2021-03-06, 12:50
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inafonalie
Zlatan Ibrahimovic's comeback i landslaget säkrad enligt FotbollDirekt
Janne vek sig. Kommer säkerligen kosta mer än de smAkar.
Citera
2021-03-06, 13:00
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag vill att du ska ha rätt men om man tar del av det Janne Andersson har sagt sedan fjolårsslutet så är det uppenbart att han tänker ta ut äcklet. Varför har han annars börjat ifrågasätta den "Laget före jaget"-attityd som han tidigare vurmat för?

Japp, du fick rätt, jag hade fel, jag trodde verkligen inte Janne skulle vika sig för en person som har beskyllt honom för att vara rasist.
Citera
2021-03-06, 13:45
Medlem
Ska Zlatan vara med så måste han vara införstådd med att Janne inte lever på individuell prestation som Hamrén utan mer på ett sammansvetsat lag som jobbar för varandra. De kommer alltså inte köra "långa bollar på Bengt" som Sverige gjorde under Hamréns tid.
Citera
2021-03-06, 13:49
Medlem
Jag är mycket kluven. Om det här verkligen är på Jannes villkor så kan det bli bra. Men det finns en överhängande risk att det blir samma skit igen.
Citera
2021-03-06, 13:54
Medlem
ragingcows avatar
Vet nån om hur det blir med EM i sommar? för kommer Zlatan var a med i det slutspelet är frågan? Sen tycker jag att det är inte lönt för Zlatan att påbörja vm kvalet för jag har svårt att se att han kommer att hålla till ett ev vm slutspel.
Citera
2021-03-06, 14:35
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Janne vek sig. Kommer säkerligen kosta mer än de smAkar.
Tror jag också. Problemet med Zlatan är att han tar för mycket plats och nu kommer det förmodligen bli alldeles för mycket fokus på honom istället för på kollektivet typ som det var med Hamrén.

Har dock betydligt större förtroende för Janne så vi får se hur detta blir.
Citera
2021-03-06, 14:43
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inafonalie
Zlatan Ibrahimovic's comeback i landslaget säkrad enligt FotbollDirekt

Ingen trovärdig källa. Men fasen vad mycket klick den "nyheten" genererade, särskilt när SVT helt okritiskt vidarebefordrade ryktena.

Varför en skadad 39-åring som slutade i landslaget för flera år sen skulle vara aktuell för en landslagstrupp nu övergår mitt förstånd, och jag tror fortfarande inte att Janne A skulle ha fått ett sånt hjärnsläpp att han gör detta.

Vänta och se.
Citera
2021-03-06, 16:14
Medlem
Kung Zlatan tillbaka ! fan vad underbart då blir det roligt att kolla på landslaget igen skååål på den
sedan njutning rakt igenom att se alla rassar lipa om kungens återkomst
Senast redigerad av Bombaclap 2021-03-06 kl. 16:17.
Citera
2021-03-06, 16:44
Medlem
Korders avatar
Stämmer uppgifterna så är det upp till bevis. Ett lyckat EM så kommer ingen relevant klaga på vare sig Zlatan eller Janne, men ett misslyckande kommer ge vattenkvarnen allt den behöver.
Citera
2021-03-06, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tror jag också. Problemet med Zlatan är att han tar för mycket plats och nu kommer det förmodligen bli alldeles för mycket fokus på honom istället för på kollektivet typ som det var med Hamrén.

Har dock betydligt större förtroende för Janne så vi får se hur detta blir.

Tror Janne är väl medveten om det och kommer nog inte direkt vara rädd över att inte ta ut Zlatan igen om det skulle hända.
Citera
2021-03-06, 17:17
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Kung Zlatan tillbaka ! fan vad underbart då blir det roligt att kolla på landslaget igen skååål på den
sedan njutning rakt igenom att se alla rassar lipa om kungens återkomst
Ja, vi rasister som hellre vill se Isak och Quaison istället för Näzan. De förstnämnda vet du nog inte vilka de är så dom får du googla.

Trist om Janne viker sig och inte belönar kvalspelarna med finaldeltagande.
Citera
2021-03-06, 17:26
Medlem
kulturstrategs avatar
Jag välkomnar nyheten om Zlatans återkomst och hoppas att det är på allvar. Här ska tjänas pengar på uttåg redan i gruppspelet i EM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in