2021-03-07, 01:45
Medlem
Ridnes avatar
Tess har varit prydare än en kristen småskolsfröken och moraliserat över andras beteende sedan hon kom in för att sedan bete sig totalt sexuellt frigjort och galnare än någon annan gjort på hela tiden helgen innan Måndagen hon hänger löst. Förstår inte denna människa hur detta ser ut utifrån?
Medlem
kermiths avatar
Tess lurpassar nu för sitt deep talk med Angel Face. Men han flydde snabbt och lade sig.
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Va sa hon det??? Vad svarade de andra?

Nej hon sa att hon gillar det som rollspel. "Fake rape" eller hur hon nu formulerade sig.
Ta allt som SphincterAni säger med en nypa salt. Han är Peddos första försvarare här i tråden och förvrider allt till Peddos fördel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Så sjukt äcklig menar du?
luktar avundsjuka
2021-03-07, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Nu vaknar simon till. Stackarn har missat årets troligen sjukaste fest 🤣
Han har inte missat någonting. Att han spydde i duschen får anses ha varit att bete sig med stil och klass jämfört med de andras (förutom Tanja så klart) super sad cringe beteende. Fyfan, nästa helg slutar jag titta på detta tragiska program, tittar bara pga Tanja vid det här laget (och lite Simon).
2021-03-07, 01:47
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tess har varit prydare än en kristen småskolsfröken och moraliserat över andras beteende sedan hon kom in för att sedan bete sig totalt sexuellt frigjort och galnare än någon annan gjort på hela tiden helgen innan Måndagen hon hänger löst. Förstår inte denna människa hur detta ser ut utifrån?

Tess är så korkad och en hycklare som säger att hon inte vill hångla och klagar på andras beteende när hon bjuder ut sig.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon har moraliserat över att folk inte städar efter sig, jag har aldrig hört henne slut-shamea eller något liknande.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gôtt att du är på mohamed!

Mohamed har direktlinje till Gud/Allah. Han vet exakt vad som händer när det händer! Pris ske herren, hall-ee-lulja!
2021-03-07, 01:48
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
luktar avundsjuka

Hahahhaha nej jag har ingen anledning att vara avundsjuk på varken hennes plastiga utslitna utseende eller hennes uppmärksamhetskåta personlighet.
2021-03-07, 01:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Mohamed har direktlinje till Gud/Allah. Han vet exakt vad som händer när det händer! Pris ske herren, hall-ee-lulja!

Moscow. Hur mås det vår vän. Bra att se att du försöker komma in en stund.
2021-03-07, 01:49
Medlem
Jag tror ändå att Judith kommer att bli tillkallad till ett allvarligt snack i bikten, jag hoppas det åtminstone. Hoppas att dom passar på att nämna hennes ADHD snack.

Pervers människa och ger en felaktig bild över en neuropsykologisk funktionsnedsättning.

"Jag är pigg på morgonen, jag har energi, jag har ADHD" om hon bara fick känna på adhd. Det är rena motsatsen, du har ingen energi alls för allt tär på den. Det är därför många behöver struktur och schemalägga sina dagar, Men det är en helt annan historia. Bara riktigt irriterande att höra en karismatisk, social, energisk, vältalig och lyssnande alert person påstå sig ha en funktionsnedsättning som är raka motsatsen till vad hon visar.

Judith har gått från min förstaplats till sista. Jag ser nog hellre henne försvinna än Therese.

Hon vill ju vara en pitbull-mixras på allt som genererar "du är stark gumman". Vad har hon sagt nu då? Tuff bakgrund, svår uppväxt, det är alltid social status att vara maskrosbarn, sen har hon självdiagnos på ADHD, ADHD är också en status idag, och grädde på moset hon är öppet lesbisk vilket är det coolaste man kan vara. Och för att inte nämna att hon är några kilo för tung vilket också tyder på mod och trygghet i sin kropp.

Jag får ta o sluta skriva om Judith, bitter som fan blir jag haha. Sjukt vad lågt hon sjunkit i mina ögon.
2021-03-07, 01:49
Medlem
Asså jag pallar inte med Luis och Simon. Bästa Bromancen i BBs historia!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in