2021-03-07, 11:36
Medlem
Brukar man inte stoppa ljusen i någon slags ljushållare? Nu när dom stoppade dom rakt ner i tårtan så kommer väl stearinet rinna rakt ned på tårtan?
2021-03-07, 11:37
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Åååååhhhhh, man kan ju garantera att allt cencureras och klipps ner till barnprogramsversion när det gäller avsnitten. Suger verkligen. 👎🏻 Well well, priset man får betala när man tappat hoppet om att fastna för årets säsong 😅

Alltså det är ju bara gå med i bbgruppen på Facebook finns hela festen i små klipp där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nej tyvärr inte. Och jag kan inte ta cred för detta klippet heller då det var en annan i tråden som länkade det först. Men vad jag KAN göra är att sprida det vidare då Luis är genial!

Haha, oavsett så hade jag ju aldrig fått se det om det inte var för att du var snäll och länkade 🙏🏻
Nardos som har en rullande käft har inte bjudit på någon lättklädd show eller att gå lite över gränsen?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Det är ju en stor buffé för Judith där inne låter det som, och bara för att hon är kvinna då så ska hon få tillåtelse att bete sig som hon gör? Det där med Emelie lät ju faktiskt lite otäckt, så länge inte Emelie först bjöd in till det men i sista sekund ångrade sig?
Emelie satt och prata utanför toaletten när ångvälten kom rusande, hon var helt oförberedd sa nej flera gånger.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Japp såg allt, tycker som du har aldrig stört mig som igår, det var övergrepp inget annat. Tess var i en klass för sig men hon var ju van vid värre som hon själv sa.
Tack för att du berättar. Då kan jag skippa att kolla nästa gång också. Har som sagt inga problem med naket och sexande, det hör till, men inte på det sättet.
2021-03-07, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahiho
Du kan behöva uppdatera appen (det behövde jag göra iaf)

Mvh,

Tack så mkt, visade sig vara samma för mig!
2021-03-07, 11:39
Medlem
elimes avatar
Simon är ju fantastisk alltså, en klar favorit.
2021-03-07, 11:39
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos kommer tänka "va..? handlar hela BB om mig? är jag spindeln i nätet??" ---> full blown psykos a la Rickard 2011
2021-03-07, 11:40
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tack för att du berättar. Då kan jag skippa att kolla nästa gång också. Har som sagt inga problem med naket och sexande, det hör till, men inte på det sättet.
Tror det kommer att eskalera då Judith och Pedram är stolta och så glada över bästa festen och ingen protesterar.
Medlem
HAHAHHAHAHAHA Nardos min!!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂 Hon tänkte: ”Va, har jag vänner här i huset som bryr sig om mig och inte bara tycker att jag är en jobbig bitch?!”
Medlem
Vad var det roliga med detta?
2021-03-07, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag har en fråga till er alla. Med handen på hjärtat, om ni hade klivit in i huset idag, vem tror ni att ni hade klickat bäst med? 🤔.. Följdfråga, vem i huset är ni mest lik? (Inte utseende mässigt)
Vilken bra fråga!! Adrian på dagarna snäll och ordentlig (Ingen mössa dock) sen på kvällarna åker godis Bh:n på.Virgo by day scorpio by night så att säga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in