2021-03-06, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men PRATA med Pedram istället din jävla nöt. Fan vad hon mjölkar det här och ska ha sympatier
Haha eller hur, det är synd om henne - och nu låtsas hon tycka synd om Pedram trots att hon betett sig som ett rövhål mot honom.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Tess säger: "Att leka med någons känslor är ju inte roligt".

Men att gå huset runt och prata skit om Emelie bakom hennes rygg går visst väldigt bra...

Men, men det är en annan sak ju.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Tess säger: "Att leka med någons känslor är ju inte roligt".

Men att gå huset runt och prata skit om Emelie bakom hennes rygg går visst väldigt bra...

Sågott som ALLA tjejer beter sig tyvärr så...iallafall enligt mina egna erfarenheter. 🥱
Emelie är ju oxå rätt duktig på att snacka skit. Men Tess är helt klart värst
2021-03-06, 16:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dom fula feministerna i mammagruppen på Facebook vill ha ut Therese.
Vill väl vi också, eller?
Medlem
Mouchinos avatar
Herregud, Hon älskar ju detta. Driver hon eller? Simon nailade det ju när han sa att han sagt han tycker thess är snygg men inga frågor om det. varför? Jo för att hon aldrig hållt på med Simon på det sättet och diskuterat eller varit motsägelsefull kring honom! Inga heta diskussioner i gymmet eller teasing fasoner. Därför nämdes inte Simon i någon av frågorna.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
En härlig mytoman. Som tror att vi tror att hon är genomärlig
Är man förvånad snyggt ytter men tomt innehåll Grodan!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag tror det är för att han faktiskt är en snäll person som ärligt bryr sig om hur andra mår.
Jag gillar nörden o gamern Ponne 😉 Men jag har insett att jag är rätt ensam om det tyvärr 🤣

Ja själv tycker jag att han är genomfalsk. Dock så ligger han i mitten på min lista för att han ändå tillför en del knäppa grejer i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Haha eller hur, det är synd om henne - och nu låtsas hon tycka synd om Pedram trots att hon betett sig som ett rövhål mot honom.

snarare han som bettet sig som ett rövhål mot henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jag kan vara den enda här i tråden som gillar Pontus.

Nej nej! Jag oxå 😁🤘
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jag kan vara den enda här i tråden som gillar Pontus.
Jag ogillar honom inte som person, jag blir bara jäkligt trött på honom när han så utstuderat ska spexa till det för kamerorna .. men han kan vara jäkligt rolig och (till synes) genuin också.
Medlem
Vem är den kortklippta killen med grå tröja? :O
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Herregud, Hon älskar ju detta. Driver hon eller? Simon nailade det ju när han sa att han sagt han tycker thess är snygg men inga frågor om det. varför? Jo för att hon aldrig hållt på med Simon på det sättet och diskuterat eller varit motsägelsefull kring honom! Inga heta diskussioner i gymmet eller teasing fasoner. Därför nämdes inte Simon i någon av frågorna.

Klockrent.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in