2021-03-06, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Skulderna var intressant, det är väl knappast böter, skadestånd eller bil/huslån.

Min gissning helt vild sån: lån till att vinna 23.000 på slots en gång och att betta basket på nätterna.

Ska inte klandra henne det är vanligt att människor fastnar i spelmissbruk och tar smslån men lite mer hade jag gärna velat ha lärt känna henne. Hade hon nämnt skulder pga spelberoende så hade hon kanske fått lite sympati ifrån mig.

Men men, hon svarade inte helt på någon fråga.

klart det handlar om spelskulder säkert losat som fan på bettingen
2021-03-06, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Röstade kvar Katti. Hon är min favorit efter Simon i det där gänget. Vet att man inte ska tänka så men Simon kommer få flest röster ändå.

Inte säkert han ingår inte inom PK så
Medlem
Oj, dethär var oväntat. De sista två frågorna prickade rätt. Det var lite fint att se och man förstår hennes personlighet mer. Det om lägenheten var intressant att höra och att hon har enkel skulder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Lägger vi därtill att hon gillar Pedrams intensiva blick så har vi en röra minst sagt

Uj uj uj.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hur länge höll hon en monolog eg??
Jag han till och med på affären medans hon rantade som värst!

En härlig mytoman. Som tror att vi tror att hon är genomärlig
Medlem
HatarIslams avatar
Tess kommer ha många läppar tryckta mot sina bröst ikväll när alkoholen flödar. Folk kommer försöka äta av godis-BH:n och vi kommer kanske få se hennes bröst.

Jag anade från början att Tess kände nånting för Pedram, nu bekräftade hon att hon tycker att han är snygg. Spyr på henne som faller för en Tishko.

"Jag har inte känt mig hemma på de andra ställena jag bott på", säger Tess. Jag misstänker snarare att eftersom hon legat med så många, minst 50 muslimer så finns det en hel del bad blood som hon lämnat bakom sig.

Tess framstår som en vidrig fjortis trots att hon är 30. Hatar henne mer och mer, den färglösa, torra falska horan med monotona rösten. Tviiii 🤮🤮🤮
2021-03-06, 16:20
Medlem
Men helvete ska hon älta nu att hon ÖPPNAT upp sig?! Hon sa att hon hade skulder och en frånvarande pappa när hon växte upp. Väldigt vad hon öppnade upp sig

Denna människa tror ju att hon haft nått hardcore liv, men det där är allt hon kan komma med. Hon är så menlös
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Är röstningen borttagen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Inte säkert han ingår inte inom PK så
Nej han kanske bara är poppis här på FB. Vore ju jävligt illa.
Ska fixa så han får en röst av mig.
2021-03-06, 16:21
Medlem
Oh no! Inte maffia, igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Så här tidigt i säsongen så tror jag faktiskt det är bra att dom har rösta kvar istället för ut. På så sätt försvinner dom som inte gjort ett tillräckligt avtryck för att få fans. När man röstar ut så försvinner dom starka karaktärerna som man antingen hatar eller älskar och som i slutändan gör tv på något sätt.
Nu har du helt fel. bb vill inte ha kvar Nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ja egentligen är det synd om henne att hon inte förstår att det inte kommer ge henne det hon vill att vara med i huset. Den bekräftelsen hon verkar behöva kommer lysa med sin frånvaro i det här programkonceptet.

Mycket bra sammanfattat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in