2021-03-06, 14:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
som sagt jag kan vara helt jävla ute och cykla du brukar har rätt
Allan, nej jag vill inte ha rätt. Jag är bara genuint intresserad av människan. Jag pluggade antropologi på Uni med genetik som mitt examensarbete. Detta var längesedan och jag har faktiskt aldrig jobbat med det. Däremot sväljer jag all information om genetik och vår historia. Ofta ingår interaktion mellan kulturer och individer som är intressant. Därför älskar jag såpor som BB och även Farmen för vi utsätter personer som aldrig träffat varandra, stänger in dom och kastar bort nyckeln. Dessa skall nu anpassa sig till en grupp och vissa är jävligt anpassningsbara medan andra inte. Kolla filmen eller läs boken Lord Of the Flies. Hur mycket ändras vi egentligen under dessa förhållanden. Och hur uppfattar vi dom som är därinne. Vi som kommenterar här har alla vår egen upplevelse som skiljer sig helt.
2021-03-06, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Att man inte har förmågan att ta det för vad det är ..

”Elakt att döda någon” det är en hypotetisk fråga!!!
2021-03-06, 14:03
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vem svarade Therese att hon hade skaffat barn med där inne?
Adrian.
2021-03-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
”Elakt att döda någon” det är en hypotetisk fråga!!!

Det räcker att säga typ, Han har så dåligt morgonhumör orkar inte med det som gift därför får han dö.

Blir typ sur när jag hör sådana personer
2021-03-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fy fan vad vidrig hon är Therese. Nu tog hon med Emelie för hon visste att han skulle döda henne. Sen hånskrattar hon

30 år som är grovt avundsjuk på en 24-åring. Trash.

Nu beskrev hon sig själv bra. Tråkig och allvarlig.
2021-03-06, 14:05
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
therese är ju helt klart intressera av både peddot och adrian undra när det riktiga jävla dramat dem 3 emellan kommer kan det hända redan ikväll kanske?

Det är ju det vi har försökt säga här inne i snart två veckor det var tydligt redan då men riktigt jävla övertydligt nu. Ni var ju tyvärr för upptagna med att brutalhata på Peddram och försöka få han att framstå som någon psykopatisk våldtäktsman som skulle styckmörda Therese vilken sekund som helst för att se det då men kul att du kan medge det nu i alla fall.

Jag tror inte det blir något drama alls jag tror inte Tess är intresserad av Adrian för fem öre utan han var bara en liten taktik i spelet mot Pedram sen om Pedram har det i sig att stänga dealen...Om det tvista de lärde!
Senast redigerad av FredrickFederley 2021-03-06 kl. 14:10.
2021-03-06, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Therese kan verkligen aldrig bjuda på sig själv, att inte vilja svara på fuckmarrykill för att hon inte vill såra någon är så sjukt töntigt, varför måste allt vara så seriöst hela tiden? Man kan ju ändra premisserna om man inte vill säga kill tex men att inte svara alls är bara löjligt och förstärker bara intrycket av hur oerhört trist personlighet hon har.

Hon är en orm. Hon ville inte svara på frågan för att "inte såra någon" men skrattade gott när hon gav alternativ till Pontus och han svarade Emelie på kill.
Bannlyst
Hur går det för rassekärringen, vilken dag röstas dom ut?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
30 år som är grovt avundsjuk på en 24-åring. Trash.

Nu beskrev hon sig själv bra. Tråkig och allvarlig.

Spot on! 30 år och rent elak. Fy fan smuts är hon
2021-03-06, 14:08
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Therese åk hem och städa dina 23 kvm.
Så jävla personlighetslös och tråkig.

Cheesy quote på Therese IG: ”you weren’t born to just pay bills and die”
Du visar inte direkt motsatsen tbh gmn (;
Senast redigerad av Vittvinochkokain 2021-03-06 kl. 14:10.
2021-03-06, 14:08
Medlem
Kameraskiftet mellan Nardos tråkiga långdragna historia och Luis ansiktsuttryck är guld! Han är så done
2021-03-06, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jo absolut! Jag har inget emot henne alls, hon är supersnäll och trevlig, ljusår ifrån Anty. Men eftersom hon inte är en idiot har ju hon defacto en fördel?

Hör dig och det stämmer verkligen ! Dock så var det inget man kunde veta på förhand att hon skulle vara 100 procent go och genuin utan ett enda skitsnack, hade som sagt räckt med ett liiitet skitsnack för att hon skulle få många emot sig.Tror fan ingen annan influencer som är och som man tror är snäll och trevlig på förhand hade gjort det bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in