2021-03-07, 01:33
Medlem
kermiths avatar
Nu skall ungbögen och Eritrea cockblocka AD.
2021-03-07, 01:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Det är ju just det, du känner dig trygg bakom skärmen men vågar inte yttra dig på samma sätt IRL. Ett ord till och jag rapporterar och blockar dig.
Vad vet du om det?

Hursomhelst, här är hur det började, det kanske moderatorerna kan ta en titt på om det blir en grej.

https://ibb.co/x1QK6Rz
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Bara f*ttan kvar i natt då, så har Therese visat upp hela sitt register på en natt.

Fan vad grovt men åtminstone ärligt. Jag vill se hur det slutar nu
Medlem
Ridnes avatar
Jag tycker också att Judith beter sig äckligt.. Hon är som den överförfriskade gubben på firmafesten med slips på huvudet som tar varje chans att talla och slemma där han kommer åt. Hade hon varit man hade feministerna #Metoo:at henne ut ur huset för längesedan. Faktiskt motbjudande hur hon håller på.
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Tyvär tråkigt att säga det, men detta är min upplevelse med homosexuella killar också, tar sig en jävla massa frihet med att greppa tag på kuken smeka olämpligt.

ja verkligen! till hundra procent. Det är som att dom är extremt porr/sex skadade.
2021-03-07, 01:35
Medlem
Vafaaaan har pratat i telefonen i två timmar och halvmissade Emelies flipp - såg att hon blev arg och smällde i dörren men hörde inte vad hon sa eftersom jag koncentrerade mig på vad som sades i telefonen (om någon vill dra en supersnabb recap på varför hon flippade skulle det uppskattas å det grövsta).

Och nu när jag tog tillbaka fokus till liven är det första jag ser hur Therese trycker upp sina bröst i Pedrams ansikte. Och det finns fortfarande de (inklusive Therese själv) som förnekar att det skulle finnas NÅGOT SOM HELST intresse från Therese sida? URsäkta.
2021-03-07, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Roligt att Tess kan låta både Juddan och Pedram slicka och kyssa över hennes bröst men är för pryd för att låta andra kyssas i samma sovrum. Tänk hur tiderna förändras...

Men det handla ju om att hon ville sova ostört och inte ville använda öronproppar just den kvällen när hon haft det alla nätter innan. Perfect logic, eller?
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Jag tycker också att Judith beter sig äckligt.. Hon är som den överförfriskade gubben på firmafesten med slips på huvudet som tar varje chans att talla och slemma där han kommer åt. Hade hon varit man hade feministerna #Metoo:at henne ut ur huset för längesedan. Faktiskt motbjudande hur hon håller på.

så sant hade hon varit en man hade hon åkt ut först
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Tess har precis halvt knullat med två pers framför de andra men hon är för pryd för att sitta topless i bubbelpoolen?
Känns som Tess vill visa upp tuttar, mutta, och kroppen överlag, Hångla, strippa.m.m.
Men hon vill ha anledning så det inte blir för billigt.
Hon va drivande i Sanning eller konka i 2timmar idag. Allt för att få göra saker
Medlem
Citat:

+1
Bannlyst
Tess och Pedram duscha ihop
2021-03-07, 01:37
Medlem
Vilken skräll att när Adrian ska gå och lägga sig, och Emelie ligger ensam i det sovrummet, så följer de båda cockblockarna efter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in