2021-03-07, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Sorry jag hittar inte din fråga från förr.

Emelie flippade på joel för att joel ville sova med henne för att känna hennes hud och närhet för det är så han får bekräftelse på att dom verkligen är vänner. Hon freakade för att hon vill sova med Adrian.
Det var batshitcrazy. Joel ställde i princip ett ultimatum.

Judith har kladdat på henne och börjat köä av henne. Judith är kvinna och det är då tydligen helt ok.

Jag är så besviken! Händelserik kväll. Louis vann hela kvällen. Judith. JAG VET INTE VAD JAG KÄNNER LÄNGRE. blir helt jävla stum.
Tack för svaret, mvp<3

Fan att jag missade vad hon sa haha. Hörde hennes primalskrik och såg hur hon smällde i dörren bara. Hoppas det kommer med i avsnittet (lär ej dock?). Vad var ultimatumet då? Att hon skulle sova med honom annars är de inte vänner?

Jag vet inte heller vad jag känner, riktigt. Tycker folk i tråden överdriver lite om Judith, men kan samtidigt erkänna att hon blir lite för mycket ibland. Men inte på den nivån som folk här försöker få det att framstå.
2021-03-07, 02:22
Medlem
Ridnes avatar
Hahahah nu står Tess och försöker ursäkta sitt beteende på badrummet också

"Alltså mina frågor..Det kommer Poooosh (gestikulerar att det börjar brinna) Jag sade att jag inte var avundsjuk på Emelie angående Adrian och att jag inte skulle göra något men sen spelar vi ett spel och jag går och kysser honom" "Jag vill bara ha roligt"

Sen säger hon nu att det kändes som att han var obekväm...No shit sherlock Så bortgjord.
2021-03-07, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Varför kallas han för peddot?
För att han förgrep sig på Tanja hennes första kväll när hon var full! Och han heter Pedram d.v.s. förkortning är Peddo, fan kom in i machen!

BB PROD. AGERA -- RÄDDA VÅR DROTTNING -- JAG UPPREPAR -- RÄDDA TANJA NU !! -----
2021-03-07, 02:23
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Yep, jag gissar på att Judiths hand är på något olämpligt ställe medans tanja mest mår dåligt över situationen om hon är halvvaken.
Men förfan Judith.
Tränger sig ner i en säng där dom är 2 redan som ska sova.
Är hon så jävla jobbig.
Pedram värkar inte så road av det. hehe
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Alla sover i Pedrams säng

Är så fucking trött på Judith. Hon cockblockar ju förihelvete sönder. Han var på hugget idag.

Tanja var på honom, Tess likaså.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
För att han förgrep sig på Tanja hennes första kväll när hon var full! Och han heter Pedram d.v.s. förkortning är Peddo, fan kom in i machen!

BB PROD. AGERA -- RÄDDA VÅR DROTTNING -- JAG UPPREPAR -- RÄDDA TANJA NU !! -----

Det är hon som säger att hon skulle kunna tänka sig ligga med Pedram, inte tvärtom hahaha.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Tack för omtanken återigen, grodan! Det uppskattas mycket

Gårdagen (fredag) var höljd i en sorts dimma. Jag glömde blända av med helljuset, visste inte var jag lagt tv-dosan osv. Som att vara helt vaken, men ändå yrvaken. Känslan påminner om den sorts hjärtesorg man känner efter man blivit dumpad av sin första riktiga kärlek. Det gör så jävla ont, men känns på ett sjukt sätt ändå renande och karaktärsbildande. Jag är uppväxt med att bygga ställning på en vindpinad fabrik 35 meter upp från marken. Men den sortens smärta som slog mig som en slägga, när min älskade vän drog sin sista suck, var så monumental och förlamande att jag tappade fotfästet.

Min första hund (sambon kom in i mitt liv med den underbara varelsen), och jag är nu såld på att ha hund resten av mitt liv. Damen i fråga var en chinese crested, världens mysigaste, som aldrig i hela helvetet gjorde en ondsint gärning. Hon älskade att gosa in sig i filten i soffan.

Du delar mitt synsätt och vet att när Gud stänger en dörr öppnar han samtidigt ett fönster. Det blir säkerligen en ny livskamrat inom nått år.

Fasen vad fint skrivet. Blir tårögd. När man läser det och tar in det så känns allt annat bara ointressant. Man bär ju så mycket kärlek till dom små och när dom säger godnatt för sista gången och man inte längre har en päls man kan känna blir det sååå jävla tomt. Natten vill aldrig ta slut. De där tassarna som man kunde känna och höra tidigt på morgonen vid sin första kopp kaffe, nosen som snuddade vid huden. Svansen som viftade av lycka. Plötsligt helt borta. Tanken på varför man inte lade mer tid med sin bästa vän.

Jag önskar att man kunde vrida tillbaka klockan bara ett år eller ett par månader. Moscow det blir nu en hård tid framöver. Det finns inga genvägar utan man måste leva med det hur nu man än gör. Ingen aning hur man klarar av det egentligen. Önskar dig all lycka just nu.
2021-03-07, 02:24
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Tack själv, Contragulaions!
All kärlek värmer

Men finaste Moscow99. Beklagar din sorg . Har själv hund och har förlorat hundar. Har även haft äran att träffa chinese crested och även om jag generellt ogillar småhundar då jag gillar större har jag träffat ett par stycken och tyckt om dem MYCKET. Nu kan jag mer trösta, men kan tänka mig en fin personlighet hade din fina hund och jag sörjer med dig. Oerhört sorgsamt. Stora kramar till dig och din sambo. Vad man hade gett för att ge upp sina människorår för att förlänga deras. Ursäkta om jag späder på sorgen, men det är fan jobbigt! KRAM!!! <3
Senast redigerad av ollepolle90 2021-03-07 kl. 02:28.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Tack själv, Contragulaions!
All kärlek värmer

Stor kram till dig!
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duckyyy
Luis gjorde hela kvällen! detta klipp säger allt https://streamable.com/h513zw
Haha jag skrattar så högt att jag kommer väcka grannarna.
Tack för att du sparade klippet!
2021-03-07, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Noterade att det nämdes innan men vill typ inte tro det, varför ska vår drottning behöva ligga som pålägget i en dubbelmacka mellan PSYKOT och PEDDOT det är så fakin synd om Tanja just nu

Håller med dig!
Hur fan får dem ens plats 3 pers där? 😮
Efter denna kväll så kommer nog BB införa tummen upp igen, hoppas jag...om de nu inte redan gjort det
2021-03-07, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Håller med dig!
Hur fan får dem ens plats 3 pers där? 😮
Efter denna kväll så kommer nog BB införa tummen upp igen, hoppas jag...om de nu inte redan gjort det

Vad är det för något?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in