2021-03-07, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Jag slog precis på liven. Kan någon förklara vad tävlingen går ut på?

Vi vet inte ännu, dom fick välja mellan 50, 57 eller 63 minuter lång tävling och dom skulle genast komma fram till vad deras val är.

Sen ska resten av deltagarna som är säkra tävla, men om det är idag vettefan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Frågan är hur pakettävlingen funkar. Kan det vara så att den sista som får paketet får behålla det? Isf absolut ingen fördel att få börja.

Isf. Emelie ger till Pontus
Pontus till Adrian
Adrian till Judith
Judith till Steph
Steph till Joel
Joel till Pedram
Tanja vinner

Fast nu går de igenom hur leken funkar så min fundering tycks inte ha ngt med det att göra. Ändå kul att spekulera i hur de valt i mitt scenario.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ingen vet ännu.
2021-03-07, 14:22
Medlem
De som sitter säkert och ska hålla i paketet kanske inte kommer veta vad tävlingen gäller ens?
2021-03-07, 14:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Som någon tidigare nämnt börjar jag också tro att Therese jobbat eller jobbar i någon form av sexindustri. Strippa, eskort eller vad det nu kan vara.
Jag tror inte jag är övertygad
2021-03-07, 14:24
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vi vet inte ännu, dom fick välja mellan 50, 57 eller 63 minuter lång tävling och dom skulle genast komma fram till vad deras val är.

Sen ska resten av deltagarna som är säkra tävla, men om det är idag vettefan.

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ingen vet ännu.

Tack! Förstod inte alls varför de satt och dividerade om 50, 57 och 63 men it makes sense now.
2021-03-07, 14:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
BB borde kolla med Emelie om kjolgrejen om de inte redan gjort det.

Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Verkligen! Det är mycket värre. Även om jag gillar Judith fortfarande men det ska vara lika för alla! Om en straight kille gjort det Judith gjorde igår hade han åkt med huvudet före

Tack vänner för att ni också tar ställning. Det handlar inte om att vara pryd utan att faktiskt sätta klara gränser att ha rätt till sin egen kropp på egna villkor. Här har man på det mest tydliga sätt överträtt en det mest självklara
2021-03-07, 14:25
Medlem
dem ska skicka paketet emllan sig den som har det när tiden går ut vinner

kommer ni inte ihåg förra året när mergim anty amilia bara skickade brevet emellan varandra hela tiden
2021-03-07, 14:25
Medlem
Vad kommer den här tävlingen ge och gå ut på?

Blir det kanske Robinsson nästa vecka?

Nu vill jag förövrigt ha ut Tanja pga att hon klänger på äckelPeddot och medvetet lägger sig o myser med honom 🤮 Så för tillfället är hon på min UTlista.
Simon for the win iallafall!
Och vart fan är straffet för Judith pga hennes beteende igår? Som så många redan sagt, om t.ex simon hade betett sig som henne igår så hade han flugit ut ur huset omedelbart! Tumme ner är tumme ner!
2021-03-07, 14:26
Medlem
Citat:

Jag tror att de som sitter säkert ska passa ett paket emellan sig och den som håller i paketet när tiden är slut har vunnit. (De som sitter säkert vet inte om tiden, som de som hänger löst har valt.)
Medlem
Kul att min kritik gett lite inverkan på produktionen iaf på Söndagar då det brukar vara hel dött
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja förra året kommer man ihåg när pinkroomare bara skickade den mellan varandra

Man får hoppas att de har ändrat det så man inte kan ge till en person som haft paketet innan alla har fått det.

Fast samtidigt, denna lek kommer ju isf kunna avslöja folk som spelar i flera lag vilket jag är rätt säker på att flera gör utan att deras medspelare är medvetna om det. Kan bli drama isf, och sjukt jobbigt för dem eftersom de inte får pakta och inte kommer kunna prata ut om det ordentligt efteråt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in