2021-03-06, 17:40
Medlem
Killthepoors avatar
Hörrni angående Tess.
Jag börjar fundera på om hon inte kan ha ha någon form av autism?
Hon har svårt för det sociala samspelet, hon pratar och pratar men kommer sällan till någon poäng, hon har uppenbarligen svårt att uttrycka sig och blir därmed missförstådd ofta, hon har svårt att uttrycka känslor och bli förstådd.

Jag har trott länge att hon är en förbannad torrboll som är otroligt osäker på sig själv men nej, jag tror fan att hon har autism alltså.
2021-03-06, 17:42
Medlem
htsolna08s avatar
Vem åker ut härnäst? (Pengarna tillbaka om ingen åker ut den här veckan)
Katti Göransson
2.20
Therese Skog
4.00
Nardos Alberto
4.00
Luis Lindberg
4.00
Simon Ejdertoft
7.00

Luis till 4.00 är lockande, tror han har minst fans av de som är nominerade.
Medlem
Vilka frågor fick Kattis, nån som kommer ihåg?
Medlem
Vad fan pratar peddo om
2021-03-06, 17:43
Medlem
DjPuttes avatar
Kan ngn förklara för mig vad Pedram rantar om nu då??
Medlem
vad håller han på med nu peddot?
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
"Helvete också, klockjäveln har stanna"
Senast redigerad av ZlantanIbrahomovic 2021-03-06 kl. 17:46.
2021-03-06, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Hörrni angående Tess.
Hon har svårt för det sociala samspelet, hon pratar och pratar men kommer sällan till någon poäng, hon har uppenbarligen svårt att uttrycka sig och blir därmed missförstådd ofta, hon har svårt att uttrycka känslor och bli förstådd.

Jag har trott länge att hon är en förbannad torrboll som är otroligt osäker på sig själv men nej, jag tror fan att hon har autism alltså.
Jag har också tänkt på detta. Inte att hon har autism kanske, men mer att hon är introvert. Hon har jättesvårt att öppna upp sig och känner av situationer extremt mycket. Kan själv relatera rätt mycket till det. Hon verkar vara en vettig tjej i övrigt faktiskt, dock kan såna som henne uppfattas som jävligt tråkiga i såna här program. Vilket vi har fått se
Senast redigerad av robcore 2021-03-06 kl. 17:47.
2021-03-06, 17:45
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Hörrni angående Tess.

Har tänkt tanken
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Någonstans har Nardos rätt i vissa delar och det är mycket vi inte ens vet om hon utan det är bara det vi ser 24/7 men vad som hänt utanför har vi ingen koll, Det lilla jag hör just nu så finns det vissa familjer där traditioner och annat ska följas och det verkar Nardos inte vill följa det familjen vill...

Det man ser i huset är bara skalet som verkar vara hårt och tufft man måste nog ta i viss beaktning uppväxt miljö och annat varför hon är som hon är inne i huset, Att dra upp invandrarspåret eller etnicitet och annat som vissa verkar vilja peka på ta det lugnt vi har inte den blekaste hur uppväxten var för hon!
Håller med i allt.👍
Medlem
kermiths avatar
Ibland har Grodan haft snälla stunder där jag tänker positivt om alla människor.
Men ibland måste jag tyvärr bekänna att det verkligen finns sinnesslöa, motbjudande eller genomfalska.
Jag ser två i sovrum 1. Tess och Peddo tror jag slutligen helt rätt för varandra. Han har helt fallit för henne och hon tycker faktiskt att han är snygg. Hon jämför t.o.m. honom med AD
Medlem
DjPuttes avatar
Fan vad vill Peddo ha fram av samtalet??
Han surrar på bra utan att komma till punkt utan lindar runt det och ältar på det....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in