2021-03-06, 17:22
Medlem
Vad var det som Katti sa som gjorde henne autonominerad?

Bögjävel eller negerjävel?
2021-03-06, 17:23
Medlem
Tanja är helt lyriskt över att Simon ska göra en kissbomb ikväll och hon ska få se.
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Helvete är det fortfarande Nardos?
Har yogat, varit ute och gått och kommer tillbaks till att Nardos verkar ha berättat hela sin livshistoria. För fan, helt otroligt.

Det skulle man kunna tro att hon gjort, men hon har inte sagt någonting av substans. Hon bara babblar i cirklar i all oändlighet.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese

Samejävel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Helvete är det fortfarande Nardos?
Har yogat, varit ute och gått och kommer tillbaks till att Nardos verkar ha berättat hela sin livshistoria. För fan, helt otroligt.

Jag har hört precis allt och vet inte längre vem jag är eller vart jag hör. Skrattar högt åt alla kommentarer om vad folk hunnit göra under den här tiden.
Medlem
Mouchinos avatar
Intressant samtal sovrum 1
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tess med Pedram i sovrummet nu!
Usch, pest eller kolera, jag går och långbajsar istället
2021-03-06, 17:24
Medlem
DjPuttes avatar
Någonstans har Nardos rätt i vissa delar och det är mycket vi inte ens vet om hon utan det är bara det vi ser 24/7 men vad som hänt utanför har vi ingen koll, Det lilla jag hör just nu så finns det vissa familjer där traditioner och annat ska följas och det verkar Nardos inte vill följa det familjen vill...

Det man ser i huset är bara skalet som verkar vara hårt och tufft man måste nog ta i viss beaktning uppväxt miljö och annat varför hon är som hon är inne i huset, Att dra upp invandrarspåret eller etnicitet och annat som vissa verkar vilja peka på ta det lugnt vi har inte den blekaste hur uppväxten var för hon!
Medlem
Citat:

Samejävel. När de lekte charader.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Vad var det som Katti sa som gjorfe henne autonominerad?

De gjorde charader och hon råkade slänga ur sig "samejävel".
Så nu är hon rasit 😁

Hon har fått mina 2 röster för att få vara kvar.
En sån skitgrej ska inte skicka ut henne.
2021-03-06, 17:25
Medlem
nu ljuger pedram sönder sig
2021-03-06, 17:25
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Någonstans har Nardos rätt i vissa delar och det är mycket vi inte ens vet om hon utan det är bara det vi ser 24/7 men vad som hänt utanför har vi ingen koll, Det lilla jag hör just nu så finns det vissa familjer där traditioner och annat ska följas och det verkar Nardos inte vill följa det familjen vill...

Det man ser i huset är bara skalet som verkar vara hårt och tufft man måste nog ta i viss beaktning uppväxt miljö och annat varför hon är som hon är inne i huset, Att dra upp invandrarspåret eller etnicitet och annat som vissa verkar vilja peka på ta det lugnt vi har inte den blekaste hur uppväxten var för hon!
För henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in