2021-03-07, 10:46
Medlem
Lala.s avatar
Simon tog ut Judith i poolrummet för att berätta att de har i hemligt uppdrag att ordna födelsedagsfirande åt Nardos och VAD TROR NI JUDITH GÖR DÅ? Självklart börjar hon direkt berätta att hon hade en dipp igår och att hon knappt hunnit bikta sig och bara Hållt inne med allt.

Snacka om att byta samtalsämne och bli negativ trots att hon alltid påpekar att hon är en glädjespridare.
2021-03-07, 10:47
Medlem
Adrian ogillar Thereses starkt, man ser hur han är så fort hon öppnar munnen... Thereses var så respektlös mot honom
2021-03-07, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Om det är till någon tröst så kan jag säga att det låter sjukare än vad det var. Det bästa på hela kvällen/natten var att Louie bjöd på sig själv men utöver det var det samma gamla vanliga. Pekleken, snurra flaskan, viskleken.

Therese var lite slampig och Judith var sliskig men det var inte kvalitésTV. Annars var allt som vanligt.
Jag gav upp när de satt i köket och körde leker. Kanske gjorde rätt ändå. Hade förmodligen flippat på Judiths äckliga beteende ändå.

Stackars Simon. Joel tror att han ljuger om födelsedagsfirande. 😂😂😂
2021-03-07, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du har röstat på Tess. Vad läste jag precis. Är jag så full. DU HAR RÖSTAT PÅ THERESE!

Hon är snyggast och sexigast i huset. Har du inte förstått det?
2021-03-07, 10:51
Medlem
Jasså?! BB tog bort klippet från deras IG som summerade kvällen igår. Blev dem alldeles för nerskrivna eller? För mkt mjukporr för PKfolket antagligen 🥱
2021-03-07, 10:52
Medlem
Asså vad hände igår mellan therese o Adrian? Och Emelie verksr de också hänt nått me inatt?... Nån som snälla kan fylla i utförligt vad som hänt, kanske nått mer också?

Tack på förhand
2021-03-07, 10:53
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Judith är vidrig, hon har sjunkit som en gråsten i mina ögon
Som ett skruvstäd ner i Marianergraven!

Tyckte hon var ok i två dagar, sen genomskådade jag henne.
Extremt jobbig människa, söm älskar sin egen vidriga röst lika mycket som Sahara-Narccissisten och äckel Peddot
2021-03-07, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Adrian ogillar Thereses starkt, man ser hur han är så fort hon öppnar munnen... Thereses var så respektlös mot honom
Nämen jag håller med dig om att Adrian förmodligen inte gillar Therese.

Obehagligt när Therese smög efter Adrian igår när han gick på toa för att vänta på att han kommer ut o ber om att få ha ett deep talk senare. Något som aldrig blev av. Adrian nämnde precis när alla pratade om gårdagen att han blir intvingad i deras lekar.
2021-03-07, 10:55
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag såg i princip allt ifrån gårdagen, och det med Emelie störde mig faktiskt.. Judith kom fram och skulle suga av Emelies tå (Judith körde sanning eller konka, det gjorde inte Emelie), då Emelie tydligt sa nej, ca 4 gånger. Det räckte inte eftersom Judith fortsatte, vilket ledde till att Emelie sprang undan varpå Judith sprang efter och drog av hennes kjol.. 🤮

Dock tyckte jag mest synd om Adrian, fan vad dom envisades med att han skulle vara med och hångla hit och dit hela tiden fast han tydligt visade att han var obekväm med det hela och inte ville. Festgruppen körde med extremt grupptryck mot honom, men han vek sig inte vilket jag respekterar.
Bra beskrivet. Intressant att se hur de interagerar med varandra. Vilka som går över andras gränser och vilka som uppfattar vad som inte uppskattas. Var väldigt tydligt igår att Judith och Therese tog sig friheter med andra fast de blev supertydlgt avvisade.
2021-03-07, 10:55
Medlem
Har Tess ångest idag eller? Trodde hon skulle gömma sig i sängen hela dagen
2021-03-07, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Hon är snyggast och sexigast i huset. Har du inte förstått det?
Usch nej. Det är roligare att titta på lim som torkar.
2021-03-07, 10:57
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tycker Judith är riktig obehaglig med hennes besatthet och hets kring sex. Även fast de flesta där inne håller på med dessa lekar så är det alltid Judith som går över gränsen, som tar initiativ till att det ska handla om sex och den som hetsar på ett sätt som jag inte tycker är ok. Hade en hetrokille gjort så som hon gör mot tjejerna (och killar) hade folk reagerat mer tror jag. Får lite vibbar att hon knappt haft några sexuella upplevelser innan och att nu när hon har chansen blir hon som en 13årig som är full av hormoner och tycker att allt med sex är jättespännande men tyvärr har hon inga gränser.
Jag tror av det jag sett, att fler därinne kan känna att hon är för mycket men inte vågar säga något. Dom har ju kul också när dom leker dessa lekar så dom vill nog inte vara den som tar död på det roliga med att påtala att hon är för mycket.

Idag tex är det hon som hela tiden ältar det sexuella dom gjorde igår. Alla har nämnt det men hon bara fortsätter att mala på om det hela tiden. Får en otäck känsla av henne. Och mer blir det för varje dag som går.

Judith är väldigt obehaglig ja. Jag kan inte förstå hur mycket som kan ändras på någon vecka. I början var hon en av mina favoriter och nu är hon så respektlös mot tjejerna som hon klänger på och gör obekväma.
Dessutom sitter hon ju alltid vara och maler om hur rolig och glad hon är SAMTIDIGT SOM HON ALLTID MALER om hur huset bryter ner henne och att hon har adhd. Hon är så självupptagen så det är olidligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in