2021-03-06, 16:21
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad sa hon om pappan?
Hon pratade om att hon önskar att det hade varit mer kramar och mer utrymme för att prata om sina känslor i familjen under uppväxten.
2021-03-06, 16:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
man har ju dock fattat att hon har burit på nåt som gjort att hon är som hon är sen att det var en frånvarande farsa kanske inte var det man värsta man väntade sig
Jo men nåt med henne gör att man inte vill veta egentligen. Inte i det här programmet iallafall. Hellre i en dokumentär och inte ett sk underhållningsprogram. Hon saknar balansen att verka ha kul därinne ändå och då blir det mest obekvämt att följa
2021-03-06, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Nej han kanske bara är poppis här på FB. Vore ju jävligt illa.
Ska fixa så han får en röst av mig.

Gör det snälla...småflickorna på IG hatar honom fortfarande tyvärr 😭
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Tess kommer ha många läppar tryckta mot sina bröst ikväll när alkoholen flödar. Folk kommer försöka äta av godis-BH:n och vi kommer kanske få se hennes bröst.

Jag anade från början att Tess kände nånting för Pedram, nu bekräftade hon att hon tycker att han är snygg. Spyr på henne som faller för en Tishko.

"Jag har inte känt mig hemma på de andra ställena jag bott på", säger Tess. Jag misstänker snarare att eftersom hon legat med så många, minst 50 muslimer så finns det en hel del bad blood som hon lämnat bakom sig.

Tess framstår som en vidrig fjortis trots att hon är 30. Hatar henne mer och mer, den färglösa, torra falska horan med monotona rösten. Tviiii 🤮🤮🤮

som hon själv sa bara för att man tycker nån är snygg innebär det inte att man är kär i personen med din logik borde hon ju vara kär i adrian också isåfall
Medlem
1754s avatar
Fan, jag vill ta ett bad, men vet inte om jag vågar göra det nu. Det är som bäddat för drama ikväll.
Medlem
Ridnes avatar
Jag tycker inte ett dugg synd om Tess. Bra att hon fick hårda frågor så kanske hon fattar lite att folk undrar utanför.
Det enda jag inte gillar är frågan "varför leker du med Pedrams känslor?" För det gjorde att Pedram går runt ännu mer som en tupp för att han tror att han har utsidan och folket med sig nu. Märkte ni det? Hans påfågelfjädrar burrade upp sig ännu mer.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Tess kommer ha många läppar tryckta mot sina bröst ikväll när alkoholen flödar. Folk kommer försöka äta av godis-BH:n och vi kommer kanske få se hennes bröst.

Jag anade från början att Tess kände nånting för Pedram, nu bekräftade hon att hon tycker att han är snygg. Spyr på henne som faller för en Tishko.

"Jag har inte känt mig hemma på de andra ställena jag bott på", säger Tess. Jag misstänker snarare att eftersom hon legat med så många, minst 50 muslimer så finns det en hel del bad blood som hon lämnat bakom sig.

Tess framstår som en vidrig fjortis trots att hon är 30. Hatar henne mer och mer, den färglösa, torra falska horan med monotona rösten. Tviiii 🤮🤮🤮

Hon sade så för att det inte skulle vara så genomskinligt att hon är skitsugen på AD. Därav den fina kommentaren att hon inte vill förstöra för Emelie
Medlem
Contragulationss avatar
Vilka hittills har svarat på frågor? Hoppade in vid Therese.
2021-03-06, 16:23
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
som hon själv sa bara för att man tycker nån är snygg innebär det inte att man är kär i personen med din logik borde hon ju vara kär i adrian också isåfall

Mer läsförståelse tack. Var någonstans skrev jag "kär"? Lägg inte ord i min mun.
2021-03-06, 16:24
Medlem
Läste de upp frågorna för hela gruppen innan? Så Pedram har hört frågan om honom?
Medlem
Lobbaaans avatar
Kan den äckliga bögjäveln ha något annat på sig än sin förbannade julpyjamas.
Bannlyst
Dom fula feministerna i mammagruppen på Facebook vill ha ut Therese.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in