2021-03-07, 02:05
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Skäms å hennes vägnar.. Vilken svag kvinna. 30 år och bjuda ut sig själv och sin kropp för röster när hon i tre veckor försökt att bevisa att hon är motsatsen till det.

Ja hon skämmer verkligen ut sig. Hon kommer nog skämmas när hon blir äldre, eller om hon får barn. Fläckarna från leoparden försvinner aldrig, hon kan försöka dölja dem men hon har visat sina rätta färger. Hoppas såååå att folk inte röstar kvar henne.
2021-03-07, 02:05
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hehe nu kom frågan från tess om tanja fortf sover jämte honom...
Snart börjar nog tjafset

Njae, hon ska lägga sin inbjudan till honom nu. Men den kommer vi förmodligen missa då idioterna brutit sändningen.
2021-03-07, 02:06
Medlem
Så sexig kröpp på Padros https://i.imgur.com/2ZK1R62.jpg
2021-03-07, 02:06
Medlem
Lala.s avatar
JAG HOPPAS VERKLIGEN DET BLIR BRÅK MELLAN TESS OCH TANJA OM PEDRAM. Vilken underhållning det skulle bli!!!
2021-03-07, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Moder, är allt okay?
Var någon taskig mot dig ikväll. Berätta så förstår jag?
Eller menar du att skriva femtioelva är otrevligt så ber jag om ursäkt.
Haha gulligt att du bryr dig. Är på dåligt humör, ja.
Men det var inte det jag menade, men det är skit samma. Vi (jag) släpper det.

Blir potentiellt sista kvällen jag tittar såhär frenetiskt, håller mig nog till avsnitten i framtiden. OCH spenderar mindre tid i den här tråden börjar bli trött på skiten på riktigt haha.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Jämför den med Angel Face och ansikte förstår vi varför alla limmar på officeren
Medlem
upptagetvardets avatar
Borstar tänderna i en kvart, sen äta direkt efter
2021-03-07, 02:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Ja hon skämmer verkligen ut sig. Hon kommer nog skämmas när hon blir äldre, eller om hon får barn. Fläckarna från leoparden försvinner aldrig, hon kan försöka dölja dem men hon har visat sina rätta färger. Hoppas såååå att folk inte röstar kvar henne.

jag hoppas också men tror tyvärr att antingen Katti eller Luis åker..
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Moscow. Hur mås det vår vän. Bra att se att du försöker komma in en stund.

Tack för omtanken återigen, grodan! Det uppskattas mycket

Gårdagen (fredag) var höljd i en sorts dimma. Jag glömde blända av med helljuset, visste inte var jag lagt tv-dosan osv. Som att vara helt vaken, men ändå yrvaken. Känslan påminner om den sorts hjärtesorg man känner efter man blivit dumpad av sin första riktiga kärlek. Det gör så jävla ont, men känns på ett sjukt sätt ändå renande och karaktärsbildande. Jag är uppväxt med att bygga ställning på en vindpinad fabrik 35 meter upp från marken. Men den sortens smärta som slog mig som en slägga, när min älskade vän drog sin sista suck, var så monumental och förlamande att jag tappade fotfästet.

Min första hund (sambon kom in i mitt liv med den underbara varelsen), och jag är nu såld på att ha hund resten av mitt liv. Damen i fråga var en chinese crested, världens mysigaste, som aldrig i hela helvetet gjorde en ondsint gärning. Hon älskade att gosa in sig i filten i soffan.

Du delar mitt synsätt och vet att när Gud stänger en dörr öppnar han samtidigt ett fönster. Det blir säkerligen en ny livskamrat inom nått år.
Medlem
Ikväll får peddo till d m tess
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han såg JÄTTEmycket ut som någon tecknad figur/karaktär i film men kommer inte på vad/vem?!?!?!
Medlem
Lunatics avatar
Är det Judith och Tanja som ligger själva i sängen längst bort i Sov1?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in