Citat:
Ursprungligen postat av
SlaytanicShredder
Afghganer har kommit hit sen tidiga 2000-talet min vän. Och varför är det alltid så att så fort någon har motargument och börjar diskutera med såna som dig ska ni dra upp detta här med ålder? Spelar det någon roll om jag inte är äldre än 16? Åldern har ingenting med intelligens att göra eller för den saken att man skulle vara mindre trovärdig i sina argument.
Håller med om att den polska killen du berättar om inte förtjänade att dödas men det gör inte de människor från dessa länder som sköter sig heller. Alla drabbas för såna som du gör inte skillnad på folk som begår brott och folk som sköter sig.
Afghaner är de som begår flest våldtäkter. Och islamister är inte oskyldiga nej men hur många islamister finns i Sverige egentligen? Och det är snarare du som är rädd som sprider skräck med ditt skit. Sverige är inte så illa som såna som du får det att verka. Och du säger man hade hållit islamisterna i schack på detta viset? Tror snarare alla muslimer hade varit oroliga för att drabbas av såna idioter som t.ex. polacken i Malmö. Det är upp till Polisen att förhindra och stoppa islamister inte nån civil snubbe som supit bort sina hjärnceller.
Och du får det att verka som att Polen är värsta meccat för västlänningar utan islamister, stor del invandrare m.m. Men du ska veta att Polen har mycket problem med annat. Jag har släktingar i Polen så börja inte med mig.
Afghaner har kommit hit sedan 80-talet men nu pratar jag om när den största delen började komma, när våldtäktsafghanerna började komma. Detta började ske för drygt 10 år sedan.
Jag drar upp din ålder därför att du drog till med en väldigt korkad kommentar som unga personer brukar dra av ren okunskap. Du påstod att afghaner är de onda medan övriga MENA-folk är skötsamma. Det är totalt skitsnack. Afghaner Araber, kurder, turkar, negrer osv är alla lika goda kålsupare som afghaner. Så kolla upp saker innan du gör bort sig själv med sådana valpkommentarer. Det är inte bara våldtäkter som förpestar Sverige, våldtäkter som för övrigt araber och negrer är extremt duktiga på. Det finns som sagt en undersökning som gjordes av en privatperson, istället för att skjuta från höften så rekommenderar jag dig att kolla upp den, då kanske du inte kommer med så korkade kommentarer som du gör.
Med ålder får du erfarenhet, med ålderns ser du nyanser, förstår du? Saker och ting blir inte lika svartvita.
Hur många islamister som finns i Sverige är en svår fråga att besvara men per capita är Sverige i topp, du har moskéer som under helt offentliga former bedriver hatpredikan, du har islamister som infiltrerat den svenska politiken, skolsystemet osv. Det har blivit till en patologi. Svenska staten är dessutom villiga till att ta hem ISIS-krigare som sitter i Irakiska och Syriska fängelse. Att du inte ser detta är troligen därför att du bor i någon liten håla där ni håller upp handhjärtan. Eftersom du är en liten valp så minns du inte hur Sverige såg ut för 20 år sedan kontra mot hur det ser ut idag. Därför påstår du att Sverige minsann inte alls är så illa som folk utmålar det som. Fattar du att Sverige ligger på 2:a plats i Europa sett till otrygghet? Sverige som på 80-90 talet ansågs vara ett av världens säkraste länder. Men visst, en liten valp som dig som är såå intelligent säger att det inte alls är så illa, då måste det ju givetvis vara så, o stora orakel.
Du har släktingar i Polen Hahaha so what? Polen är ett Shangri La sett till säkerhet. Det största problemet polackerna har är kriminella som blåser staten på momsbedrägerier. Samtliga våldsbrott är på en extremt låg nivå, en av de lägsta i hela Europa. Vet du varför? Därför att man inte bara gjorde sig av med sina egna kriminella men att man dessutom inte importerar nya. Så berätta gärna va du skulle kunna lära mig om Polen, grabben?
Kontentan av det jag skriver är att du ännu inte är tillräckligt torr bakom öronen för att förstå vad som är det enda du kan göra mot dessa barbarer. Du börjar dra de sedvanliga floskler om att inte göra skillnad på folk. Fattar du hur pantad du låter? Givetvis gör man skillnad på folk. Du gör skillnad på en människa som är nazist och en människa som är liberal. Du gör skillnad på människor som driver domedagssekter och människor som är pacifister. Så kom inte med skitsnacket om att man inte ska göra skillnad på folk. Det har du inkodad I ditt DNA som en försvarsmekanism. Det kallas för tribalism och hur många handhjärtan du än håller upp, hur många neger fötter du än pussar på så kommer du ändå alltid att göra skillnad på folk. Gör man inte detta så är man mentalt efterbliven.
Nu har jag aldrig sagt att man ska ge sig på vanliga människor utan det jag skrev är att folk borde aktivt motarbeta islamister och annat pack som rättsväsendet inte kan göra ett skit åt. Normala muslimer (de fåtal som finns) har absolut inga som helst problem med att man går åt hårt mot islamister, och det ligger i deras egna intressen att de håller sig på mattan. Återigen drar jag upp Polen som exempel. Det finns muslimer i Polen, finns till och med muslimer som bott i Polen i hundratals år och som aktivt hjälpte polackerna att kriga MOT islamister och annat muslimskt pack som försöka erövra Europa. Muslimerna sköter sig, därför att muslimerna vet att om de inte sköter sig väntar stygga konsekvenser. Det är det jag menar behövs göras i Sverige. Muslimer ska kännas sig så rädda så att de själva är villiga att rensa upp bland de egna. Nu skiter man fullständigt I Sverige och svenskarna därför att sådana sittkissare som du skiter knäck bara av tanken på att sätta hårt mot hårt. Fattar du hur mesig du och andra låter? Fattar du hur allt och alla ser ner på Sverige och svenskarna just pga eran mjäkiga inställning till yttre fiender.
BTW, det är inte Polisens uppgift att jaga islamister din valp.