2021-03-07, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
30 år och totalt meningslös som människa.
Men det går ju inte att göra rätt för oss som kollar.Vanlig eller vidrig för mycket eller för lite. Jag tycker Adrian verkar vara en rätt bra kille men mössan...Är det ingen som ifrågasatt den därinne
2021-03-07, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Vart röstar man? Hittar inte på tv4play och cmoreappen. Måste man ha live för att kunna rösta eller varför hittar jag inte?

Du kan behöva uppdatera appen (det behövde jag göra iaf)

Mvh,
2021-03-07, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Hon verkade gilla det, sen gav hon hintar om att hon blev våt när Judith höll på med henne vid tidigare tillfälle under kvällen 🤑 Sjukaste kvällen hittills!

Åååååhhhhh, man kan ju garantera att allt cencureras och klipps ner till barnprogramsversion när det gäller avsnitten. Suger verkligen. 👎🏻 Well well, priset man får betala när man tappat hoppet om att fastna för årets säsong 😅
2021-03-07, 11:33
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Kollade du mycket på gänget vid poolen? Jag pallade inte men kan tänka mig att det var som du beskriver det.
Jag har inga problem att kolla snurra flaskan i vanliga fall. Tyckte vissa stunder av det var bland de bästa momenten förra året. I år känns det som helt andra vibbar.
Japp såg allt, tycker som du har aldrig stört mig som igår, det var övergrepp inget annat. Tess var i en klass för sig men hon var ju van vid värre som hon själv sa.
2021-03-07, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hon sa inte ifrån men jag tror heller inte att hon var så pepp på det. För Therese var det ju en vild o galen grej. För Judith blev det ett frikort till att sliska sig och tafsa.

Judith ska ha dragit ner Emelies kjol igår även fast Emelie tydligt signalera nej.

Enligt tråden, jag såg inte, men enligt tråden ska Judith ha tippat runt på tå mellan sovrummen och letat efter vart Tanja sover för att lägga sig bredvid henne.

Det är ju en stor buffé för Judith där inne låter det som, och bara för att hon är kvinna då så ska hon få tillåtelse att bete sig som hon gör? Det där med Emelie lät ju faktiskt lite otäckt, så länge inte Emelie först bjöd in till det men i sista sekund ångrade sig?
2021-03-07, 11:35
Medlem
Stummakorianderss avatar
Haha dagens. Katti skriker brev för full hals utan att de är klara och Joel går in till Nardos med partyhatt 😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Samtidigt ligger Tess och särar på benen ute i poolrummet och låter diverse personer slicka henne längs låren och mellan tuttarna.

Wow! Detta vill man ju se! Finns det bilder någonstans? Jag förmodar att det kommer att censureras och ej är med i kvällssändningen.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag har en fråga till er alla. Med handen på hjärtat, om ni hade klivit in i huset idag, vem tror ni att ni hade klickat bäst med? 🤔.. Följdfråga, vem i huset är ni mest lik? (Inte utseende mässigt)

Definitivt Tanja, men mest pga brist på andra. Hade dock haft kul med Nardos, genom att jiddra med henne.

Mest lik måste jag säga Adrian, då han är minst pantad.

Ogillat: Judith, Luis, Katti, (Stephanie är för känslig, Joel för jobbig emellanåt)

Potentiella haff: Therese och Emelie

Grabbar att chilla med: Simon, Pedram, Pontus
2021-03-07, 11:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tråkig att höra menade inget illa faktiskt.
Jag kommer också att dra ner ordentligt. Nu börjar slutspel i många sporter och nytt material på både Netflix och HBO som är intressantare.
Får man fråga vad det är för sevärt som kommer till Netflix & Hbo grodan?

Älskar 4K/HDR bilden men framförallt Atmos (light) ljudet på allt mer Netflix material, men det mesta är skit tyvärr.
Mest bara en jävla massa patetiskt fåniga tonårsserier.

Hbo har ju BETYDLIGT bättre serier men sämre bild, dock DD 5.1 iallafall.

On Topic. Narkos helvetet måste väl åka ut med huvudet före imorgon ändå?
Medlem
icons avatar
De jag vill ha kvar helst i huset är Simon, Adrian, Luis, Emelie, Tanja, Katti, Nardos. En bra blandning av olika personligheter som alla har bjussat på sig själva och som vore kul att se hur deras inbördes relationer kommer utvecklas.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Simon är fantastisk, Tanja och Luis likaså min topp tre.
Bottennappen är Pedram, Judith och Tess.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Det är ju en stor buffé för Judith där inne låter det som, och bara för att hon är kvinna då så ska hon få tillåtelse att bete sig som hon gör? Det där med Emelie lät ju faktiskt lite otäckt, så länge inte Emelie först bjöd in till det men i sista sekund ångrade sig?
Emelie bjöd inte till det. Judith var med på snurra flaskan, Emelie var inte med. Judith för konsekvens att suga Emelies tå, Emelie säger nej flera gånger, springer iväg, gör tumme ner och får kjolen nerdragen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in