2021-03-07, 02:13
Medlem
Luis gjorde hela kvällen! detta klipp säger allt https://streamable.com/h513zw
2021-03-07, 02:14
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha gulligt att du bryr dig. Är på dåligt humör, ja.
Men det var inte det jag menade, men det är skit samma. Vi (jag) släpper det.

Blir potentiellt sista kvällen jag tittar såhär frenetiskt, håller mig nog till avsnitten i framtiden. OCH spenderar mindre tid i den här tråden börjar bli trött på skiten på riktigt haha.

Inte en chans, Moder!
Du är en inbiten BB-torsk som inte klarar av att vara utan huset mer än 8 timmar (för sömn) 😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tråkig att höra menade inget illa faktiskt.
Jag kommer också att dra ner ordentligt. Nu börjar slutspel i många sporter och nytt material på både Netflix och HBO som är intressantare.
Nej, fattar. Men min bägare rann (rinner) över. Klart det är DU som ska vara den som häller på sista droppen!!!!! det är ju sen gammalt ändå.

Det har absolut varit en händelserik kväll (av det jag hann se innan mitt telefonsamtal), men det är inte tillräckligt händelserikt för att det ska vara värt att hålla koll så frekvent typ. Tar mer än det ger osv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Yep, jag gissar på att Judiths hand är på något olämpligt ställe medans tanja mest mår dåligt över situationen om hon är halvvaken.
Exakt detta jag misstänker också
2021-03-07, 02:15
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Tack för omtanken återigen, grodan! Det uppskattas mycket

Gårdagen (fredag) var höljd i en sorts dimma. Jag glömde blända av med helljuset, visste inte var jag lagt tv-dosan osv. Som att vara helt vaken, men ändå yrvaken. Känslan påminner om den sorts hjärtesorg man känner efter man blivit dumpad av sin första riktiga kärlek. Det gör så jävla ont, men känns på ett sjukt sätt ändå renande och karaktärsbildande. Jag är uppväxt med att bygga ställning på en vindpinad fabrik 35 meter upp från marken. Men den sortens smärta som slog mig som en slägga, när min älskade vän drog sin sista suck, var så monumental och förlamande att jag tappade fotfästet.

Min första hund (sambon kom in i mitt liv med den underbara varelsen), och jag är nu såld på att ha hund resten av mitt liv. Damen i fråga var en chinese crested, världens mysigaste, som aldrig i hela helvetet gjorde en ondsint gärning. Hon älskade att gosa in sig i filten i soffan.

Du delar mitt synsätt och vet att när Gud stänger en dörr öppnar han samtidigt ett fönster. Det blir säkerligen en ny livskamrat inom nått år.

Fan vilken sorglig men supervacker läsning. Fick mig att tänka på min bästa vän lite extra ikväll! Tack moscow.
2021-03-07, 02:16
Medlem
Vad i HELVETE gör PEDDOT nu?!?!?!!?!?!? LÄGGER SIG BREVID TANJA?!?!?!!?!?!?!?!?!?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Men senälla, det är inte samma sak och det vet du om själv.
Jag kan se en Judith som inte vet vart hon står.
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Tack för omtanken återigen, grodan! Det uppskattas mycket

Gårdagen (fredag) var höljd i en sorts dimma. Jag glömde blända av med helljuset, visste inte var jag lagt tv-dosan osv. Som att vara helt vaken, men ändå yrvaken. Känslan påminner om den sorts hjärtesorg man känner efter man blivit dumpad av sin första riktiga kärlek. Det gör så jävla ont, men känns på ett sjukt sätt ändå renande och karaktärsbildande. Jag är uppväxt med att bygga ställning på en vindpinad fabrik 35 meter upp från marken. Men den sortens smärta som slog mig som en slägga, när min älskade vän drog sin sista suck, var så monumental och förlamande att jag tappade fotfästet.

Min första hund (sambon kom in i mitt liv med den underbara varelsen), och jag är nu såld på att ha hund resten av mitt liv. Damen i fråga var en chinese crested, världens mysigaste, som aldrig i hela helvetet gjorde en ondsint gärning. Hon älskade att gosa in sig i filten i soffan.

Du delar mitt synsätt och vet att när Gud stänger en dörr öppnar han samtidigt ett fönster. Det blir säkerligen en ny livskamrat inom nått år.
Vet ingenting om bakgrunden till detta, men jag skickar en tanke till dig genom etern.

Kan rekommendera boken "How to Fix a Broken Heart" av Guy Winch, finns som ljdubok hos b.la. Storytel. Den har hjälp mig väldigt mycket vid stora kriser.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Exakt detta jag misstänker också

Nu fick man se! Ingen hand i närheten så nice det i.a.f!
2021-03-07, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Vad i HELVETE gör PEDDOT nu?!?!?!!?!?!? LÄGGER SIG BREVID TANJA?!?!?!!?!?!?!?!?!?
Va ne, eller? I DC gick han o fixade sin egna säng. Tanja sover med Judith.
2021-03-07, 02:17
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Fast körde de det nu i nuggen? Och av det jag sett, både i kväll och innan, så är det uppenbart att hon inte är helt ointresserad. Säger inte att hon GILLAR honom, men man beter sig inte som hon gör mot en kille man är helt ointresserad av - tro mig. Tjejer funkar inte så. Om det bara är på "gillar att få bekräftelse"-nivå eller "är intresserad av på riktigt"-nivå låter jag vara osagt. Men hon finner honom inte helt ointressant, i alla fall. Då skulle hon bli betydligt mer obekväm av hans närmanden, kommentarer osv.
Jag fattade det som att de fortfarande körde sanning och konsekvens i nuggen. Före i kväll tänkte jag ändå att det är absolut möjligt att Tessan kör tjej-grejen fullt ut "oh nej jag visste inte att han gillade MIG, jag trodde vi bara var vänner, vi är på samma nivå och vi förstår varandra och vet exakt var vi har varandra, vi är sååå bra vänner..." och så vidare. Been there, done that.

Men, nu hade ju tydligen Tessan och Pedram pratar ut tidigare under kvällen och rett ut allt. Om Pedram hade några känslor för Tess så var det i alla fall inget han ville erkänna, och då är det ju det Tess har att förhålla sig till. Dvs, när det är sanning och konsekvens (hur töntig man än kan tycka att den leken är) så är allt som händer bara på skoj..
2021-03-07, 02:18
Medlem
Therese försöker verkligen ”bjuda” på sig själv till sista sekund. Så pinsamt att kolla på. Hela kvällen har varit skämskudde på henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in