2021-03-06, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Therese åk hem och städa dina 23 kvm.
Så jävla personlighetslös och tråkig.

Cheesy qoute på Therese IG: ”you weren’t born to just pay bills and die”
Du visar inte direkt motsatsen tbh gmn (;

Var tvungen att dubbelkolla, hon har verkligen det. Emelie prickade verkligen rätt med cheesy qoutes
2021-03-06, 14:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Therese åk hem och städa dina 23 kvm.
Så jävla personlighetslös och tråkig.

Cheesy qoute på Therese IG: ”you weren’t born to just pay bills and die”
Du visar inte direkt motsatsen tbh gmn (;

Yep. Hon får gärna åka hem. Nu har jag lärt känna henne, gillar henne inte och det är dags att lämna
2021-03-06, 14:11
Medlem
Funderar lite kring dagens räddning av Tanja och Joel.

Tanja ligger högt hos många här, på insta och facebook om jag förstått det rätt. När det kom till omröstningen så tror jag dock att Sirdos fick fler röster i dessa grupper. Men om man lägger ihop hennes fans från ph med de som även i BB-grupperna röstar på henne så tror jag att hon och joel faktiskt fick flest röster på riktigt även om det inte såg ut så i kommentarsfält innan.

Jag tror faktiskt inte att BB fifflar med rösterna på det viset iom spelbolag och annat, borde inte vara lagligt möjligt.

Däremot så styr BB otroligt mycket genom otydliga omröstningar, att de formar uppdrag utifrån vem som blev vald, Dickman i studion, studion överlag, hur de klipper programmen, vad de lägger ut i appen och insta (trollar med tittarnas hjärnor), hur dags de lägger ut omröstningar samt hur länge omröstningarna ligger ute osv osv.

Slutsats av tankar: Tanja och Joel fick flest röster på riktigt och vi ska inte underskatta Tanjas fans sen tidigare då de till skillnad från Antys fans redan älskar henne från liknande koncept (kommer lägga röster mao).
BB kör fulspel och kommer göra allt utöver rösträkningsfusk för att få sin vilja igenom.
Som alltid men ev nu mer än någonsin viktigt att fortsätta rösta på sin favorit ist för att gambla efter att ha läst i kommentarsfält varthän det lutar. Vi kommer vid flera tillfällen i år ha svårt att räkna ut resultatet iom många som röstar utan att göra sig hörda innan de lägger sin röst.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-06 kl. 14:17.
2021-03-06, 14:11
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Var tvungen att dubbelkolla, hon har verkligen det. Emelie prickade verkligen rätt med cheesy qoutes
Den sved som satan, Emelie hade nog sett det på IG innan BB tog mobilerna, men ändå snyggt (;
2021-03-06, 14:13
Medlem
Judith har blivit en jag - jag - jag pratare. Varit med om mycket, lesbisk, påstådd ADHD. Jag hör henne säga att hon har varit med om mycket men har hon någonsin berättat vad hon faktiskt varit med om? Destruktiva förhållanden? Missbruk? Maskrosbarn? Övergrepp?

Nu berättar hon att en vän frågat "Judith, dör du aldrig?" Men vad exakt har hon varit med om?

Jag börjar få en bild om att hon vill låta som att hon varit med om det värsta men jag är tyvärr ifrågasättande. Tuff barndom och ADHD är dom bästa meriterna du kan ha idag om du vill bygga upp din image runt något. ADHD har hon förövrigt inte, bara något hon säger sig ha men hon har nämnt att hon inte har blivit tilldelad en diagnos.

Varför har jag fått för mig att hon har spelat ishockey? Som barn eller? Det är en sport för ungar som har föräldrar med ekonomi. Kostar tusentals och tusentals med kronor att sätta sin unge i den sporten med utrustning o dyl. Maskrosbarn får ett par fotbollsskor istället.

Har hon hybris eller har hon så mycket hemskheter i bagaget?
Senast redigerad av Tanakh 2021-03-06 kl. 14:15.
2021-03-06, 14:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Hon får gärna åka hem. Nu har jag lärt känna henne, gillar henne inte och det är dags att lämna
En Anty light så att säga är Tess fast mer skruvad på ngt jäkla sätt....
2021-03-06, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2

Tanja ligger högt hos många här, på insta och facebook om jag förstått det rätt. När det kom till omröstningen så tror jag dock att Sirdos fick fler röster i dessa grupper. Men om man lägger ihop hennes fans från ph med de som även i BB-grupperna röstar på henne så tror jag att hon och joel faktiskt fick flest röster på riktigt även om det inte såg ut så i kommentarsfält innan.

Jag tror faktiskt inte att BB fifflar med rösterna på det viset iom spelbolag och annat, borde inte vara lagligt möjligt.

Däremot så styr BB otroligt mycket genom otydliga omröstningar, att de formar uppdrag utifrån vem som blev vald, Dickman i studion, studion överlag, hur de klipper programmen, vad de lägger ut i appen och insta (trollar med tittarnas hjärnor), hur dags de lägger ut omröstningar samt hur länge de ligger ute osv osv.

Slutsats av tankar: Tanja och Joel fick flest röster på riktigt och vi ska inte underskatta Tanjas fans sen tidigare då de till skillnad från Antys fans redan älskar henne från liknande koncept (kommer lägga röster mao).
BB kör fulspel och kommer göra allt utöver rösträkningsfusk för att få sin vilja igenom.
Som alltid men ev nu mer än någonsin viktigt att fortsätta rösta på sin favorit ist för att gambla efter att ha läst i kommentarsfält varthän det lutar. Vi kommer vid flera tillfällen i år ha svårt att räkna ut resultatet iom många som röstar utan att göra sig hörda innan de lägger sin röst.

Bra skrivet! Har du några tankar på vilka bb favoriserar?
2021-03-06, 14:15
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Håller med dig som vanligt (:
Hon är snygg, men det är bara det, tyvärr ):
2021-03-06, 14:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2

Däremot så styr BB otroligt mycket genom otydliga omröstningar, att de formar uppdrag utifrån vem som blev vald, Dickman i studion, studion överlag, hur de klipper programmen, vad de lägger ut i appen och insta (trollar med tittarnas hjärnor), hur dags de lägger ut omröstningar samt hur länge de ligger ute osv osv.

Vesst. Lägg därtill ekonomiska incitament så får du hela bilden. Tittarsiffror säljer reklam. Reklampengar är den enda inkomsten för TV4.
2021-03-06, 14:16
Medlem
Judith ser ut att kunna vara Erik Ekstrands lillasyrra 😅😂
2021-03-06, 14:18
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Bra skrivet! Har du några tankar på vilka bb favoriserar?
Joel, Judith, Peddot och Nardos.
2021-03-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Therese kan verkligen aldrig bjuda på sig själv, att inte vilja svara på fuckmarrykill för att hon inte vill såra någon är så sjukt töntigt, varför måste allt vara så seriöst hela tiden? Man kan ju ändra premisserna om man inte vill säga kill tex men att inte svara alls är bara löjligt och förstärker bara intrycket av hur oerhört trist personlighet hon har.

+ 1 på den. Hon hade bara kunnat bytt ut kill som sagt om hon tyckte det var för grovt.. Men hon är såå tråkig och stel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in