Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Fast körde de det nu i nuggen? Och av det jag sett, både i kväll och innan, så är det uppenbart att hon inte är helt ointresserad. Säger inte att hon GILLAR honom, men man beter sig inte som hon gör mot en kille man är helt ointresserad av - tro mig. Tjejer funkar inte så. Om det bara är på "gillar att få bekräftelse"-nivå eller "är intresserad av på riktigt"-nivå låter jag vara osagt. Men hon finner honom inte helt ointressant, i alla fall. Då skulle hon bli betydligt mer obekväm av hans närmanden, kommentarer osv.
Jag fattade det som att de fortfarande körde sanning och konsekvens i nuggen.

Före i kväll tänkte jag ändå att det är absolut möjligt att Tessan kör tjej-grejen fullt ut "oh nej jag visste inte att han gillade MIG, jag trodde vi bara var vänner, vi är på samma nivå och vi förstår varandra och vet exakt var vi har varandra, vi är sååå bra vänner..." och så vidare. Been there, done that.
Men, nu hade ju tydligen Tessan och Pedram pratar ut tidigare under kvällen och rett ut allt. Om Pedram hade några känslor för Tess så var det i alla fall inget han ville erkänna, och då är det ju det Tess har att förhålla sig till. Dvs, när det är sanning och konsekvens (hur töntig man än kan tycka att den leken är) så är allt som händer bara på skoj..