2021-03-07, 01:49
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Nej hon sa att hon gillar det som rollspel. "Fake rape" eller hur hon nu formulerade sig.
Ta allt som SphincterAni säger med en nypa salt. Han är Peddos första försvarare här i tråden och förvrider allt till Peddos fördel.

Åh nej, har vi en peddoförsvarare ibland oss? Kan du skydda mig mot sådanna?
2021-03-07, 01:49
Medlem
Åh Nej! La sig Tanja i peddots säng?!
2021-03-07, 01:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Tess är så korkad och en hycklare som säger att hon inte vill hångla och klagar på andras beteende när hon bjuder ut sig.

Exakt.. En riktig prakthycklerska! Att ingen annan reagerar på det därinne? Från 0 - 1000 på en kväll, samtidigt som hon fördömt andra.. Tanjas och P.s hångel.. Simon och Stephs sängsituation, de andras festhånglande m.m. m.m.
Hade inte irriterat mig om hon betett sig så här från början men nu känns det bara så otroligt ultrafalskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De körde sanning och konsekvens.................. och hela Flashback kissar på sig över det, DET MÅSTE BETYDA ATT HON GILLAR PEDRAM!!!!!!!!!

App, app, app, enbart delen som fortfarande bor hemma i morsans källare. Btw, tangentbordskrigare var nog det mest sanningsenliga ikappläsningen gav ikväll 👍
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Killen skriver på samma sätt som Svart-Skalle. Snart erbjuder han dig ett kärleksmöte i hamnen
Får kanske bli en tag-team match i framtiden, Kermith & xrlpyt vs Svart-Skalle & HatarIslam
Medlem
Lissabonfires avatar
Vänta nu, jag har alltså följt liven mer eller mindre slaviskt men jag har helt och hållet missat att Luis har mask när han sover. Stackarn, hoppas han börjar följa med Adrian på gymmet snart.
Medlem
Paladins avatar
Ok. Tess lockar Judith med att äta upp hennes godistrosor när de lagt sig

Judith svarade absolut men att hon har mens....
2021-03-07, 01:51
Medlem
SphincterAnis avatar
Trots att jag inte tidigare diggat honom så måste jag ändå ge Pontus en 10:a för sin insats ikväll.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vafaaaan har pratat i telefonen i två timmar och halvmissade Emelies flipp - såg att hon blev arg och smällde i dörren men hörde inte vad hon sa eftersom jag koncentrerade mig på vad som sades i telefonen (om någon vill dra en supersnabb recap på varför hon flippade skulle det uppskattas å det grövsta).

Och nu när jag tog tillbaka fokus till liven är det första jag ser hur Therese trycker upp sina bröst i Pedrams ansikte. Och det finns fortfarande de (inklusive Therese själv) som förnekar att det skulle finnas NÅGOT SOM HELST intresse från Therese sida? URsäkta.
Och Judith är inte homosexuell. Hon hånglar mycket med Simon. Hon är kär i Simon.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Van att använda sin kropp för att få attention/pluspoäng. Billigt!

Exakt, och Bombaclap tycker att människor som påpekar det är avundsjuka. Hahahah.
Medlem
Judith lägger sig i Pedrams säng och bara "är det Tanja här?"

Hon är så äcklig, hon vet att hon är där.
2021-03-07, 01:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
helvete har missat denna fylla ,slog sönder 3 skärmar efter en pokernight nyligen,ingen koll alls nu,och nyss nu vakna jag,jo,bra usa tid,jag vet jetlag.
hoppas på fight här nu och jag bettar på hataislam han verkar fightclub crazy.we like.

HatarIslam är nog samma snubbe som Svart-Skalle. Jag vågar betta det. Snart gäller hamnen för xrlpyt Pokernight låter intressant. Slutade en gång i tiden när jag gick back 7 laxar. Lite betting är allt nu. Men inte på BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in