2021-03-06, 20:04
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papinik
Var det deniz dom hittade? För jag Såg en helt förstörd Youtube som gick ut och bekräftade de tidigare, han beklaga till hans familj och sånt. Kan någon bekräfta?

Film postad av malmens1, bea67 eller vad!?
Citera
2021-03-06, 20:15
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Var det deniz dom hittade? För jag Såg en helt förstörd Youtube som gick ut och bekräftade de tidigare, han beklaga till hans familj och sånt. Kan någon bekräfta?

Det är väl du som ska bekräfta att någon har sagt det genom att ge oss länken, du vet ju uppenbarligen mer än oss
Citera
2021-03-06, 20:37
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Är det någon som kollat upp polackens bakgrund? Kan han vara en elitsoldat från forna Warszawa-pakten utskickad för "att ta hand om" DA?

...och då går han till polisen, samt ut i tidningarna med namn och bild..?

Elitsoldater har heller inte något behov av att återvända till brottsplatsen, som vanliga människor som mördar EN gång kan ha. De kan hantera sådant proffsigt.

EDIT: men visst kan det vara så ibland, att en mördare har anledning att önska att en kropp ska hittas. Man kan ju t.ex. inte få ut sitt arv eller en livförsäkring, om den döde inte är dödförklarad. Och det tar många år utan en kropp. Skulle i så fall vara, om den personen som har något att vinna på DA:s död (måste vara en närstående eller en okänd flickvän), har mördat DA och nu betalat polacken för att gå till platsen och "hitta" kroppen - och sedan gå till polisen med fyndet. För att det tog längre tid för random svampplockare att hitta kroppen, än vad mördaren trott. Men då måste det finnas en koppling mellan polacken och den personen som har något att vinna, och sådant brukar polisen vara uppmärksamma på.
Senast redigerad av Merwinna 2021-03-06 kl. 20:42.
Citera
2021-03-06, 20:47
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
...och då går han till polisen, samt ut i tidningarna med namn och bild..?

Elitsoldater har heller inte något behov av att återvända till brottsplatsen, som vanliga människor som mördar EN gång kan ha. De kan hantera sådant proffsigt.

EDIT: men visst kan det vara så ibland, att en mördare har anledning att önska att en kropp ska hittas. Man kan ju t.ex. inte få ut sitt arv eller en livförsäkring, om den döde inte är dödförklarad. Och det tar många år utan en kropp. Skulle i så fall vara, om den personen som har något att vinna på DA:s död (måste vara en närstående eller en okänd flickvän), har mördat DA och nu betalat polacken för att gå till platsen och "hitta" kroppen - och sedan gå till polisen med fyndet. För att det tog längre tid för random svampplockare att hitta kroppen, än vad mördaren trott. Men då måste det finnas en koppling mellan polacken och den personen som har något att vinna, och sådant brukar polisen vara uppmärksamma på.
Fast det kan ju också vara den f.d Warszawa-paktens sätt att "visa" resten av den världen att vi kan göra vad vi vill och komma undan med det. Hade dom nu inte tagit steget fram och anmält det själva så hade det hela ju flugit under radarn så att säga och istället endast rapporterats som ett självmord.
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Flina lagom, vi båda vet ju att det var dig han egentligen kallade pajas. Se posten han gjorde innan den jag svarade på

Det är inte lätt att citera rätt, när det bara finns ett steg. Det medges.
Citera
2021-03-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Han heter Deniz rage tror jag?
Citera
2021-03-06, 21:25
Medlem
Tycker det är så jävla märkligt att skorna låg en bra bit avsides ifrån kroppen vid fyndet på bilden.

Hur skulle skorna ha kunnat fallit av sån bit vid en olycka....
Citera
2021-03-06, 22:00
Medlem
bongiovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..

Jag kan bekräfta. Kan dock inte gå in på detaljer av flera skäl.
Citera
2021-03-06, 22:05
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:

Psykfallet Deniz Rage har terroriserat Arda-Facebookgruppen och är bannad där. Beskyller i sin Youtubekanal polisen för att ligga bakom Deniz Ardas försvinnande. Han är helt gränslös. Jag hoppas verkligen inte att han försöker kontakta Ardas familj.
Citera
2021-03-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongiovi
Jag kan bekräfta. Kan dock inte gå in på detaljer av flera skäl.
Så håll käften. Har du inget att bidra med så låt bli att ens skriva. När du skriver som du just gjorde så bidrar du lika mycket som någon som påstår att de sett ett ufo göra detta. Seriöst, lägg ner och logga ut.
Citera
2021-03-06, 22:10
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Kommit fram varför bombgruppen säkrade platsen i ett tidigt skede?
Citera
2021-03-06, 22:11
Medlem
Senast jag hörde talas om någon som hittas död i skogen åtskild från sina kläder, är liket de hittade i Lunsen utanför Uppsala i december 2016. Också riktigt stort naturområde.

(FB) Uppsala/Lunsen skogsområde: misstänkt mord på Ahmed Ali 31-12-2016
Citera
2021-03-06, 22:12
Medlem
Någon som kan säga vad den där D *age *= R pratar om i filmen för oss som inte vågar öppna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in