2021-03-07, 12:49
Medlem
jaså tess är en squirter
2021-03-07, 12:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Det är så tillfredsställande att höra någon säga nej och inte bara gå med på vad andra säger. Därför jag gillar Narnia.

Det har redan blivit PH. Tanja kommer släta över alla hon får inklusive Luis, om han vill
2021-03-07, 12:51
Medlem
missprisonmikes avatar
Tess kollar surt på Tanja och Pedram som ligger på varandra och ställer sig på knä putandets med rumpan åt deras håll
2021-03-07, 12:52
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Pontus verkar undra mycket över sitt eventuella kändisskap. Vilken chock det kommer bli när han får veta att han upplevs som astråkig.
2021-03-07, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Emelie säger nu att hennes vänner hade tyckt att så som hon är i huset är hon inte hemma. Var det inte hon som sa att hon höll tillbaka i huset, för i ÖÖÖYYYSTAAAUD var hon ba så crazy?

Vad har hon inte sagt om hur hon är som person? Hon har en sådan skev självbild och har en ursäkt till precis allting. Tvii
2021-03-07, 12:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jaså tess är en squirter
Det är alla med rätt fingerfärdighet. Men jag fattar att det känns superviktigt för henne att poängtera en sådan sak, så här dagen innan domedagen.
2021-03-07, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Pontus verkar undra mycket över sitt eventuella kändisskap. Vilken chock det kommer bli när han får veta att han upplevs som astråkig.
Hahaha. Hörde förra veckan hur han outade sin Instagram lite snyggt också. Besvikelsen när han troligtvis har fått mindre följare sedan han blev “känd”
2021-03-07, 12:55
Medlem
Krickedixans avatar
S*mejävel är inget vanligt uttryck som man slänger sig med
Det är ett uttryck som jag tror denna Kattis ofta använder. Hon borde skämmas och lämna huset
Hoppas hon själv tar intitiativ och fattar att det är dags att göra det

Precis samma om någon skulle säga N-jävel eller J- jävel eller något annat rasistiskt.
De ska inte få tv tid
2021-03-07, 12:55
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jo jag hörde det. Och jag skrev också att det också tilhör till en av de viktigaste förbunden and med gud för judar. Därför har de fortfarande omskärelse. Muhammed kopierade stora delar av judars lagar och det är också därför det är viktigt inom Islam.

Ah ja nu hänger jag med hur du menar... ja märkligt att hon inte kan det som troende
2021-03-07, 12:56
Medlem
SphincterAnis avatar
Judith berättar att hon gjort gastric by pass vid 18 års ålder.
Hon var sportsligt aktiv som yngre. Slutade helt plötsligt. Gick upp 56 kg på ett år efter det. Vägde 120-130 kg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Det är ett uttryck som jag tror denna Kattis ofta använder. Hon borde skämmas och lämna huset

Precis samma om någon skulle säga N-jävel eller J- jävel eller något annat rasistiskt.
De ska inte få tv tid

Du är en fjantjävel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan

De ska inte få tv tid

Eller svennejävel glömde du, och rasist jävel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in