2021-03-07, 12:37
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Paulus tar upp det ofta i NT. Att det inte gäller i det nya förbundet. Är man kristen som hon säger hon är, är detta väl känt.

Jo, men hon sa att det inte står någonting om omskärelse i Bibeln, vilket bevisligen är skitsnack. GT hör till Bibeln, liksom NT hör till Bibeln. Hon har ingen koll...
2021-03-07, 12:39
Medlem
Kaoset om deltagaren corona skulle ta sig in i huset.

Och vad fantastiskt det var när Jesper åkte ut. Han ville ju inte ens vara där inne, var jag den enda som uppfattade det så? Han var ju endast där för att tjäna pengar så att han och partnern kunde få råd att köpa en lägenhet.

Det roligaste var att Palle fick börja klara sig på egen hand, fast han parasiterar ju fortfarande hela tiden. Ska sitta och suga ur andra content utan att skapa någonting själv och sitta med överallt. En riktig snake!
2021-03-07, 12:40
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Kan förstå honom!
Varför är alla så intresserad att prata om sex?
Fattar inte grejen på riktigt.
Å sanning å konka som de i huset älskar!
Med några få undantag.
Som några jävla dagisbarn.
Nä ja är för gammal för de här. Mår fan mer dåligt när ja kollar, så jag håller på att avvänja mig för att lägga ner. Hade velat se tess ryka men inte säker på att de blir så än.
Får kolla in här emellanåt när jag mentalt har lämnat bb.
Är för mycket PH-känsla över deras sexprat Så länge det finns en grupp som inte är med i det som man kan följa så går det bra att kolla. Blir intressant att se hur tittarna kommer vilja ha det. Trist om det bara blir kvar tittare som uppskattar PH-stilen och produktionen och deltagarna följer det.
2021-03-07, 12:40
Medlem
Finns en anledning varför jag kallar Luis för gammel farfar. Igår visade han varför
2021-03-07, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Har Luis ursprung kommit fram än? Tror inte han härstammar från Afrika i de närmaste grenarna av släktträdet. Karibien?

Colombia
2021-03-07, 12:45
Medlem
SphincterAnis avatar
Tror ni Pedram är redo att ligga i huset?
Tanja kommer garanterat vilja göra det med honom snart.
2021-03-07, 12:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Emelie säger nu att hennes vänner hade tyckt att så som hon är i huset är hon inte hemma. Var det inte hon som sa att hon höll tillbaka i huset, för i ÖÖÖYYYSTAAAUD var hon ba så crazy?
2021-03-07, 12:46
Medlem
icons avatar
Judith vill att Tanja ska berätta för Simon om nåt av det sjuka som hände på festen men T duckar och talar om Simons kissbomb. Gillar att T inte följer Js önskan.
2021-03-07, 12:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Jo, men hon sa att det inte står någonting om omskärelse i Bibeln, vilket bevisligen är skitsnack. GT hör till Bibeln, liksom NT hör till Bibeln. Hon har ingen koll...

Jo jag hörde det. Och jag skrev också att det också tilhör till en av de viktigaste förbunden and med gud för judar. Därför har de fortfarande omskärelse. Muhammed kopierade stora delar av judars lagar och det är också därför det är viktigt inom Islam.
2021-03-07, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Judith vill att Tanja ska berätta för Simon om nåt av det sjuka som hände på festen men T duckar och talar om Simons kissbomb. Gillar att T inte följer Js önskan.

Det är så tillfredsställande att höra någon säga nej och inte bara gå med på vad andra säger. Därför jag gillar Narnia.
2021-03-07, 12:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu tänker Pontus på att vissa där ute tycker att han är sjukast i huset, sa han. Aaaaaaaa verkligen.
2021-03-07, 12:49
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Det är så tillfredsställande att höra någon säga nej och inte bara gå med på vad andra säger. Därför jag gillar Narnia.
Ja det är uppfriskande mot alla som vill göra "bra och crazy tv".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in