare än det ovan? Jag klarar mig alldeles bra utan snurra flaskan och Nardos skrik eeeeeeh macareeeeena. Det är som Mergims ooooooaaaaah. Men smaken är la som......
Hehe, du missuppfattar grodan.
Tycker tyvärr i princip vad fan som helst är bättre än denna patetiska pk-orgie till "underhållning".
Men att det mesta som kommer på Netflix i serieväg är tonårs-inspirerad skit.
True Crime dokumentärer gillar jag men inte min sambo.
Men du har fullkomligt rätt om smaken, hatar komedier i allmänhet och 80-tals diton i synnerhet och klarar inte av en minut av stand-up. Each to its own. 😉
Föredrar engelska (eller australiensiska faktiskt) kriminal serier framför amerikanska, som nästan alltid är så förutsägbara att man blir illamående.
Men årets katastrof BB skulle ju kanske kunna räddas fortfarande om Julia och några fler VUXNA MÄNNISKOR kom in.
Alltså om man jämför dom hör två sista vedervärdiga säsongerna med 2011/12 blir man ju fullständigt mörkrädd på castingen.
Verkar inte som folk i allmänhet VILL ha normalbegåvade människor som kan ha vanliga intelligenta, och framförallt INTRESSANTA samtal längre!??
Som Peter O, Simon, Martin och Sara 2011 tex.
Skrikande självupptagna adhd-ungar som tävlar om att prata MEST, med totalt utan innehåll!
Och dom två "vuxna" då? Det liknar ju egentligen ingenting om man ska vara ärlig!
En flåsande, irriterande besserwisser och en gammal fyllkärring från Kiruna!
Fatta hur lågt detta program har sjunkit ner i PK-träsket sen glansdagarna, helt jävla skrämmande.