Man får hoppas att de har ändrat det så man inte kan ge till en person som haft paketet innan alla har fått det.
Fast samtidigt, denna lek kommer ju isf kunna avslöja folk som spelar i flera lag vilket jag är rätt säker på att flera gör utan att deras medspelare är medvetna om det. Kan bli drama isf, och sjukt jobbigt för dem eftersom de inte får pakta och inte kommer kunna prata ut om det ordentligt efteråt..
Nu vill jag förövrigt ha ut Tanja pga att hon klänger på äckelPeddot och medvetet lägger sig o myser med honom 🤮 Så för tillfället är hon på min UTlista.
Simon for the win iallafall!
Och vart fan är straffet för Judith pga hennes beteende igår? Som så många redan sagt, om t.ex simon hade betett sig som henne igår så hade han flugit ut ur huset omedelbart! Tumme ner är tumme ner!
Märkligt att Peddo vill ta på henne överhuvudtaget när hon tycker att Angel Face är snyggast. Hur skönt är det att veta att man är second best
Åh, får sån stress varje gång någon ska läsa instruktioner och de högljudda spekulationerna börjar. Kanske också hade blivit mer trögfattad om jag var i huset men KOM IGEN?