Citat:
Jag är upprörd över Esbjörns dåliga försvarare/anhängare, för det känns inte som om dom är på hans sida!
En som försökt köpa hans fastighet tidigare till ett betydligt lägre pris som han tackade nej till.
Samma den har tidigare smörat med äldre män och ärvt deras fastigheter och det är väl därför han får kost och logi hos denne?
Troligen är det så för när det uppdagades att Ebba bjudit, skrivit kontrakt och lagt handpenning då skulle hans anhang helt plötsligt skaffa Esb ett annat boende och god man samt hemtjänst.
Då skrev detta anhagn på facebook om att hur möra Ebba.
I min värld är det inte några försvarare/anhängare Esb ska ha!
Vidare angående priset.
Hans anhängare gav ett betydligt lägre pris som han tackat nej till.
Det pris de skrev kontrakt med hade haft två värderingsfirmor varav Anticimex som granskar riktigt professionellt och inte ett ytligt statistikvärde.
Huset är i behov av mycket renoveringar samt det finns inte vatten och avlopp som fungerra för et åretruntboende.
Att riva huset och bygga nyt kan kosta sååå mycket mera än det smakar.
Sen beror det på vilken standard man eftersträvar i sitt boende.
Jag beundrar Ebbas strävan att få barnen att ha närhet till både sin mamma och pappa.
Nej, jag röstar inte KD och jag är inte pilsk på Ebba, jag är en straight kvinna.
Jag beundrar den kraft hon måste ha i sin roll som partiledare och mamma och utsättas för såna som
själva fikar efter det hon betalar för.
Ebba har namnsdag i dag.
Hade jag haft smileys med en blombuket så hade jag satt det här.