2021-03-07, 10:57
Medlem
PyjamasXLs avatar
Hihihi, jag har börja flabba så fort Luis är i bild. Han är verkligen omedvetet rolig
2021-03-07, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag såg i princip allt ifrån gårdagen, och det med Emelie störde mig faktiskt.. Judith kom fram och skulle suga av Emelies tå (Judith körde sanning eller konka, det gjorde inte Emelie), då Emelie tydligt sa nej, ca 4 gånger. Det räckte inte eftersom Judith fortsatte, vilket ledde till att Emelie sprang undan varpå Judith sprang efter och drog av hennes kjol.. 🤮

Dock tyckte jag mest synd om Adrian, fan vad dom envisades med att han skulle vara med och hångla hit och dit hela tiden fast han tydligt visade att han var obekväm med det hela och inte ville. Festgruppen körde med extremt grupptryck mot honom, men han vek sig inte vilket jag respekterar.

Amen!
2021-03-07, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Asså vad hände igår mellan therese o Adrian? Och Emelie verksr de också hänt nått me inatt?... Nån som snälla kan fylla i utförligt vad som hänt, kanske nått mer också?

Tack på förhand

tess fick som konsekvens att gå in å hångla upp adrian i soffan emelie satt bredvid och reste sig direkt upp och typ kastade nåt mot therese när hon tvingade sig på adrian
2021-03-07, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Usch nej. Det är roligare att titta på lim som torkar.

Vem tycker du är sexigast då? Luis?
2021-03-07, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Har Tess ångest idag eller? Trodde hon skulle gömma sig i sängen hela dagen

lite ågren har hon nog

hon sa innan i sovrummet att det "att det bara var en lek ju"
2021-03-07, 10:59
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Har Tess ångest idag eller? Trodde hon skulle gömma sig i sängen hela dagen
Hon är nog nöjd med att att ha visat andra sidor av sig själv. Var planerat och kontrollerat att "släppa kontrollen". Hon ville visa att hon kunde ta ut kontrollpinnen (hennes ord) och det gjorde hon när det passade henne bäst. Kom efter att hon förstod hur hon uppfattades tråkig utanför och inför att hon är med i omröstningen att få vara kvar.
2021-03-07, 11:01
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nämen jag håller med dig om att Adrian förmodligen inte gillar Therese.

Obehagligt när Therese smög efter Adrian igår när han gick på toa för att vänta på att han kommer ut o ber om att få ha ett deep talk senare. Något som aldrig blev av. Adrian nämnde precis när alla pratade om gårdagen att han blir intvingad i deras lekar.
Tess gjorde allt för att få AD. Det gick inte som hon velat
2021-03-07, 11:02
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necet
Varför ska de fira Nardos för? Hon fyller ju inte ens år idag, eller i närheten av dagens datum.. Hon heter inte heller Alberto i efternamn utan Abraha.

Nardos Abraha
19971123-XXXX (23 år)
Förvaltarvägen 6 lgh 1101
169 68 Solna

Tydligen en omröstning där hon vann.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tydligen en omröstning där hon vann.

Hm okej, konstigt att hon får sån lyx när de övriga aldrig fått det vad jag kan minnas :/
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ja, som gay så kan man komma undan med vad som helst.

Det handlar mer om att hon är kvinna. En gay kille skulle aldrig komma undan med att bete sig sådär.

Som kvinna och gay måste jag säga att det är sjukt tröttsamt att se Judith. Folk har ju förutfattade meningar om att man gillar att jaga hetero tjejer men det är långt från sanningen för de allra flesta gay tjejerna. Sådana som Judith får oss alla att se dåliga ut.
2021-03-07, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necet
Varför ska de fira Nardos för? Hon fyller ju inte ens år idag, eller i närheten av dagens datum..
Det var en omröstning i appen igår. Det är bara en rolig BB grej så det händer något i huset för oss tittare. Nardos fick flest röster.
2021-03-07, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Vem tycker du är sexigast då? Luis?
Om jag måste välja så är det Simon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in